Η Pet City A. E. B. E είναι επιχείρηση οικογενειακού χαρακτήρα που ιδρύθηκε το 1988. Από το 1988-1995 η εταιρεία δραστηριοποιούταν στην χονδρική πώληση προϊόντων για κατοικίδια με πελατολόγιο που ξεπερνούσε τα 1.200 pet shops σε όλη την Ελλάδα. Ωστόσο, το 1996, το εταιρικό ενδιαφέρον στράφηκε στην λιανική πώληση, με αντικείμενο την εισαγωγή και εμπορία τροφών κατοικίδιων ζώων και αξεσουάρ.

Σήμερα,  η Pet City διαθέτει προσωπικό 540 υπαλλήλων που είναι εφοδιασμένο με τις απαραίτητες γνώσεις και εργασιακές εμπειρίες ώστε να εξυπηρετεί τους 2.700.000 πελάτες που εισέρχονται στα 50 εταιρικά καταστήματα της – πλέον 6 καταστημάτων υπό κατασκευή. Τα καταστήματα εντοπίζονται σε κεντρικούς κόμβους της Αττικής και ένα από τα πιο διακριτά χαρακτηριστικά τους είναι το μέγεθος τους το οποίο κυμαίνεται από 200τμ έως 2.000τμ. Επιπλέον, τα προϊόντα που διατίθενται από την Pet City ξεπερνούν τις 18.000 περιλαμβάνοντας προϊόντα από παγκοσμίως επώνυμες και αναγνωρισμένες εταιρείες.

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Η Pet City εμμένοντας πιστή στο μότο της «τα πάντα για τους πιστούς μας φίλους» έχει εξασφαλίσει για τους πελάτες της την παροχή υπηρεσιών που αφορούν στον καλλωπισμό  και την κτηνιατρική επίβλεψη των κατοικίδιων φίλων μας. Άξιο αναφοράς επίτευγμα είναι η ίδρυση της κλινικής Vet City που στεγάζεται άνωθεν του καταστήματος της Pet City  Γλυφάδας και είναι εξοπλισμένη με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας και ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Η κλινική απασχολεί 6 άτομα εκ των οποίων οι 4 είναι έμπειροι κτηνίατροι.

Για το 2014 ο κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα €27.500,000 ενώ για το 2015 ανήλθε στα €30.000.000. Την χρήση 2016 ο κύκλος εργασιών αναμένεται να κυμανθεί στο επίπεδο των €35.000.00 ενώ το 2017 αναμένεται να κυμανθεί στα €40.000.000 . Το επιχειρησιακό όραμα των Pet City για τα επόμενα 5 χρόνια είναι η συνεχής επέκταση τους ώστε να φτάσουν τα 100 νέα καταστήματα (εταιρικά και franchise) στην Ελληνική Επικράτεια.

Η Pet City έχει κατορθώσει να αναδειχθεί Νο1 εταιρεία στην Ελλάδα στον τομέα δράσης της. Ολοκληρώνοντας, όλες οι δραστηριότητες στοχεύουν στο χτίσιμο και τη διατήρηση δυνατών σχέσεων τόσο με τους Έλληνες και ξένους προμηθευτές της όσο και με το ελληνικό καταναλωτικό κοινό. Οι σχέσεις αυτές κερδίζονται μέσω αέναης προσπάθειας και χαρακτηρίζονται από εμπιστοσύνη και αξιοπιστία.