Η Adecco HR είναι η μεγαλύτερη εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και πιστοποιημένη στην Ελλάδα, σύμφωνα με το διεθνές πρότυπο ISO 9001:2015, στους τομείς εύρεσης και επιλογής προσωπικού και προσωρινής απασχόλησης.
H Adecco, για λογαριασμό της ZeniΘ, του 1ου παρόχου ολοκληρωμένης ενέργειας, αναζητά ένα (1) άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Δείτε επίσης: Βοήθεια στο Σπίτι: Προκήρυξη για 2.909 πρoσλήψεις. ΟΑΕΔ: Νέο πρόγραμμα για ανέργους με μισθό 750 ευρώ
Υπάλληλος Εξυπηρέτησης Πελατών (ZeniΘ)
(Έδρα: Θεσσαλονίκη)
Περιγραφή θέσης:
- Εξυπηρέτηση και διαχείριση αιτημάτων των πελατών
- Ενημέρωση σχετικά με τις εταιρικές διαδικασίες, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας
- Προώθηση και πώληση συνδυαστικών (dual energy) υπηρεσιών
- Καταχώριση δεδομένων στο πληροφοριακό σύστημα και καθημερινή αρχειοθέτηση των αιτημάτων και εγγραφών
- Έλεγχος και διαχείριση συμβάσεων ενεργειακών υπηρεσιών και προϊόντων
- Καταχώριση/έκδοση συμβάσεων και λογαριασμών φυσικού αερίου και ηλεκτρικής ενέργειας
- Διαχείριση παραπόνων πελατών
Προφίλ υποψηφίου:
- Απόφοιτος ΤΕΙ/ ΑΕΙ
- Απαραίτητη προϋπηρεσία δύο (2) ετών στην εξυπηρέτηση πελατών, ιδανικά στον τομέα παροχής υπηρεσιών
- Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού εφαρμογών MS Office
- Επιθυμητή η γνώση συστήματος CRM
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα ομαδικής συνεργασίας
- Δημιουργική σκέψη, υπευθυνότητα και συνέπεια
Παροχές εταιρίας:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
- Διαρκή υποστήριξη και εκπαίδευση
Πληροφορίες εδώ
Δείτε επίσης: Βοήθεια στο Σπίτι: Προκήρυξη για 2.909 πρoσλήψεις. ΟΑΕΔ: Νέο πρόγραμμα για ανέργους με μισθό 750 ευρώ