Δείτε επίσης: Βοήθεια στο Σπίτι: Αιτήσεις για 1.117 μόνιμες προσλήψεις. ΟΑΕΔ: 14 προγράμματα για 115.100 ανέργους. Εκατοντάδες θέσεις Ιδιωτικό Τομέα

Δείτε αναλυτικά στις παρακάτω αγγελίες εργασίας:

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Υποδιευθυντής-τρια Καταστήματος – Κόρινθος

Στον χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:

  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος αναπληρώνοντας τον/τη διευθυντή-τρια κατ/τος.
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους.
  • Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων.
  • Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα.
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές.

Το προφίλ σας:

  • Είστε απόφοιτος-η ανώτερης / ανώτατης εκπαίδευσης.
  • Ιδανικά διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στον χώρο του εμπορίου.
  • Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ.
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας.
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά.
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού.

Τι προσφέρουμε:

  • Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο.
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 1.350 € μεικτά και φτάνουν τα 1.700 € μεικτά στο 4ο έτος απασχόλησης.
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιάς σας.
  • Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον.
  • Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 5 περίπου μηνών με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση. Πληροφορίες εδώ

Υποδιευθυντής-τρια Καταστήματος – Αχαρνές Αττικής

Στον χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος αναπληρώνοντας τον/τη διευθυντή-τρια κατ/τος.
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους.
  • Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων.
  • Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα.
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές.

Το προφίλ σας:

  • Είστε απόφοιτος ανώτερης / ανώτατης εκπαίδευσης.
  • Ιδανικά διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στον χώρο του εμπορίου.
  • Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ.
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας.
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά.
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού.

Τι προσφέρουμε:

  • Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο.
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 1.350 € μεικτά και φτάνουν τα 1.700 € μεικτά στο 4ο έτος απασχόλησης.
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιάς σας.
  • Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον.
  • Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 5 περίπου μηνών με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση. Πληροφορίες εδώ

Υποδιευθυντής-τρια Καταστήματος – Ηράκλειο Κρήτης

Στον χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος αναπληρώνοντας τον/τη διευθυντή-τρια κατ/τος.
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους.
  • Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων.
  • Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα.
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές.

Το προφίλ σας:

  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος αναπληρώνοντας τον/τη διευθυντή-τρια κατ/τος.
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους.
  • Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων.
  • Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα.
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές.

Το προφίλ σας:

  • Είστε απόφοιτος ανώτερης / ανώτατης εκπαίδευσης.
  • Ιδανικά διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στον χώρο του εμπορίου.
  • Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ.
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας.
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά.
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού.

Τι προσφέρουμε:

  • Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο.
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 1.350 € μεικτά και φτάνουν τα 1.700 € μεικτά στο 4ο έτος απασχόλησης.
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιάς σας.
  • Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον.
  • Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 5 περίπου μηνών με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση. Πληροφορίες εδώ

Υποδιευθυντής-τρια Καταστήματος – Κως

Στον χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για τον λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:

  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος αναπληρώνοντας τον/τη διευθυντή-τρια κατ/τος.
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους.
  • Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων.
  • Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών.
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα.
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές.

Το προφίλ σας:

  • Είστε απόφοιτος ανώτερης / ανώτατης εκπαίδευσης.
  • Ιδανικά διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στον χώρο του εμπορίου.
  • Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ.
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας.
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά.
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού.

Τι προσφέρουμε:

  • Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο.
  • Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 1.350 € μεικτά τον μήνα και φτάνουν τα 1.700€ μεικτά στο 4ο έτος απασχόλησης.
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιάς σας.
  • Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση.
  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον.
  • Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 5 περίπου μηνών με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση. Πληροφορίες εδώ

Υποδιευθυντής-τρια Καταστήματος στο Αιγάλεω Αττικής

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος, αναπληρώνοντας τον/τη Διευθυντή-τρια κατ/τος
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους
  • Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων
  • Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές
  • Είστε απόφοιτος-η ανώτερης/ανώτατης εκπαίδευσης
  • Ιδανικά, διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του εμπορίου
  • Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού
  • Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε, αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 1.350€ μικτά και φτάνουν τα 1.700€ μικτά στο 4ο έτος απασχόλησης
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιας σας
  • Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
  • Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 5 περίπου μηνών, με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση. Πληροφορίες εδώ

Υποδιευθυντής-τρια Καταστήματος στο Αλιβέρι Ευβοίας

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

  • Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος, αναπληρώνοντας τον/τη Διευθυντή-τρια κατ/τος
  • Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους
  • Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων
  • Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών
  • Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα
  • Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές
  • Είστε απόφοιτος-η ανώτερης/ανώτατης εκπαίδευσης
  • Ιδανικά, διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του εμπορίου
  • Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ
  • Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας
  • Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά
  • Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού
  • Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε, αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο
  • Αποδοχές που ξεκινούν από 1.350€ μικτά και φτάνουν τα 1.700€ μικτά στο 4ο έτος απασχόλησης
  • Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιας σας
  • Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
  • Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
  • Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 5 περίπου μηνών, με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση. Πληροφορίες εδώ

Δείτε επίσης: Βοήθεια στο Σπίτι: Αιτήσεις για 1.117 μόνιμες προσλήψεις. ΟΑΕΔ: 14 προγράμματα για 115.100 ανέργους. Εκατοντάδες θέσεις Ιδιωτικό Τομέα

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.