Αύριο θα ανακοινωθούν, με σκοπό να τεθούν άμεσα σε ισχύ, οι τελικές αποφάσεις της κυβέρνησης για τα τέλη κυκλοφορίας του 2017 και τα κριτήρια χορήγησης του επιδόματος θέρμανσης για την περίοδο Οκτωβρίου 2016-Απριλίου 2017.
Στο επιτελείο της νέας υφυπουργού Οικονομικών Αικατερίνης Παπανάτσιου μελετούν μέχρι και την τελευταία στιγμή τα περιθώρια ουσιαστικών παρεμβάσεων, ώστε να υπάρχει δικαιότερη ανακατανομή επιβαρύνσεων και ωφελημάτων.
Όσον αφορά πάντως τα τέλη κυκλοφορίας, οι τελευταίες πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι πιθανό να παραμείνουν ίδια με πέρυσι. Αντίθετα στο επίδομα θέρμανσης θα υπάρξουν αλλαγές στα γεωγραφικά κριτήρια χορήγησης, ώστε όσοι δικαιούχοι διαμένουν σε ορεινές περιοχές της χώρας να λάβουν μεγαλύτερα ποσά επιδόματος.
Πόσο θα είναι τα τέλη εαν μείνουν ίδια:
Σύμφωνα με την απόφαση που είχε εκδοθεί εδώ και πολύ διάστημα, τα ετήσια τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται στα αυτοκίνητα οχήματα ορίζονται ως εξής:
Αυτοκίνητα οχήματα ιδιωτικής χρήσης
α) Επιβατικά αυτοκίνητα που έχουν ταξινομηθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή σε χώρα Της Ε.Ε./ΕΟΧ, ως την 31.10.2010 και δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, ανεξαρτήτως της ημερομηνίας της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ, με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών, ως εξής:
Με βάση τον κυλινδρισμό του κινητήρα αυτών, ως εξής: | |||
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ εως το ετος 2000 | Κατηγορία | Κυλινδρισμός κινητήρα (κυβ. εκατ.) | Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ) |
Α’ | Έως 300 | 22 | |
Β’ | 301-785 | 55 | |
Γ | 786-1.071 | 120 | |
Δ’ | 1.072-1.357 | 135 | |
Ε’ | 1.358-1.548 | 225 | |
ΣΤ’ | 1.549-1.738 | 250 | |
Ζ’ | 1.739-1.928 | 280 | |
Η’ | 1.929-2.357 | 615 | |
Θ’ | 2.358-3.000 | 820 | |
Ι’ | 3.001-4.000 | 1.025 | |
Κ’ | 4.001 και άνω | 1.230 | |
Πρώτη ταξινόμηση στην Ελλάδα ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ απο το ετος 2001 έως το 2005 | Κατηγορία | Κυλινδρισμός κινητήρα | Ετήσια τέλη κυκλοφορίας (σε Ευρώ) |
Α’ | Έως 300 | 22 | |
Β’ | 301-785 | 55 | |
Γ’ | 786-1.071 | 120 | |
Δ’ | 1.072-1.357 | 135 | |
Ε’ | 1.358-1.548 | 240 | |
ΣΤ’ | 1.549-1.738 | 265 |
Ζ’ | 1.739-1.928 | 300 | |
Η’ | 1.929-2.357 | 630 | |
Θ’ | 2.358-3.000 | 840 | |
Ι” | 3.001-4.000 | 1.050 | |
Κ’ | 4.001 και άνω | 1.260 | |
Πρώτη | Κατηγορία | Κυλινδρισμός | Ετήσια τέλη |
ταξινόμηση | κινητήρα | κυκλοφορίας (σε | |
στην Ελλάδα | Ευρώ) | ||
ή σε χώρα της ΕΕ/ΕΟΧ απο το ετος 2006 και μετά | Α’ | Έως 300 | 22 |
Β’ | 301-785 | 55 | |
Γ’ | 786-1.071 | 120 | |
Δ’ | 1.072-1.357 | 135 | |
Ε’ | 1.358-1.548 | 255 | |
ΣΤ’ | 1.549-1.738 | 280 | |
Ζ’ | 1.739-1.928 | 320 | |
Η’ | 1.929-2.357 | 690 | |
Θ’ | 2.358-3.000 | 920 | |
Γ | 3.001-4.000 | 1.150 | |
Κ’ | 4.001 και άνω | 1.380 |
Επιβατικά αυτοκίνητα ταξινομούμενα για πρώτη φορά στην Ελλάδα ή σε χώρα της Ε.Ε./ΕΟΧ, από 1.11.2010 και μετά, αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάριαC02 ανα χιλιόμετρο).
Λαμβάνονται υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται
ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝ ΔΙΟΞΕΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΝΘΡΑΚΑ (γρμ. C02 ανα χιλιόμετρο) | ΕΤΗΣΙΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΑΝΑ ΓΡΑΜΜΑΡΙΟ ΕΚΠΟΜΠΩΝC02 (σε ευρώ) |
0-90 | 0 |
91-100 | 0,90 |
101-120 | 0,98 |
121-140 | 1,20 |
141-160 | 1,85 |
161-180 | 2,45 |
181-200 | 2,78 |
201-250 | 3,05 |
Άνω των 251 | 3,72 |
(πηγή) — Βρείτε δουλειά μέσα από εκατοντάδες αγγελίες εργασίας ΕΔΩ