Εταιρεία: IKEA
Κύριες Αρμοδιότητες:
- Συνεργασία με εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες για την εξασφάλιση της άριστης λειτουργίας των υπηρεσιών IKEA
- Εξασφάλιση ανταγωνιστικής προσφοράς υπηρεσιών σε όλα τα κανάλια πωλήσεων
- Παρακολούθηση της ποιότητας των υπηρεσιών των εξωτερικών παρόχων με βάση τη νοοτροπία “πρώτα ο πελάτης”
- Διασφάλιση ορθής καταγραφής και παρακολούθησης των δεδομένων που αφορούν τις σχέσεις με τους πελάτες
- Υλοποίηση και παρακολούθηση όλων των νέων υπηρεσιών και ενεργειών βελτίωσης του Δείκτη Ευτυχίας Πελατών (Customer Happy Score)
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πτυχίο πανεπιστημίου, κατά προτίμηση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή τα Logistics
- Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας και MS Office
- Εργασιακή εμπειρία 1-3 χρόνια σε τομείς με κεντρικό άξονα τον πελάτη (π.χ. λιανική πώληση, εξυπηρέτηση πελατών, logistics)
- Ικανότητες εστίασης στη λεπτομέρεια, οργάνωσης, επίλυσης προβλημάτων, και εργασίας υπό πίεση
Επιθυμητά προσόντα (Θεωρούνται επιπλέον προσόν):
- Γνώση της αγοράς λιανικής
Τηλεργασία: Δυνατότητα εργασίας από απόσταση κάποιες ημέρες
Τοποθεσία: Παιανία
Επίπεδο εμπειρίας: Με κάποια εμπειρία (1-3 χρόνια)
Τύπος απασχόλησης: Πλήρης απασχόληση
Κατηγορία θέσης: Λιανεμπόριο
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.