Το στοίχημα της επιστροφής των καταναλωτών στα υπερμάρκετ που ανήκαν στην Μαρινόπουλος φαίνεται πως κερδίζει ο Σκλαβενίτης.
Ειδικά στην επαρχία, όπου η εταιρεία δεν είχε μέχρι πρότινος παρουσία η προσέλευση του κόσμου είναι εντυπωσιακή.
Καταλυτικό ρόλο παίζουν οι προσφορές, οι οποίες στα συγκεκριμένα σημεία είναι πιο πλούσιες και αφορούν μεγαλύτερη γκάμα προϊόντων σε σύγκριση με τα μικρότερα καταστήματα που είναι μέσα στον αστικό ιστό. Αυτή τη διαφορά την έχουν παρατηρήσει και αρκετοί καταναλωτές, οι οποίοι «κυνηγούν» τις φθηνές τιμές και ενημερώνονται για τις προωθητικές ενέργειες που «τρέχουν» οι μεγάλες αλυσίδες σχεδόν σε καθημερινή βάση.
Άλλοι παράγοντες που έχουν βοηθήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας των υπερμάρκετ είναι η δημιουργία παιδότοπων, οι οποίοι αποτελούν «μαγνήτη» για τις οικογένειες με παιδιά ενώ καθοριστική είναι η συμβολή του brand name που έχει χτίσει όλα αυτά τα χρόνια με κόπο και τεράστιες επενδύσεις η οικογένεια Σκλαβενίτη. Μια ακόμη παράμετρος που μετράει πολύ στην επαρχία είναι η «ελληνικότητα» της αλυσίδας και η ανάγκη του κόσμου να στηρίξει όσο το δυνατόν περισσότερο τις ελληνικές επιχειρήσεις.
Παράγοντες της αγοράς επισημαίνουν πάντως πως κανείς δεν μπορεί να αισθάνεται άνετα με τις επιδόσεις που εμφανίζει αυτό το διάστημα, με δεδομένο τον υψηλό δανεισμό που εμφανίζουν. Κάτι που υπογράμμισε πρόσφατα στο mononews.gr και ο πρόεδρος του ΙΕΛΚΑ και έμπειρο στέλεχος του λιανεμπορίου, Κωνσταντίνος Μαχαίρας, λέγοντας «κανείς δεν μπορεί να ισχυριστεί αυτή τη στιγμή πως είναι αρκετά εύρωστος και πως το αύριο του ανήκει».
Πηγή: mononews.gr — ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ