Για λίγες ημέρες θα είναι ανοικτές οι αιτήσεις στη νέα προκήρυξη της Πυροσβεστικής – Ποιοι μπορούν να κάνουν αίτηση
Για λίγες ακόμα ημέρες θα είναι ανοικτές αιτήσεις στην προκήρυξη ΑΣΕΠ, που φέρει την υπογραφή του ο αρχηγού του Πυροσβεστικού Σώματος, Γεώργιος Πουρναράς, για την πρόσληψη 12 ιδιωτών χειριστών για το χειρισμό των ελικοπτέρων, τύπου AS-332 και BK-117, της Υπηρεσίας Εναερίων Μέσων του Πυροσβεστικού Σώματος (Υ.Ε.Μ.Π.Σ.).
Οι προσλήψεις θα υλοποιηθούν με συμβάσεις εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου, με διάρκεια τουλάχιστον 12 μηνών, η οποία μπορεί να παραταθεί 4 κατ’ ανώτατο όριο, φορές χωρίς, όμως, να υπερβεί τους 60 μήνες σε συνολικό χρόνο διάρκειας της απασχόλησης.
Ο νέος διαγωνισμός του Πυροσβεστικού Σώματος προέκυψε από την επιτακτική απαίτηση για κάλυψη πρόσκαιρων και παροδικών αναγκών για το χειρισμό των ελικοπτέρων της Υπηρεσίας Εναερίων Μέσων του Πυροσβεστικού Σώματος, που δεν δύναται να καλυφθούν από το υφιστάμενο μόνιμο πυροσβεστικό ιπτάμενο προσωπικό, προκειμένου να ικανοποιηθούν κατεπείγουσες υπηρεσιακές και επιχειρησιακές ανάγκες.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να είναι Έλληνες πολίτες ή πολίτες Κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να έχουν συμπληρώσει το 22ο έτος της ηλικίας τους την 31η Δεκεμβρίου του έτους προκήρυξης του διαγωνισμού (ήτοι γεννηθέντες μέχρι και την 31η Δεκεμβρίου του έτους 2001) και να μην έχουν υπερβεί το 64ο έτος την 31η Δεκεμβρίου του έτους προκήρυξης του διαγωνισμού (ήτοι γεννηθέντες από την 1η Ιανουαρίου του έτους 1960 και μεταγενέστερα).
Τα ειδικά – απαραίτητα προσόντα
Οι χειριστές ελικοπτέρων πρέπει, πλέον των γενικών, να κατέχουν τα ακόλουθα ειδικά προσόντα και προϋποθέσεις
- Να είναι κάτοχοι πτυχίου επαγγελματία χειριστή ελικοπτέρων (Ε/Π) [CPL (Η)], ή κάτοχοι πτυχίου χειριστή εναέριων γραμμών ελικοπτέρου [ATPL (Η)] σε ισχύ, με ικανότητα κυβερνήτη ελικοπτέρου Κ1 [Pilot in Command (PIC)] επί τύπου AS-332 σε ισχύ και ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR (Η)] σε ισχύ, ή επί τύπου ΒΚ-117 σε ισχύ και ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR (Η)] σε ισχύ, αναγνωρισμένου από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (Υ.Π.Α.), σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
α. Οι υποψήφιοι χειριστές ελικοπτέρου AS-332 να έχουν συνολική πτητική 1.500 ωρών ως χειριστές ελικοπτέρων, εκ των οποίων 1.000 ώρες σε πολυκινητήρια ελικόπτερα ως κυβερνήτες Κ1 [Pilot in Command (PIC)], τουλάχιστον 200 ώρες επί τύπου AS-332 και 100 ώρες νυχτερινών πτήσεων.
β. Οι υποψήφιοι χειριστές ελικοπτέρου ΒΚ-117 να έχουν συνολική πτητική εμπειρία 1.500 ωρών ως χειριστές ελικοπτέρων, εκ των οποίων 1.000 ώρες σε πολυκινητήρια ελικόπτερα ως κυβερνήτες Κ1 [Pilot in Command (PIC)], τουλάχιστον 300 ώρες επί τύπου ΒΚ-117 και 100 ώρες νυχτερινών πτήσεων. - Στην περίπτωση που δεν υπάρχουν υποψήφιοι με τα παραπάνω προσόντα, γίνονται δεκτοί υποψήφιοι, κατά προτεραιότητα:
α. Κάτοχοι πτυχίου επαγγελματία χειριστή ελικοπτέρων (Ε/Π) [CPL (Η)] ή κάτοχοι πτυχίου χειριστή εναέριων γραμμών ελικοπτέρου [ATPL (Η)] σε ισχύ και ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR (Η)] σε ισχύ, αναγνωρισμένων από την Υ.Π.Α, σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία. Οι ανωτέρω πρέπει να έχουν ικανότητα κυβερνήτη ελικοπτέρου Κ1 [Pilot in Command (PIC)] επί τύπων AS-332 ή ΒΚ-117, έστω και αν αυτή δεν είναι σε ισχύ, εφόσον διαθέτουν συνολική πτητική εμπειρία 1.500 ωρών ως χειριστές ελικοπτέρων, εκ των οποίων 1.000 ώρες σε πολυκινητήρια ελικόπτερα ως κυβερνήτες Κ1 και 100 ώρες νυχτερινών πτήσεων.
β. Κάτοχοι πτυχίου επαγγελματία χειριστή ελικοπτέρων (Ε/Π) [CPL (H)] ή κάτοχοι πτυχίου χειριστή εναέριων γραμμών ελικοπτέρου [ATPL (H)] σε ισχύ, ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR (Η)] σε ισχύ χωρίς ικανότητα κυβερνήτη ελικοπτέρου Κ1 [Pilot in Command (PIC)], επί τύπων ΑS-332 ή BK-117 και οι οποίοι διαθέτουν συνολική πτητική εμπειρία 1.500 ωρών ως χειριστές ελικοπτέρων, εκ των οποίων 1.000 ώρες σε πολυκινητήρια ελικόπτερα και 50 ώρες νυχτερινών πτήσεων.
γ. Κάτοχοι πτυχίου επαγγελματία χειριστή ελικοπτέρων (Ε/Π) [CPL (Η)] ή κάτοχοι πτυχίου χειριστή εναέριων γραμμών ελικοπτέρου [ATPL (Η)] σε ισχύ, ειδικότητα πτήσεως δια οργάνων [IR (Η)] έστω και αν δεν είναι σε ισχύ για όχι, ωστόσο, πλέον των 6 ετών, αναγνωρισμένου από την Υ.Π.Α., σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, έστω και εάν δεν έχουν ικανότητα κυβερνήτη ελικοπτέρου Κ1 [Pilot in Command (PIC)] επί τύπων AS-332 ή ΒΚ-117, σύμφωνα με το proson, εφόσον διαθέτουν συνολική πτητική εμπειρία 1.500 ωρών ως χειριστές ελικοπτέρων, εκ των οποίων 1.000 ώρες σε ελικόπτερα με Στροβιλοκινητήρα (Turbine Engine) ως κυβερνήτες Κ1. - Επάρκεια της Αγγλικής γλώσσας για τους Έλληνες υποψήφιους, η οποία βεβαιώνεται από πιστοποιημένο φορέα της Υ.Π.Α. με βαθμολογία τουλάχιστον «Τέσσερα (4)» [ελάχιστο επιχειρησιακό επίπεδο (operational level)].
- Επάρκεια της Αγγλικής γλώσσας για τους πολίτες κράτους – μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, με βαθμολογία τουλάχιστον «πέντε (5)» (εκτεταμένο – extended), σύμφωνα με τα κριτήρια των ICAO- EASA/JAA.
- Να έχουν την απαιτούμενη σωματική και ψυχική υγεία, η οποία να αποδεικνύεται από Πιστοποιητικό Υγείας τάξεως Α, σύμφωνα με τα ισχύοντα για το ιπτάμενο προσωπικό της Πολιτικής Αεροπορίας.
Δείτε περισσότερα: Νέες θέσεις στη ΔΕΔΔΗΕ. Πόσοι θα εισαχθούν στις σχολές της Πυροσβεστικής. Θέσεις σε Παπαστράτος, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
Υποβολή αιτήσεων συμμετοχής
Οι υποψήφιοι, οι οποίοι επιθυμούν να συμμετάσχουν στην προαναφερόμενη διαδικασία επιλογής πρέπει να υποβάλλουν μόνο ταχυδρομικώς, με συστημένη επιστολή εντός της οριζόμενης προθεσμίας, τα ακόλουθα δικαιολογητικά:
- Αίτηση συμμετοχής η οποία εκτυπώνεται από τον υποψήφιο, από την ιστοσελίδα του Πυροσβεστικού Σώματος. Υπενθυμίζεται ότι η αίτηση φέρει την υπογραφή του υποψηφίου και πρέπει να είναι καθαρογραμμένη χωρίς διορθώσεις και σβησίματα. Θα πρέπει να έχει θεωρηθεί για το γνήσιο της υπογραφής
- Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων του ατομικού δελτίου ταυτότητας ή της σχετικής προσωρινής βεβαίωσης της αρμόδιας αρχής ή των κρίσιμων σελίδων του διαβατηρίου ή των δύο όψεων της άδειας οδήγησης ή των κρίσιμων σελίδων του ατομικού βιβλιαρίου υγείας οποιουδήποτε ασφαλιστικού φορέα.
- Μία φωτογραφία τύπου διαβατηρίου (επικολλάται στην προβλεπόμενη θέση του εντύπου αίτησης).
- Φωτοαντίγραφα των απαιτούμενων κατά περίπτωση πτυχίων, βεβαιώσεων, και πιστοποιητικών
- Θεωρημένες βεβαιώσεις ωρών ή άλλα εγκεκριμένα έντυπα από αρμόδιες Υπηρεσίες για τις ώρες πτήσης σε ελικόπτερα, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
- Πιστοποιητικό Υγείας Τάξεως Α σε ισχύ, σύμφωνα με τα ισχύοντα για το ιπτάμενο Προσωπικό της Πολιτικής Αεροπορίας.
- Βεβαίωση της αρμόδιας Διεύθυνσης της Υ.Π.Α. από την οποία να προκύπτει ότι δεν εκκρεμεί σε βάρος τους διαδικασία διερεύνησης αεροπορικού ατυχήματος ή συμβάντος υπό την έννοια του ν. 2912/2001 (Α΄ 94) και ότι δεν έχουν καταδικαστεί ή κριθεί υπεύθυνοι για οποιοδήποτε ζήτημα συνδεδεμένο με την ασφάλεια πτήσεων την τελευταία πενταετία.
- Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/1986, θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής, στην οποία θα δηλώνεται ότι ο υποψήφιος πληροί τις προϋποθέσεις και έχει όλα τα νόμιμα προσόντα και προϋποθέσεις συμμετοχής στη διαδικασία επιλογής, χωρίς ύπαρξη κωλυμάτων πρόσληψης, όπως αυτά αναφέρονται στην σχετική προκήρυξη και ότι τα αναγραφόμενα στοιχεία που δηλώνονται στην αίτηση είναι αληθή.
Δείτε περισσότερα: Νέες θέσεις στη ΔΕΔΔΗΕ. Πόσοι θα εισαχθούν στις σχολές της Πυροσβεστικής. Θέσεις σε Παπαστράτος, Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος