Την διακοπή της έκδοσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου από αύριο Πέμπτη 5/10 και μέχρι την επίλυση των προβλημάτων που έχουν προκύψει αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου των Εργαζομένων ΣΤΑΣΥ όπως γνωρίζει σε ανακοίνωση του

Οι εργαζόμενοι στην ανακοίνωση τους τονίζουν ότι θα συνεχιστεί κανονικά η έκδοση χάρτινου εισιτηρίου για την εξυπηρέτηση των επιβατών και για να μην υπάρξει απώλεια εσόδων για την Εταιρεία.

Η απόφαση του σωματείου των εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ να διακόψουν την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε μετρό, ηλεκτρικό και τραμ ανακοινώθηκε πριν από λίγο από το Σωματείο των Εργαζομένων με ανακοίνωση ενώ καταγγέλουν σοβαρές δυσλειτουργίες στο σύστημα και μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών.

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Στην ανακοίνωση του, το Σωματείο αναφέρει πως έθεσε, εγγράφως, πριν ακόμα ξεκινήσει η εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου το ζήτημα της έγκαιρης προετοιμασίας σε όλα τα επίπεδα. Μάλιστα, τονίζουν πως πολύ πριν ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, καταγράφηκαν οι δυσλειτουργίες που αναμένονταν να προκύψουν.

«Παρόλα αυτά», αναφέρεται στην ανακοίνωση, «τα προβλήματα όχι μόνο δεν επιλύθηκαν αλλά αφέθηκαν στην τύχη τους και διογκώθηκαν, με αποτέλεσμα η επέκταση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλο το δίκτυο ενώ ήταν ανοιχτές οι εν λόγω πληγές, να παρουσιάσει σοβαρή δυσλειτουργία και μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών με συνέπεια να δημιουργούνται προστριβές του επιβατικού κοινού με τους συναδέλφους».

Οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να σταματήσουν την πιλοτική εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου μέχρι την επίλυση των προβλημάτων, συνεχίζοντας κανονικά την έκδοση του παραδοσιακού, χάρτινου εισιτηρίου.

Η ανακοίνωση των εργαζομένων

Το θέμα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου και η ομαλή μετάβαση του από το χάρτινο, έχει αναδειχθεί εδώ και ένα χρόνο σε ένα από τα κορυφαία ζητήματα της δράσης του Σωματείου μας.

Γι’ αυτό, πριν ακόμα ξεκινήσει η πιλοτική εφαρμογή στη Γραμμή 1 (πρώην ΗΣΑΠ) ζητήσαμε προφορικά και εγγράφως, από τις αρχές του Οκτώβρη του 2016 (αρ. πρωτ. 90/3.10.2016 έγγραφό μας) να υπάρξει ένας διαρκής διάλογος μεταξύ υπηρεσιακών παραγόντων και των εκπροσώπων των εργαζόμενων για την άμεση αντιμετώπιση των προβλημάτων που εντοπίστηκαν κατά τη δοκιμαστική λειτουργία. Δυστυχώς, αυτός ο διάλογος δεν ξεκίνησε ΠΟΤΕ.

Γι’ αυτό, αναγκαστήκαμε να επανέλθουμε με νέα έγγραφα, προφορικά διαβήματα ακόμα και δυναμικές παρεμβάσεις, με στόχο να διορθωθούν οι αστοχίες του συστήματος .

Ταυτόχρονα, απευθυνθήκαμε στους συναδέλφους εκδότες/τριες και ελεγκτές και ζητήσαμε να ενημερώσουν το Σωματείο μας με παρατηρήσεις τους από την πιλοτική χρήση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Οι συνάδελφοι ανταποκρίθηκαν και διαβιβάσαμε στη Διοίκηση τις παρατηρήσεις τους με έγγραφά μας (υπ’ αριθ. πρ. 48/13.6.2017, 54/17.7.2017 και 55/21.7.2017).

Μάλιστα, επισημάναμε ότι πρέπει άμεσα να εξεταστούν όλα τα εκκρεμή τεχνικά και λειτουργικά θέματα, που είχαμε εντοπίσει, διότι στις 31.7.2017 έληγε η συμβατική υποχρέωση της αναδόχου εταιρείας και στο εξής το κόστος των διορθωτικών κινήσεων θα βάρυνε τη ΣΤΑ.ΣΥ.

Παρόλα αυτά, τα προβλήματα όχι μόνο δεν επιλύθηκαν αλλά αφέθηκαν στην τύχη τους και διογκώθηκαν, με αποτέλεσμα η επέκταση της εφαρμογής του ηλεκτρονικού εισιτηρίου σε όλο το δίκτυο ενώ ήταν «ανοιχτές» οι εν λόγω «πληγές», να παρουσιάσει σοβαρή δυσλειτουργία και μεγάλη ταλαιπωρία των επιβατών με συνέπεια να δημιουργούνται προστριβές του επιβατικού κοινού με τους συναδέλφους.

Το Σωματείο μας δεν είναι δυνατό να δεχτεί να βρεθούν συνάδελφοι και συναδέλφισσες στο «μάτι του κυκλώνα», επειδή κάποιοι- για δικούς τους λόγους- κωφεύουν εδώ και ένα χρόνο στις προτροπές μας να γίνει διάλογος, ώστε να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τα προβλήματα που είχαν εντοπίσει οι συνάδελφοι οι οποίοι γνωρίζουν όσο κανείς άλλος το σύστημα.

Δυστυχώς, οι ίδιοι, που αρνούνται το διάλογο, αφήνουν τα προβλήματα να διογκώνονται, το σύστημα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου να δυσλειτουργεί και οι συνάδελφοι να έχουν εγκαταλειφθεί αβοήθητοι να το «τρέξουν».

Αυτό δεν θα το επιτρέψουμε!

Γι’ αυτό το Σωματείο μας αφού εξέτασε τη διαμορφωθείσα κατάσταση, αποφάσισε να σταματήσει η πιλοτική εφαρμογή του «ηλεκτρονικού εισιτηρίου» μέχρι την επίλυση των προβλημάτων .

Αντίθετα, θα συνεχιστεί κανονικά η έκδοση «χάρτινου» εισιτηρίου για να εξυπηρετηθεί απρόσκοπτα ο επιβάτης .

Σε κάθε περίπτωση είμαστε έτοιμοι, εφόσον κληθούμε, να συμμετέχουμε σε ένα ουσιαστικό και όχι προσχηματικό διάλογο και συνεννόηση, ώστε το «ηλεκτρονικό εισιτήριο» να λειτουργήσει κανονικά και προς όφελος του επιβάτη, των εργαζόμενων και της εταιρείας. ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ