Praktiker Hellas αναζητά κατάλληλους υποψηφίους, οι οποί θα αναλάβουν τη διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων πώλησης και εξυπηρέτησης πελατών στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρίας μας, στο Μοσχάτο.
Η Praktiker Hellas απασχολεί περίπου 1.600 εργαζόμενους, στο ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, στο εξειδικευμένο τμήμα b2b και στο πανελλαδικό δίκτυο 16 καταστημάτων της, ενώ εξυπηρετεί περισσότερους από 6.000.000 πελάτες μας ετησίως.
Οι υποψήφιοι που θέλουν να στείλουν το βιογραφικό τους θα πρέπει να γνωρίζουν τα ακόλουθα:
Αρμοδιότητες
Οι αρμοδιότητες των υπαλλήλων στο τηλεφωνικό κέντρο είναι οι εξής:
- Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και λεπτομερής διερεύνηση αναγκών των πελατών
- Παροχή σωστών πληροφοριών και πρακτικών λύσεων σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας
- Ικανοποίηση των αιτημάτων των πελατών σύμφωνα με τις διαδικασίες της εταιρίας
- Μετατροπή των κλήσεων σε πώληση με επαγγελματισμό και υπευθυνότητα
Τα απαραίτητα και επιθυμητά προσόντα
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν:
- Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία 2-3 έτη σε αντίστοιχη θέση
- Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ Κολλέγιο/ ΙΕΚ
- Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας & Η/Υ
- Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
- Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
- Ικανότητα ανταπόκρισης σε στόχους και τήρηση διαδικασιών
- Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα
Παροχές
Η εταιρεία παρέχει:
- Ικανοποιητικές αποδοχές ανάλογες προσόντων και εμπειρίας
- Δυναμικό σχήμα bonus βάσει επίτευξης στόχων
- Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης
- Εκπτώσεις για αγορές από τα καταστήματά μας
- Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
- Ευκαιρίες εξέλιξης
- Συνεχή εκπαίδευση
Εάν σας ενδιαφέρει η παραπάνω θέση εργασίας μπορείτε να στείλετε άμεσα το βιογραφικό σας, πατώντας εδώ