Οι περισσότερες προβολές της σελίδας σας σημαίνουν και περισσότερες ευκαιρίες για εύρεση εργασίας και περισσότερες επαφές.
Πώς μπορείτε όμως να καταφέρετε τις προβολές του προφίλ σας να εκτιναχθούν στα ύψη;
Η συμμετοχή σε συζητήσεις που πραγματοποιούνται σε πολλά group του LinkedIn, είναι ο κατάλληλος τρόπος να επιτύχετε αυτό που θέλετε!
- Βρείτε το σωστό group να συμμετάσχετε
Αν είστε ήδη μέλη σε group σχετικά με τη βιομηχανία ή το επάγγελμα στο οποίο ψάχνετε εργασία έχει καλώς, διαφορετικά αναζητήστε κάποια σχετικά με τα ενδιαφέροντα σας. Το μοναδικό κοινό στοιχείο που πρέπει να έχουν όλα μεταξύ τους: πρέπει να είναι ενεργά, δηλαδή να έχει πραγματοποιηθεί σε αυτά τουλάχιστον μία συζήτηση την τελευταία εβδομάδα.
- Κάντε μία μικρή έρευνα για το τι έχει ήδη ειπωθεί
Μην μπαίνετε σε κάποιο group και προτρέχετε να ξεκινήσετε κάποια συζήτηση. Είναι πολύ πιθανό να έχει συζητηθεί το συγκεκριμένο θέμα από κάποιον άλλον και να μην πάρετε καμία απάντηση. Αντίθετα, δώστε λίγο από τον χρόνο σας να διαβάσετε τις συζητήσεις που έχουν πραγματοποιηθεί μέσα στην προηγούμενη εβδομάδα ή τον προηγούμενο μήνα.
- Πάρτε ενεργό μέρος σε συζητήσεις
Όταν θα αποφασίσετε να συμμετέχετε σε κάποια ενεργή συζήτηση πρέπει να έχετε στον νού σας τα παρακάτω:
- Μη χρησιμοποιείται την έκφραση «εγώ συμφωνώ με τον Γιάννη» σε περίπτωση που δεν σκοπεύετε να εκφράσετε τη δική σας άποψη γύρω από το θέμα και να εμπλουτίσετε τον διάλογο με νέες πληροφορίες, είναι ανώφελο.
- Μπορείτε, φυσικά να διαφωνήσετε αλλά πρέπει να το κάνετε παραμένοντας ευγενικοί σε κάθε περίπτωση! Αλλιώς θα γίνετε ενοχλητικοί.
- Μπορείτε να προωθήσετε τη δουλειά σας αλλά μόνο σε περίπτωση που προκύπτει από τη συζήτηση.
- Τα σχόλια σας πρέπει να είναι σχετικά με τη θεματολογία, αλλιώς θα σας αγνοήσουν.
Τέλος,
- Ξεκινήστε τη δική σας συζήτηση
Βρείτε ένα θέμα που σας απασχολεί και ξεκινήστε συζήτηση στο κατάλληλο group. To LinkedIn σας επιτρέπει να δημοσιεύσετε τη συζήτηση σας στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης, οπότε εάν θέλετε να ξεκινήσετε μία πραγματικά πετυχημένη συζήτηση βάλτε την στο Twitter και στο Facebook.