Αύξηση των χρεώσεων για την αποστολή των ηλεκτρονικών παραγγελιών από μεγάλες αλυσίδες Σούπερ Μάρκετ.
H μεγάλη αύξηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών που παραδίδονται κατ’ οίκον έχει ανεβάσει το λειτουργικό κόστος των αλυσίδων σούπερ μάρκετ και πλέον επικρατεί προβληματισμός για το εάν πρέπει να επιβληθούν νέες χρεώσεις ή να αυξηθούν οι υφιστάμενες.
Η πρώτη κίνηση για αύξηση των χρεώσεων και παροχή δωρεάν μεταφορικών μόνο σε πολύ μεγάλες παραγγελίες, άνω των 100 ευρώ, έγινε από τη Σκλαβενίτης, η οποία από τη Δευτέρα 3 Ιουλίου ανακοίνωσε ότι η χρέωση για αγορές έως 30 ευρώ είναι πλέον 5 ευρώ, για αγορές πάνω από 30 ευρώ και έως 100 ευρώ η χρέωση θα είναι 2,50 ευρώ, ενώ οι παραγγελίες πάνω από 100 ευρώ δεν θα επιβαρύνονται με μεταφορικό κόστος για τον πελάτη.
Μέχρι τώρα η Σκλαβενίτης δεν επέβαλλε χρέωση για παραγγελίες άνω των 30 ευρώ, ενώ για παραγγελίες κάτω από αυτό το ποσό επέβαλλε χρέωση από 2 έως 6 ευρώ.
Από την πλευρά της ΑΒ Βασιλόπουλος δεν πρόκειται να υπάρξει καμία αλλαγή στις χρεώσεις. Η αλυσίδα εφαρμόζει χρέωση μεταφορικών δύο ευρώ για παραγγελίες από 25 έως 45 ευρώ, ενώ για παραγγελίες από 45 ευρώ και άνω δεν υπάρχει επιπλέον χρέωση για την αποστολή των προϊόντων.
Τo ηλεκτρονικό κατάστημα της MyMarket εφαρμόζει επίσης ελάχιστο όριο παραγγελίας τα 25 ευρώ και επιβάλλει χρέωση 2 ευρώ για παραγγελίες από 25,01 ευρώ έως 58,99 ευρώ. Για παραγγελίες από 59 ευρώ και άνω δεν χρεώνονται μεταφορικά.
Το γεγονός, ωστόσο, ότι η συγκεκριμένη πίτα παραμένει μικρή έχει ως αποτέλεσμα οι περισσότεροι λιανέμποροι να είναι αρκετά διστακτικοί στην αύξηση των χρεώσεων για την αποστολή των ηλεκτρονικών παραγγελιών ή στην εφαρμογή συνδρομητικών μοντέλων, κατά το παράδειγμα μεγάλων αλυσίδων του εξωτερικού