Το όνοµα Σκλαβενίτης κατέχει εδώ και δεκαετίες υψηλή δηµοφιλία, μια επίδοση για την οποία εργάστηκε σκληρά ο Στέλιος Σκλαβενίτης που έφυγε ξαφνικά από τη ζωή.
Σοκ έχει προκαλέσει στον επιχειρηματικό κόσμο και σε όλη τη χώρα, η είδηση του ξαφνικού θανάτου του Στέλιου Σκλαβενίτη, ενός από τα τρία αδέλφια της οικογένειας πίσω από την ομώνυμη αλυσίδα σούπερ μάρκετ.
Στέλιος Σκλαβενίτης
Ο Στέλιος Σκλαβενίτης μαζί με τα αδέλφια του Μαρία και Γεράσιμο, βρισκόταν στη διοίκηση του ομίλου και σήκωσαν το βάρος της συγχώνευσης με τον Μαρινόπουλο.
Η δεύτερη γενιά των μετόχων της επιχείρησης
Έπειτα από µια επταετία πρωτοφανούς κρίσης και µε βασικούς «παίκτες» της αγοράς λιανεµπορίου να καρκινοβατούν, η οικογένεια Σκλαβενίτη −για την ακρίβεια η δεύτερη γενιά των βασικών µετόχων της επιχείρησης− αποφάσισε να δράσει σε µεγαλύτερη κλίµακα.
Είχαν προηγηθεί κάποιες απορροφήσεις και συγχωνεύσεις, που προοιωνίζονταν την επιδίωξη των τριών αδελφών, Μαρίας, Γεράσιµου και Στέλιου Σκλαβενίτη, που ελέγχουν την εταιρεία, να αποκτήσουν έναν αναβαθµισµένο ρόλο στην εγχώρια αγορά.
Ετσι η οικογένεια Σκλαβενίτη αποδέχθηκε την πρόκληση να προχωρήσει στην εξαγορά του Μαρινόπουλου, θέτοντας τις βάσεις ώστε να αποτελέσει τη νέα ηγέτιδα δύναµη της αγοράς σούπερ µάρκετ, αλλά και τον µεγαλύτερο εργοδότη της χώρας.
Ενα εγχείρηµα για οποίο εργάσθηκε σκληρά ο Στέλιος Σκλαβενίτης, την ώρα που η οικογένειά του επικρίθηκε από πολλούς, προκάλεσε αντιδράσεις προµηθευτών και ανταγωνιστών, ενώ χαρακτηρίστηκε «διαταραχή» και «ρίσκο» από µερίδα παραγόντων της αγοράς.
Παρ’ όλα αυτά η οικογένεια Σκλαβενίτη την αντιμετώπισε ως µια υποχρέωση «εθνικής σηµασίας», αλλά και ως µια ευκαιρία.
Το όνοµα Σκλαβενίτης κατέχει εδώ και δεκαετίες υψηλή δηµοφιλία, µια επίδοση που βασίζεται σε πολλούς παράγοντες. Ο ένας παράγοντας ήταν οι ανταγωνιστικές τιµές προϊόντων, και ο δεύτερος και ίσως πιο σημαντικός, η εργοδοτική στάση της, η οποία διαχρονικά υπήρξε δίκαιη.
Oι εργαζόμενοι είναι το µεγαλύτερο κεφάλαιο της επιχείρησης
Η διοίκηση πάντα θεωρούσε τους εργαζοµένους ως «το µεγαλύτερο κεφάλαιο της επιχείρησης» θεωρώντας ως κρίσιµη παράµετρο αυτοί «να αισθάνονται ασφάλεια για το µέλλον τους σ’ ένα ευνοϊκό περιβάλλον εργασίας».
«Ποτέ την Κυριακή»
Η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης είναι από τις λίγες επιχειρήσεις που τις εργάσιμες Κυριακές, έχει τηρήσει απαρέγκλιτα την πολιτική να παραμένει κλειστή, απολαμβάνοντας τον σεβασμό των εργαζόμενων της και ανατρέποντας διάφορες φήμες και εκτιμήσεις ότι τελικά θα λύγιζε υπό το βάρος του ανταγωνισμού και θα έσπαγε την γνωστή τακτική της για “ποτέ την Κυριακή”.
Δεν απέλυσε και δεν μείωσε μισθούς μέσα στην κρίση
Η οικογένεια Σκλαβενίτης επέλεξε να ακολουθήσει την δική της επιχειρηματική πορεία. Μέσα στην κρίση δεν απέλυσε κανέναν, δεν μείωσε μισθούς, αλλά αντίθετα, άνοιξε κι άλλα υποκαταστήματα, εξαγοράζοντας πάνω από 300 σε όλη την Ελλάδα της πρώην Μαρινόπουλος, δίνοντας αυξήσεις στους χαμηλόμισθους της άλλοτε κραταιάς αλυσίδας και διασώνοντας δέκα χιλιάδες θέσεις εργασίας.
Μάλιστα, από την πρώτη ηµέρα λειτουργίας της η επιχείρηση δεν προέβη ποτέ σε µείωση του βασικού µισθού.
Σήµερα απασχολεί 22.980 εργαζοµένους και το 2017 αναρριχήθηκε στην πρώτη θέση ως ο µεγαλύτερος εργοδότης στην Ελλάδα, σύµφωνα µε πρόσφατη έρευνα της ICAP, ξεπερνώντας τον ΟΤΕ, τη ΔΕΗ και τις τράπεζες.
Ωστόσο, από σήμερα το πρωί, η επιχείρηση είναι φτωχότερη μετά τον θάνατο του Στέλιου Σκλαβενίτη, ο οποίος άφησε πίσω του σύζυγο και τρία παιδιά.(πηγή)ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ