Η OTEplus απασχολεί ταλαντούχους ανθρώπους με ηγετικές ικανότητες, επιχειρηματική τεχνογνωσία και εξειδικευμένες γνώσεις και δεξιότητες σε διάφορους τομείς του επαγγέλματος παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών.

OTEPLUS

Ανεξάρτητα εάν είστε σύμβουλος με πολυετή εμπειρία ή νέος/νέα που μόλις τώρα ξεκινάτε την επαγγελματική σας σταδιοδρομία, η Εταιρία μας προσφέρει πολλές δυνατότητες να επιτύχετε τους επαγγελματικούς σας στόχους. Παρακαλώ αποστείλετε βιογραφικό σας σημείωμα αναφέροντας απαραιτήτως τον κωδικό της θέσης που σας ενδιαφέρει.

Η Εταιρία δύναται να μην λάβει υπόψη της βιογραφικά σημειώματα στα οποία δεν θα αναγράφεται συγκεκριμένος κωδικός θέσης.

 

1Η ΘΕΣΗ: Application Support Engineer (ΚΩΔ. IASE )

 

Σας καλωσορίζουμε και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον που δείχνετε υποβάλλοντας την αίτησή σας στη ΟΤΕplus.

Η OTEplus Α.Ε., εταιρεία του Ομίλου ΟΤΕ, που δραστηριοποιείται στον τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών, έχει αναλάβει έργο για τον ΟΤΕ και ενδιαφέρεται να προσλάβει Application Support Engineers.

 

Προφίλ Θέσης Application Support Engineer

 

Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία και υποστήριξη εφαρμογών λογισμικού καθώς και για το συντονισμό της επίλυσης προβλημάτων των εφαρμογών αυτών.

 

Κύριο αντικείμενο:

  • Εξασφαλίζει την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία των Πληροφοριακών Συστημάτων (ΠΣ) της εταιρείας.
  • Ενημερώνει τις εμπλεκόμενες επιχειρησιακές μονάδες στις περιπτώσεις μη διαθεσιμότητας μιας υπηρεσίας, με σκοπό την ανάληψη ενεργειών, εάν αυτό απαιτείται.
  • Διαχειρίζεται συμβάντα ολικής ή μερικής διακοπής της λειτουργίας των ΠΣ (incident management), με στόχο την ταχύτερη αποκατάσταση της λειτουργίας τους.
  • Οργανώνει τις απαιτούμενες operational διαδικασίες που αφορούν τις εφαρμογές πληροφορικής, προκειμένου να διασφαλίζεται η ομαλή ροή των επιχειρησιακών λειτουργιών.
  • Εγκαθιστά νέες εφαρμογές πληροφορικής και μεταφέρει τυχόν αλλαγές στο περιβάλλον παραγωγής, ώστε να διασφαλίζεται η ομαλή λειτουργία στο σύνολο των ΠΣ της εταιρείας.

 

Απαραίτητα προσόντα & ικανότητες:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ Πληροφορικής ή άλλης θετικής/τεχνολογικής κατεύθυνσης (ή ισότιμος και αντίστοιχος τίτλων σπουδών εξωτερικού ή εσωτερικού)
  • Προϋπηρεσία ως software engineer ή application expert
  • Γνώσεις Oracle, SQL, PL/SQL, UNIXshell scripting, UNIX administration
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Δυνατότητα εργασίας σε 24ωρη επιφυλακή (stand-by)
  • Ικανότητα ανάλυσης και συντονισμού για την επίλυση των προβλημάτων
  • Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας και ομαδικής εργασίας
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες υποψηφίους)

 

Συνεκτιμώμενα προσόντα:

  • Γνώση Java, Web Server administration, BEA application server, BSCS

 

Παροχές / Εκπαίδευση & ανάπτυξη:

  • Συνεχής εκπαίδευση σε θέματα ΙΤ και νέων τεχνολογιών
  • Πρόγραμμα ιδιωτικής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης
  • Προνομιακό πακέτο κινητής, σταθερής τηλεφωνίας & internet
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

 

Για να υποβάλετε την αίτησή σας, κάνετε “κλικ” εδώ.

 

2Η ΘΕΣΗ: Software Engineer (ΚΩΔ. ISE )

Σας καλωσορίζουμε και σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για το ενδιαφέρον που δείχνετε υποβάλλοντας την αίτησή σας στη ΟΤΕplus.

Η OTEplus Α.Ε., εταιρεία του Ομίλου ΟΤΕ, που δραστηριοποιείται στον τομέα των συμβουλευτικών υπηρεσιών, έχει αναλάβει έργο για τον ΟΤΕ και ενδιαφέρεται να προσλάβει Software Engineers.

Προφίλ Θέσης Software Engineer

Κύριο αντικείμενο:

  • Διαχειρίζεται την καθημερινή λειτουργία του IT Service Management Συστήματος
  • Υποστηρίζει το Trouble Ticketing Σύστημα της εταιρείας
  • Σχεδιάζει και αναπτύσσει το BCM Remedy Suite
  • Εξάγει στατιστικά (Reporting) από το IT Service Management Σύστημα

 

Απαραίτητα προσόντα & ικανότητες:

  • Πτυχίο ΑΕΙ/ΑΤΕΙ Πληροφορικής ή άλλης θετικής/τεχνολογικής κατεύθυνσης (ή ισότιμος και αντίστοιχος τίτλων σπουδών εξωτερικού ή εσωτερικού)
  • Γνώσεις προγραμματισμού και διαχείρισης βάσεων δεδομένων
  • Γνώσεις SQL
  • Εμπειρία σε Trouble Ticketing εργαλεία και διαδικασίες (Remedy, CA, HP)
  • Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Δυνατότητα εργασίας σε 24ωρη επιφυλακή (stand-by)
  • Καλή αντίληψη των διαδικασιών πληροφορικής
  • Ικανότητα αποτελεσματικής επικοινωνίας
  • Ικανότητα αναλυτικής σκέψης
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες υποψηφίους)

 

Συνεκτιμώμενα προσόντα:

  • Βασικές γνώσεις webservices development
  • Γνώσεις ITIL
  • Εμπειρία σε υποστήριξη χρηστών (helpdesk support)
  • Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία στον τομέα της πληροφορικής

 

 

Παροχές / Εκπαίδευση & ανάπτυξη:

  • Συνεχής εκπαίδευση σε θέματα ΙΤ και νέων τεχνολογιών
  • Πρόγραμμα ιδιωτικής ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης
  • Προνομιακό πακέτο κινητής, σταθερής τηλεφωνίας & internet
  • Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

 

Για να υποβάλετε την αίτησή σας, κάνετε “κλικ” εδώ.

Δείτε ΕΔΩ περισσότερες ειδήσεις και θέσεις εργασίας σε όλη την Ελλάδα

Γίνετε φίλοι μας στη σελίδα μας στο Facebook “Θέσεις Δημοσίου” για να είστε πάντα ενήμεροι για όλες τις νέες θέσεις εργασίας δημοσίου, επιδοτούμενα σεμινάρια για ανέργους και προκηρύξεις