sm

Τα social media αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις αναζητούν στελέχη και στην Ελλάδα. Τη νέα αυτή τάση καταγράφει έρευνα της αναπληρώτριας καθηγήτριας του Alba, δρ. Όλγας Επιτροπάκης σε 106 επιχειρήσεις, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιοποιήθηκαν σε πρόσφατη εκδήλωση που διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού Ελλάδας (ΣΔΑΔΕ).

Σύμφωνα με την έρευνα παρατηρείται στροφή των ελληνικών επιχειρήσεων στις υπηρεσίες κοινωνικής δικτύωσης, με έμφαση στο LinkedIn, προκειμένου να αναζητήσουν και να προσελκύσουν στελέχη, αλλά και να προωθήσουν την εταιρεία τους ως έναν χώρο εργασίας με καλές συνθήκες. Τα σημαντικότερα συμπεράσματα της έρευνας που παρουσιάστηκε είναι τα εξής:

  • Το 89% των εταιρειών του δείγματος δηλώνουν ότι κάνουν κάποια χρήση των social media.
  • Η πλειοψηφία (43%) ξεκίνησαν να τα χρησιμοποιούν πιο ενεργά τα τελευταία δύο χρόνια.
  • Πρώτο σε χρήση το LinkedIn και ακολουθούν το facebook, τα εταιρικά blogs, το YouTube και το Twitter.
  • Πρώτα στη χρήση των social media έρχονται τα τμήματα
  • μάρκετινγκ (53%), ενώ τα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού
  • ακολουθούν με 34%.

Τέλος, το 48% των εταιρειών δήλωσαν ότι εξακολουθούν να μπλοκάρουν την πρόσβαση των εργαζομένων τους στα social media, ενώ το 75% των εταιρειών θεωρούν ότι η χρήση των social media θα είναι σημαντική για το μέλλον της διεύθυνσης ανθρώπινου δυναμικού.

Πηγή : www.hrpro.gr