Δείτε τις λέξεις που θα σας εξασφαλίσουν τη θέση εργασίας που επιθυμείτε.
Τι γίνεται όταν έρθει η ώρα της συνέντευξης και θα πρέπει να ξεχωρίσουν οι καλύτεροι από τους καλούς; Ποιο είναι το κρυφό συστατικό των καταλληλότερων υποψηφίων; Και πως θα το «διακρίνουν» εύκολα και γρήγορα οι εργοδότες όταν είναι απασχολημένοι με τόσα πράγματα και μπορεί να αφιερώσει μόνο 20 λεπτά με τον καθένα;
Ο Steve Pogorzelski έχει την απάντηση. Με 25 χρόνια εμπειρίας στο τιμόνι των μεγαλύτερων εταιρειών όπως η Avention και η Monster.com ξέρει πια τη συνταγή ώστε να εντοπίζει γρήγορα τα «ταλέντα» που θα κάνουν τη διαφορά στην ομάδα.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε τι ρωτάει τους υποψήφιους και γιατί.
«Ποια ήταν η μεγαλύτερη επαγγελματική σας επιτυχία μέχρι σήμερα και γιατί;»
Είναι μια από τις συνηθισμένες ερωτήσεις στις συνεντεύξεις, αλλά ο Pogorzelski περιμένει την απάντηση που θα κάνει τη διαφορά. Έτσι κι αλλιώς οι μεγαλύτερες επιτυχίες των υποψηφίων, ξεχωρίζουν στο βιογραφικό τους – αυτό που θέλει να ακούσει είναι η λέξη «εμείς». Ο τρόπος που περιγράφει κανείς όσα έχει καταφέρει, δείχνει πολλά για τις ηγετικές του ικανότητες.
Όσοι υποψήφιοι χρησιμοποιούν περισσότερο το «εγώ» από το «εμείς» θέλουν συνήθως να κερδίσουν όλα τα εύσημα και να θεωρηθούν εκείνοι ως τα άτομα που οδήγησαν την ομάδα στην επιτυχία. Οι πραγματικοί ηγέτες είναι πίσω από την ομάδα.
«Ποια ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία σας και γιατί;»
Άλλη μια κλισέ ερώτηση στις συνεντεύξεις. Μια ερώτηση την οποί οι υποψήφιοι έχουν «διαβάσει» καλά και πηγαίνουν με έτοιμη την απάντηση. Ο Pogorzelski σε αυτή την ερώτηση περιμένει να δει σε ποιον θα ρίξουν το φταίξιμο, θα πουν «εγώ» ή θα προσπαθήσουν να αποποιηθούν των ευθυνών. Οι άνθρωποι που τείνουν να ρίχνουν το φταίξιμο σε άλλους ή σε εξωτερικούς παράγοντες χωρίς να παίρνουν μέρος της ευθύνης είναι «κίνδυνος» για τις εταιρείες.
«Πως θα μπορούσε να βελτιωθεί εταιρεία ή τι θα μπορούσα να βελτιώσω εγώ στον τομέα μου;»
Λίγοι άνθρωποι περιμένουν αυτή την ερώτηση , έτσι οι συνεντευξιαστές μπορούν να ελέγξουν τη σκέψη και την κρίση των υποψηφίων, αλλά και την έρευνα που έχουν κάνει για την εταιρεία και τα μέλη της ομάδας. Κάθε απάντηση που δείχνει βαθιά γνώση της εταιρείας, της βιομηχανίας και του χώρου είναι αποδεκτή και μπορεί να αποκαλύψει ενδιαφέρουσες πληροφορίες.
Η μοναδική μη αποδεκτή απάντηση είναι να πει «Τίποτα. Όλα είναι όπως πρέπει!». Τι δείχνει αυτό; Καμία έρευνα της επιχείρησης ή αδυναμία του υποψηφίου να βελτιώσει τον οργανισμό και να βοηθήσει να πάει σε ένα νέο επίπεδο. Ποιος θέλει έναν τέτοιο συνάδελφο;
Πηγή : www.fortunegreece.com