Την παράταση του προγράμματος Κοινωφελούς Εργασίας σε Δήμους, Περιφέρειες, ΚΚΠΠ, Υπηρεσίες Υπουργείων και άλλων φορέων (ΔΠ 2/2022), τουλάχιστον μέχρι και τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές του 2023 ζητούν με επιστολή τους 25000 ωφελούμενοι του προγράμματος.
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέο επίδομα 1600€ από δήμους. 1.213 νέες προσλήψεις στην Δημοτική Αστυνομία. Όλες οι θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα.
Σε αυτήν αναφέρουν:
Για μια Κυβέρνηση 2ης τετραετούς θητείας, που έχει θέσει ως προγραμματικό στόχο τη μείωση της ανεργίας, δέον ἐστὶ (πρέπει, είναι πρέπον, υποχρεωτικό, αναγκαίο) η εποχιακή – θερινή – διατήρηση των Ωφελουμένων της Κοινωφελούς Εργασίας στις υπάρχουσες θέσεις εργασίας τους μέχρι τις Αυτοδιοικητικές εκλογές, με σκοπό την στήριξη του έργου και της προσφοράς Δημάρχων και Περιφερειαρχών προς τους πολίτες τους από ένα ήδη έμπειρο και καταρτισμένο προσωπικό!
Το αίτημα μας για τη 2η ΠΑΡΑΤΑΣΗ του Προγράμματός μας ΚΡΙΘΗΚΕ ΑΝΑΓΚΑΙΟ και ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ για τους αιρετούς των ΟΤΑ α΄και β΄ ΟΛΗΣ της χώρας και αυτό αποδεικνύεται:
ΚΑΙαπό το ότι συμπεριλήφθηκε στο ψήφισμα του Ετήσιου Συνέδριου της ΚΕΔΕ από τις 25/11/2022 «… κρίνεται ως επιτακτική ανάγκη, η έγκαιρη εξεύρεση της απαραίτητης χρηματοδότησης, προκειμένου να διασφαλιστεί… ή η παράταση του ήδη υφιστάμενου προγράμματος, ώστε να μην αποστερηθούν οι Δήμοι το επόμενο κρίσιμο διάστημα που μεσολαβεί ως τις αυτοδιοικητικές εκλογές,ένα τόσο χρήσιμο «εργαλείο», μέσω του οποίου διασφαλίζουν την ομαλή λειτουργία τους και την παροχή απαραίτητων υπηρεσιών προς τους πολίτες…»(ΣΧΕΤ.1).
ΚΑΙ από το ότι επανήλθε ως αίτημα προς συζήτηση στο ΔΣ της ΚΕΔΕ στις 10/5/2023 στην πόλη της Άρτας, όπου σύμφωνα με τις δηλώσεις του πρώην Προέδρου της ΚΕΔΕ (και νυν Υπουργού Ψηφιακής Διακυβέρνησης), ειπώθηκε μεταξύ άλλων: «….Κοινωφελής Εργασία. Να το ξεκαθαρίσουμε για τη κοινωφελή εργασία….(αναφέρονται τα πλησίον σύνταξης). Εάν είναι εφικτό, προφανώς θέλουμε τη Κοινωφελή Εργασία. Προφανώς και θέλουμε να παραμείνουν τα άτομα αυτά. Υποθέτω πως τη τελευταία εβδομάδα πριν τις εκλογές κανείς δεν πρόκειται να πάρει μια τέτοια απόφαση. Τουλάχιστον να το θέσουμε ως ζήτημα αμέσως μετά. Ούτως ή άλλως μετά τις εκλογές αρχίζουν και λήγουν πλέον σιγά σιγά οι Κοινωφελείς. Να δούμε πως μπορούμε να κρατήσουμε γιατί σε πάρα πολλούς Δήμους της χώρας (και στους τουριστικούς αλλά όχι μόνο σε αυτούς) τα ζητήματα προκύπτουν το καλοκαίρι που κινείται ο πληθυσμός, έχουμε τουρισμό κλπ. Άρα και σε αυτό η ΚΕΔΕ εφόσον αυτό δεν προσκρούει στο ζήτημα των 12μηνων κλπ (νομίζω πως τελικά στη Κοινωφελή δεν υπάρχει τέτοιο ζήτημα) ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΒΟΗΘΑΝΕ τους ΔΗΜΟΥΣ ΜΑΣ….» (ΣΧΕΤ.2)
ΚΑΙαπό τα θετικά ψηφίσματα ( ΥΠΕΡ του αιτήματος μας για ΠΑΡΑΤΑΣΗ του Προγράμματος), αρκετών Δημοτικών και Περιφερειακών Συμβουλίων σε ολόκληρη τη Χώρα (ΣΧΕΤ.3 αναφέρονται ενδεικτικά κάποια)
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέο επίδομα 1600€ από δήμους. 1.213 νέες προσλήψεις στην Δημοτική Αστυνομία. Όλες οι θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα.
Η 2η ΠΑΡΑΤΑΣΗ του Προγράμματος έως τις Αυτοδιοικητικές Εκλογές, είναι ο ΜΟΝΟΣ τρόπος που θα ΛΥΣΕΙ ΚΑΙΡΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ με ΔΙΚΑΙΟ τρόπο για ΟΛΟΥΣ (Δήμους, Περιφέρειες και Ωφελούμενους). Προβλήματα που δημιουργήθηκαν ήδη όπως:
Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ των 25.000 Ωφελουμένωντης Κοινωφελούς (λόγω υποχρεωτικής θεωρητικής κατάρτισης ή λήξης συμβάσεων), από τις θέσεις εργασίας τους σε ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ( όπως καθαριότητα, πράσινο και τεχνικές υπηρεσίες) που:
ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ την ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗτων ΟΤΑ από μόνιμο προσωπικό, γεγονός που φέρει ΗΔΗ ορατά αποτελέσματα ελλιπούς παροχής υπηρεσιών προς τους πολίτες ΚΑΙ μειωμένης συντήρησης των τοπικών μας κοινωνιών.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ τώρα κατά τη θερινή περίοδο, ΕΥΝΟΕΙ την ΑΎΞΗΣΗπροβλημάτων στους τουριστικούς και μη τουριστικούς Δήμους, λόγω των ζητημάτων που προκύπτουν από την μεγαλύτερη κίνηση του πληθυσμού και του τουρισμού, γεγονός που από μόνο του δυσχεραίνει τους Δήμους να προσφέρουν αδιάλειπτα τις υπηρεσίες τους, ώστε να επιτελέσουν το τόσο κρίσιμο έργο για την ποιότητα ζωής των πολιτών τους και τη εύρυθμη λειτουργία των πόλεών τους.
σε μια περίοδο ΦΟΡΤΩΜΕΝΗ από αλλεπάλληλες προεκλογικές περιόδους ΑΛΛΑ και από τοπικά αναπτυξιακά έργα με ορίζοντα τις επερχόμενες αυτοδιοικητικές εκλογές του Οκτωβρίου 2023, ΑΠΟΣΤΕΡΕΙ από τους ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ/ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣνα δείξουν τον καλύτερό τους εαυτό, ενόψει των τόσο κρίσιμων για αυτούς αυτοδιοικητικών εκλογών του Οκτωβρίου του 2023.
ΟΔΗΓΕΙ τους Ωφελούμενους στην ΑΝΕΡΓΙΑ,σε μια περίοδο με αυξημένο κόστος ζωής λόγω πληθωρισμού ΚΑΙ ΥΠΕΡΔΙΠΛΑΣΙΑ επιδοτούμενη ανεργία. Ωφελούμενους που εντάχθηκαν στο πρόγραμμα με κοινωνικά κριτήρια ΚΑΙ ανήκουν ως επί το πλείστον σε ηλικιακές ομάδες με ΔΥΣΚΟΛΙΑ επανένταξης στην αγορά εργασίας.
Η ΠΡΩΤΟΦΑΝΗ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΓΝΩΡΗγια τα δεδομένα του Προγράμματος όλα αυτά τα χρόνια ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗ Ή ΜΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΑ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟ. Δηλ. στη ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΤΕΛΙΚΑ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΛΗΞΗ ΣΥΜΒΑΣΕΩΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΑ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟ, με ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ αριθμό ενσήμων και ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ μισθολογικές καταβολές. Δεδομένα που ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ Ευρωπαϊκές Αρχές όπως την Αρχή της ίσης μεταχείρισης και την Αρχή των ίσων ευκαιριών. Γεγονός που οφείλεται στη μεγάλη εκ του Υπουργείου ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗΣκαι που οδήγησε:
στη μη αναγγελία προθεσμίας ΕΝΤΟΣ της οποία θα γινόταν η ενεργοποίηση των vouchers, για την ΕΝΑΡΞΗ των διαδικασιών υλοποίησης της ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ των Ωφελουμένων (παρά τα αναγραφόμενα σε αυτή –ΣΧΕΤ.4 κεφ. 8.2.3).
στη ΤΕΡΑΣΤΙΑ δυσκολία επικοινωνίας και συνεννόησηςμεταξύ Ωφελούμενων και Παρόχων Κατάρτισης, ΛΟΓΩ έλλειψης ΞΕΚΑΘΑΡΩΝ ΟΔΗΓΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ.
στη δημιουργία τμημάτων ΚΑΙ υπογραφή συμβάσεωνμεταξύ Παρόχων και Ωφελούμενων σε ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ημερομηνίες ΕΝΑΡΞΗΣ ΚΑΙ ΛΗΞΗΣ κατάρτισηςανα ομάδες Ωφελουμένων (κάτι που δεν ορίζεται στη πρόσκληση, ΟΥΤΕ μπορεί εκ των υστέρων να θεωρηθεί δίκαιο και ηθικό).
στην ενεργοποίηση των vouchers ΑΠΟ του Παρόχους και όχι ΑΠΟ τους Ωφελούμενους(σε αντίθεση με τα αναγραφόμενα της Πρόσκλησης)
στη ΜΗ εύρεση Παρόχων από αρκετούς Ωφελούμενους ακόμα και σήμεραπου τους οδήγησε σε παραίτηση από την ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ βάση πρόσκληση Κατάρτιση, ΠΑΡΑ την «κατάργηση» των Περιφερειακών Ορίων (Περιφέρειες και Περιφερειακές Ενότητες ) εντός των οποίων έπρεπε αρχικά να καταρτιστεί ο κάθε Ωφελούμενος.
Επειδή:
* ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ αναφερόμενα, ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΚΑΙΡΙΑΣ και ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΘΕΜΑΤΑ για ΟΛΟΥΣ μας ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ (ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ, ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΥΣ)
* Επί της ουσίας ΔΕΝ υπάρχει νομικό κόλλημα (μια επιπλέον παράταση δεν αγγίζει 18μηνο) ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ χρηματοδοτικό κόλλημα του Κράτους (μιας και επιτρέπεται η χρηματοδότηση παρατάσεων της Κοινωφελούς από Ευρωπαϊκούς – πέρα του ΕΣΠΑ- πόρους Ταμείων ή άλλους Εθνικούς Πόρους του Κράτους –Ν.4152/2013-άρθρο1/παρ.ΙΔ/υποπ.ΙΔ1 )
* Μια Κυβέρνηση με ανθρώπινο πρόσωπο, ΟΤΑΝ θέλει ΠΑΝΤΑ βρίσκει τρόπο να υλοποιήσει και να εφαρμόσει ΔΙΚΑΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ
ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΚΟΥΣΕΤΕ (ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΥΣ – ΔΗΜΑΡΧΟΥΣ – ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΕΣ) ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ 2ης ΠΑΡΑΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΝ ΟΨΗ ΘΕΡΙΝΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΚΑΙ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ, ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΗ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΞΟΔΟ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΥΝΘΕΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
ΣΑΣ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗ – ΔΕΥΤΕΡΗ ΠΑΡΑΤΑΣΗ – ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΕΝ ΟΨΗ ΘΕΡΙΝΗς ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2023
ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ
ΟΙ ΩΦΕΛΟΥΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΦΕΛΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΕ ΔΠ2/2022
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Νέο επίδομα 1600€ από δήμους. 1.213 νέες προσλήψεις στην Δημοτική Αστυνομία. Όλες οι θέσεις εργασίας στον ιδιωτικό τομέα.