Δυνατότητα διορθώσεων στις αιτήσεις για το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης (ΚΕΑ), μέσω της πλατφόρμας του keaprogram, έχουν, σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας, όσοι δεν έχουν λάβει χρήματα από τυχόν λάθη στον τραπεζικό τους λογαριασμό.

Οι πιθανοί λόγοι για τους οποίους δεν κατέστη δυνατή η πίστωση των ποσών σε δικαιούχους είναι:

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

• Μη επικαιροποίηση στοιχείων λογαριασμού. Σε αυτήν την περίπτωση, απαιτείται επιβεβαίωση των στοιχείων στην τράπεζα.

• Ανενεργός λογαριασμός πιθανότατα γιατί δεν έχει κινηθεί για αρκετό χρονικό διάστημα.

• Αναντιστοιχία ΑΦΜ και τραπεζικού λογαριασμού.

Οι δικαιούχοι θα πρέπει να μεριμνήσουν για τη διόρθωση του προβλήματος στον τραπεζικό λογαριασμό έως τις 31/8/2017, διαφορετικά η αίτησή τους θα ανακληθεί. Σε αυτή την περίπτωση, υπάρχει η δυνατότητα υποβολής νέας αίτησης, αλλά χάνεται το δικαίωμα αναδρομικής καταβολής. ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ