Αν χρησιμοποιείτε κάποιο Κοινωνικό Δίκτυο για την επιχείρησή σας, σίγουρα θέλετε να το κάνετε σωστά! (Η αλήθεια είναι ότι αν δε σας νοιάζει και πολύ, μπορείτε να σταματήσετε να ασχολείστε και να διαβάζετε αυτό το άρθρο, γιατί ποιος θέλει να χάνει άδικα χρόνο από τη ζωή του;)
Αν όμως είστε σε αυτούς που συνεχίζετε να διαβάζετε, τότε είστε στο κατάλληλο μέρος! Όταν μας απασχολεί το πως μπορούμε να χρησιμοποιούμε τα Κοινωνικά Δίκτυα προς όφελος της επιχείρησής μας, θέλουμε να γνωρίζουμε 3 πράγματα!
1. Πότε; Ποιες ώρες της ημέρας αξίζει να δημοσιεύσουμε κάτι, ώστε να το δουν και όσο το δυνατόν περισσότεροι Followers.
2. Που; Ακόμη κι αν έχετε καταλήξει στα Κοινωνικά Δίκτυα με τα οποία αξίζει να ασχοληθείτε, έχετε δημιουργήσει το Κατάλληλο Πρόγραμμα και Στρατηγική για να υπάρχει μία συνεχής ροή στην παρουσία σας; Ποια εργαλεία χρησιμοποιείτε για τις αναρτήσεις σας;
3. Πως; Τι χρησιμοποιείτε περισσότερο όταν κάνετε ένα post; Φωτογραφίες, Άρθρα ή μήπως κάποια ερώτηση ή ψηφοφορία; Ακόμη και αυτό είναι θέμα στρατηγικής, για να κινήσετε το ενδιαφέρον όσων σας ακολουθούν, ώστε να ασχοληθούν μαζί σας και να μην κάνουν απλώς ένα scroll down!
Αναρωτιέστε πως θα τα κατεφέρετε όλα αυτά; Ο καλύτερος τρόπος είναι η προσωπική σας εμπειρία, αλλά για να την αποκτήσετε κάπου πρέπει να βασισθείτε και να ξεκινήσετε!
Αξίζει πάντα να θυμάστε κάτι πολύ βασικό. Οι Νέες Τεχνολογίες είναι για τα καλά στη ζωή μας και αυτό το οποίο προσφέρουν είναι τη δύναμη της επιλογής σε κάθε καταναλωτή. Στο παρελθόν, ο κάθε καταναλωτής είχε σα μέσα ψυχαγωγίας την τηλεόραση, το ραδιόφωνο, τις εφημερίδες, όπου απλά μπορούσε να δέχεται ό,τι προβαλλόταν μέσα από εκεί.
Στη σημερινή εποχή, το αν ένας καταναλωτής μας δώσει σημασία ή όχι είναι καθαρά στη δική του ευχέρεια και διάθεση. Ακόμη κι αν παρακολουθεί κάτι στην τηλεόραση, αν δεν τον ενδιαφέρει, πολύ απλά θα πάρει το κινητό του και θα μπει στο Facebook, στο Twitter ή στο Instagram να περάσει τον χρόνο του μέχρι να ξεκινήσει το πρόγραμμα που τον ενδιαφέρει.
Είναι λοιπόν στρατηγικής σημασίας αυτό που θα πετύχει από εσάς να το βρει την κατάλληλη στιγμή και να του εξάψει την περιέργεια να ασχοληθεί μαζί του.
Για να το καταλάβετε καλύτερα, δημιουργήστε στο μυαλό σας το ακόλουθο σενάριο:
Φανταστείτε ότι χαλαρώνετε το βράδυ στο σπίτι σας. Τι αντιπροσωπεύει αυτό για εσάς; Έχετε ανοίξει την τηλεόραση, για να παρακολουθήσετε το αγαπημένο σας πρόγραμμα, ή μήπως έχετε επιλέξει να δείτε μία συγκεκριμένη ταινία, όπου δε θα έχετε και συνεχείς διακοπές από διαφημιστικά μηνύματα;
Στην πρώτη περίπτωση, την ώρα των διαφημίσεων, παρακολουθείτε την τηλεόραση, ή μήπως έχετε πάρει το κινητό σας και περιηγήστε στο Facebook Feed;
Γενικότερα, όταν περνάτε τον χρόνο σας, για οποιοδήποτε λόγο στο Internet, δίνετε σημασία σε διάφορα διαφημιστικά μηνύματα που πετάγονται μπροστά σας, ή απλά ψάχνετε το αγαπημένο Χ που θα τις κλείσει; Μήπως, κατά τύχη, έχετε και κάποια εφαρμογή που μπλοκάρει τα Διαφημιστικά Μηνύματα;
Κάτι τελευταίο, έστω ότι αποφασίζετε να πάτε ένα ταξίδι στην περίοδο των Χριστουγέννων, κι αποφασίζετε να επισκεφθείτε την Πράγα, όταν θα κάνετε αναζήτηση στην Google “Διακοπές στην Πράγα”, θα δώσετε σημασία στις διαφημίσεις, ή θα πάτε στην πρώτη σελίδα που εμφανίζεται στα Οργανικά Αποτελέσματα;
Θα παρατηρήσετε ότι στις περισσότερες ερωτήσεις απαντήσατε με τρόπο που δείχνει ότι αποφεύγετε τις στιγμές όπου προβάλλονται σε εσάς διαφημιστικά μηνύματα.
Τώρα Φανταστείτε ότι είστε η επιχείρηση που προσπαθεί να έρθει σε εσάς μέσα από αυτά τα διαφημιστικά μηνύματα… Πόσες Πιθανότητες της δίνετε;
(Πηγή: edX.org)
Οι επιχειρήσεις δεν έχουν πλέον άλλη επιλογή από το να βρεθούν μέσα στην καθημερινότητα ένος καταναλωτή και να του εξάψουν την περιέργεια με τέτοιο τρόπο ώστε να μην τις αποκλείσει. Τα Κοινωνικά Δίκτυα είναι ένας τρόπος να το επιτύχουμε αυτό, δεδομένου ότι αποτελούν κύριο μέρος της καθημερινότητας εκατομμυρίων ανθρώπων παγκοσμίως. Αρκεί, όπως πάντα, να τα χρησιμοποιήσουμε σωστά.
Κάντε λοιπόν την αρχή μέσα από το ακόλουθο Infographic που σας ετοιμάσαμε, βασιζόμενο σε μία έρευνα του BuzzSumo, μέσα από 500 εκατομμύρια Posts!
Πηγή: dingo.gr