Ίσως μια από τις πλέον διαδεδομένες συνήθειες των οδηγών είναι όταν παρκάρουν – ειδικά παράλληλα στον δρόμο – να κλείνουν φεύγοντας τους καθρέφτες.
Τα περισσότερα καινούρια αυτοκίνητα – που κυκλοφόρησαν τα τελευταία έτη – φέρουν αναδιπλούμενους και μεγαλύτερους καθρέφτες από εκείνους που έχουν τα παλαιότερα αυτοκίνητα.
Δείτε επίσης: «Πάω Μπροστά» του ΟΑΕΔ με επίδομα 400€. Θέσεις εργασίας με απολυτήριο λυκείου στην ΕΛΣΤΑΤ. Θέσεις σε ΕΛΑΣ, ΕΕΔΑ, Tesla, Δήμους, Pink Woman
Ηλεκτρικοί και μη, οι καθρέφτες στα περισσότερα αμάξια που ειναι παρκαρισμένα σε δρόμους – παράλληλα με την κυκλοφορία – είναι διπλωμένοι.
Κι όμως! Έτσι ο κίνδυνος για ζημιά στο αμάξι είναι μεγαλύτερος.
Η αναδίπλωση των καθρεφτών είναι κάθε άλλο παρά… πανάκεια, ενώ αν τους αφήσουμε ανοιχτούς μπορεί να αποτρέψουμε μεγαλύτερες ζημιές.
Με τον καθρέφτη ανοιχτό ο όγκος του αυτοκινήτου μεγαλώνει «οπτικά» και το ίδιο το αυτοκίνητο γίνεται πιο εύκολα αντιληπτό από τους διερχόμενους οδηγούς. Έτσι όταν οι οδηγοί προσεγγίζουν το παρκαρισμένο αυτοκίνητο συνήθως υπολογίζουν καλύτερα την απόσταση, αφήνοντας μεγαλύτερο περιθωρίο.
Με τους καθρέπτες κλειστούς οι διερχόμενοι οδηγοί υπολογίζουν μικρότερη απόσταση από το παρκαρισμένο αυτοκίνητο και έτσι το ρίσκο να χτυπήσουν πάνω στο αυτοκίνητο αυξάνεται.
Πότε πρέπει να κλείνουμε τους καθρέφτες
Από την άλλη όταν παρκάρουμε κάθετα σε χώρο στάθμευσης – δηλαδη το ένα αυτοκίνητο δίπλα στο άλλο – είναι καλό να κλείνουμε τους καθρέφτες.
Με αυτόν τον τρόπο, αυξάνουμε την απόσταση μεταξύ των δύο αυτοκινήτων, κάνουμε πιο εύκολη τη διέλευση ανάμεσα στα αυτοκίνητα, ενώ μειώνουμε και το ρίσκο να πάθουν κάποια ζημιά οι καθρέφτες.