Δείτε επίσης: Προσλήψεις σε MARKET IN, BAZAAR, Χαμόγελο του Παιδιού, JYSK, ΤΗΕ MART, ΚΡΗΤΙΚΟΣ, FAMAR και άλλες εταιρείες
Επιστολή στον Συνήγορο του Πολίτη απέστειλε η Αδέσμευτη Φωνή Υπαλλήλων του ΟΑΕΔ κάνοντας λόγο για υπέρογκες χρεώσεις στην τηλεφωνική γραμμή 11320 του ΟΑΕΔ καθώς και για άνιση μεταχείριση των ανέργων. ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ
Όπως αναφέρει η Αδέσμευτη Φωνή των υπαλλήλων του ΟΑΕΔ περίπου 400.000 ανέργων σχεδόν αποκλείονται από τις παρεχόμενες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ αφού λόγω της πανδημίας ο ΟΑΕΔ έχει εφαρμόσει την υποχρεωτική ηλεκτρονική λειτουργία του για πολλές αιτήσεις και παροχές αφού το μεγαλύτερο ποσοστό είτε δεν γνωρίζει να χρησιμοποιεί ηλεκτρονικές υπηρεσίες είτε δεν είναι εξοικειωμένο με την ασφαλή και σωστή κατάθεση των ηλεκτρονικών αιτήσεων.
Σημειώνοντας οτι η ανωτέρω ηλεκτρονική υποχρεωτικότητα κατάθεσης των αιτήσεων έχει οδηγήσει πολλούς σε ιδιωτικά γραφεία παροχής τέτοιων υπηρεσιών, ενέργεια που καθιστά τις δωρεάν παρεχόμενες υπηρεσίες του ΟΑΕΔ σε παροχές επ’ αμοιβή !!
“Όμως η σημασία και η κοινωνική διάσταση των δημόσιων συστημάτων έγκειται στο ότι διασφαλίζουν την καθολικότητα, δηλαδή ότι όλοι οι πολίτες, ανεξαρτήτως της οικονομικής τους δυνατότητας, έχουν πρόσβαση στις σχετικές υπηρεσίες. Η εναλλακτική της ηλεκτρονικής κατάθεσης των αιτήσεων θα μπορούσε να είναι η δωρεάν τηλεφωνική εξυπηρέτηση. Έχουμε ήδη καταθέσει με σχετική επιστολή μας προς τον Διοικητή ΟΑΕΔ, προτάσεις όπως η λειτουργία τηλεφωνικής εξυπηρέτησης με τη διαδικασία της πιστοποίησης ανέργου έτσι ώστε οι υπάλληλοι ειδικότητας τηλεφωνητών να μπορούν να εξυπηρετούν και όλους όσους δεν έχουν πρόσβαση ή δεν γνωρίζουν να χρησιμοποιούν τα ηλεκτρονικά συστήματα. Όμως δεν έχουμε λάβει καμιά απάντηση, ως εκ τούτου αποστέλλουμε την παρούσα, έτσι ώστε να προχωρήσει η ενδεδειγμένη λύση με τις σχετικές νέες προσλήψεις μονίμων υπαλλήλων”.
Πηγή: dikaiologitika.gr — ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ
Δείτε επίσης: Προσλήψεις σε MARKET IN, BAZAAR, Χαμόγελο του Παιδιού, JYSK, ΤΗΕ MART, ΚΡΗΤΙΚΟΣ, FAMAR και άλλες εταιρείες