Οχήματα δεκαετίας ή δεκαπενταετίας βάζει στο στόχαστρο το υπουργείο Μεταφορών και συγκεκριμένα τα ΚΤΕΟ.
Ένα ακόμη μέτρο για τον έλεγχο των παλαιών οχημάτων εξετάζεται από το υπουργείο μεταφορών και αυτό θα αφορά τον ετήσιο έλεγχό τους από τα ΚΤΕΟ.
Μέχρι σήμερα, υποχρεωμένοι να περάσουν από ΚΤΕΟ είναι οι κάτοχοι οχημάτων, αφού αυτά κλείσουν 4 χρόνια κυκλοφορίας στους δρόμους της χώρας.
Μετά τον πρώτο έλεγχο, υπάρχει επανέλεγχος κάθε διετία.
Ο ιδιοκτήτης κάθε οχήματος έχει την υποχρέωση να το περάσει από τεχνικό έλεγχο από τρεις εβδομάδες πριν από την προβλεπόμενη ημερομηνία, έως και μία εβδομάδα μετά από αυτήν.
Σε περίπτωση εκπρόθεσμου ελέγχου, εκτός από το κόστος του ελέγχου επιβάλλεται επιπλέον πρόστιμο, το οποίο εξαρτάται από το χρόνο καθυστέρησης του ελέγχου.
Όπως φαίνεται όμως, το πρόστιμο είναι κάτι που δεν φοβίζει τους Έλληνες οδηγούς.
Τα πρόστιμα
Αναλυτικά τα πρόστιμα που επιβάλλονται για τις καθυστερήσεις στο ΚΤΕΟ:
• Για καθυστέρηση έως 30 ημέρες: Επιβατικά ΙΧ 16 € – Δίκυκλα 10 €
• Για καθυστέρηση έως 6 μήνες: Επιβατικά ΙΧ 33 € – Δίκυκλα 20 €
• Για καθυστέρηση άνω των 6 μηνών: Επιβατικά ΙΧ 65 € – Δίκυκλα 41 €
Αν και εφόσον κάτι τέτοιο αποφασιστεί αναμένεται να επηρεάσει πάνω από 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα στη χώρα.
Πηγή: dikaiologitika.gr ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Επίδομα θέρμανσης: Η τελευταία πληρωμή. 530 μόνιμες και εποχικές προσλήψεις σε ΔΕΗ και ΔΕΔΔΗΕ. Θέσεις για γραμματείς, υπαλλήλους γραφείου, ανειδίκευτους