ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ GOOGLE
Σε ιδιαίτερα χαμηλά επίπεδα κινείται το επίπεδο αξιοποίησης του Διαδικτύου από τις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις, τη στιγμή που σε παγκόσμιο επίπεδο το Internet εξελίσσεται σε βασικό εργαλείο διάθεσης των τουριστικών επιχειρήσεων.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε χθες η Google, μόλις το 8% των καταλυμάτων στην Ελλάδα χρησιμοποιεί το Διαδίκτυο για να δέχεται κρατήσεις μέσω της ιστοσελίδας τους. Την ίδια στιγμή, το 37% των πωλήσεων του τουριστικού κλάδου στην Ευρώπη πραγματοποιείται πλέον διαδικτυακά. Επιπλέον, το 2015 παρατηρήθηκε αύξηση της τάξεως του 19% σε σχέση με πέρσι των συνολικών αναζητήσεων με τον όρο «ταξίδι στην Ελλάδα» (travel to Greece), ενώ η αντίστοιχη αύξηση φθάνει το 72% για τις αναζητήσεις στις κινητές συσκευές.
Τα στοιχεία αυτά δημοσιοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της παρουσίασης από την Google, σε συνεργασία με το υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης και Τουρισμού, τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού (ΕΟΤ) και τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ), των νέων δράσεων της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online» για το 2016. Όπως επισημάνθηκε, η πρωτοβουλία κατά τη διετία 2014 – 2015 πέτυχε να εκπαιδεύσει περισσότερες από 10.000 επιχειρήσεις μέσα από ειδικά σεμινάρια αλλά και διαδικτυακά. Το 2016 η Google σκοπεύει να επεκτείνει τις δράσεις δημιουργώντας μία ομάδα 20 νεαρών συμβούλων που θα ταξιδέψουν σε 30 περιοχές και στις 13 περιφέρειες της Ελλάδας για να βοηθήσουν τις τοπικές επιχειρήσεις, αλλά και με τη δημιουργία μίας δωρεάν πλατφόρμας διαδικτυακής εκπαίδευσης.