Περιγραφή
Η εταιρεία AUTOMANTAS ζητά να προσλάβει υπάλληλο γραφείου.

Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης.

Ο υποψήφιος για πρόσληψη, θα είναι υπεύθυνος για:

Διαχείριση b2b
Καταχώρηση και έκδοση παραστατικών
Τιμολόγηση
Καρτέλες πελατών-προμηθευτών
Επικοινωνία με τους πελάτες και προμηθευτές για την παράδοση εμπορευμάτων
Καθήκοντα γραμματειακής υποστήριξης / αρχειοθέτηση
Γενικές εργασίες λογιστηρίου
Απαραίτητα Προσόντα
Γνώση προγράμματος SoftΟΝΕ ή συναφών προγραμμάτων
Ευχέρεια στην χρήση Η/Υ καθώς και προγραμμάτων MS- Office (Word, Excel)
Καλή γνώση Αγγλικών
Επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες
Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (ΑΕΙ- ΤΕΙ) σε συναφές αντικείμενο (προαιρετικά)
Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
Επιθυμητή γνώση προγράμματος b2b
Εξαιρετικές επικοινωνιακές ικανότητες (σε προφορικό και γραπτό λόγο)
Προσοχή στην λεπτομέρεια και ταυτόχρονα ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
Ικανότητα σωστής διαχείρισης χρονοδιαγραμμάτων με παράλληλη καλή διαχείριση του άγχους
Συνέπεια και οργάνωση
Σοβαρότητα, υπευθυνότητα, εχεμύθεια, ευελιξία, προσαρμοστικότητα
Παροχές
Μόνιμη και πλήρη απασχόληση
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Ευκαιρίες επαγγελματικής ανάπτυξης και προοπτικές εξέλιξης

Περιοχή: ΠΑΤΡΑ

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.