Αρμοδιότητες:
- Παροχή γραμματειακής υποστήριξης, όπως αρχειοθέτηση, διαχείριση ημερολογίου, και προγραμματισμός ραντεβού
- Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών
- Διαχείριση κλήσεων σε τηλεφωνικό κέντρο
- Σύνταξη και αποστολή αλληλογραφίας, email και ειδικών προσφορών για πωλήσεις
- Επικοινωνία και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατώνΑπαιτούμενα προσόντα:
- Άριστες δεξιότητες γραφής και προφορικής επικοινωνίας στα Ελληνικά
- Βασική γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Βασικές γνώσεις Η/Υ και εξοικείωση με προγράμματα γραφείου (Word, Excel, PowerPoint)
- Άριστες οργανωτικές και διοικητικές δεξιότητες
- Ικανότητα εργασίας υπό πίεση και τήρησης χρονοδιαγραμμάτων
- Προσαρμοστικότητα, ομαδικό πνεύμα και θετική στάση εργασίας
- Συνεκτιμόμενο προσόν ο χειρισμός του Soft1 ERP
- Προσφέρουμε:
- Φιλικό και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον
- Ανταγωνιστικό πακέτο απολαβών
- Ευκαιρίες για εξέλιξη και εκπαίδευση
Περιοχή: ΜΑΡΟΥΣΙ
Πληροφορίες εδώ