Αρμοδιότητες:

  • Παροχή γραμματειακής υποστήριξης, όπως αρχειοθέτηση, διαχείριση ημερολογίου, και προγραμματισμός ραντεβού
  • Υποδοχή και εξυπηρέτηση πελατών
  • Διαχείριση κλήσεων σε τηλεφωνικό κέντρο
  • Σύνταξη και αποστολή αλληλογραφίας, email και ειδικών προσφορών για πωλήσεις
  • Επικοινωνία και τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατώνΑπαιτούμενα προσόντα:
    • Άριστες δεξιότητες γραφής και προφορικής επικοινωνίας στα Ελληνικά
    • Βασική γνώση της αγγλικής γλώσσας
    • Βασικές γνώσεις Η/Υ και εξοικείωση με προγράμματα γραφείου (Word, Excel, PowerPoint)
    • Άριστες οργανωτικές και διοικητικές δεξιότητες
    • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση και τήρησης χρονοδιαγραμμάτων
    • Προσαρμοστικότητα, ομαδικό πνεύμα και θετική στάση εργασίας
    • Συνεκτιμόμενο προσόν ο χειρισμός του Soft1 ERP
    • Προσφέρουμε:
      • Φιλικό και υποστηρικτικό εργασιακό περιβάλλον
      • Ανταγωνιστικό πακέτο απολαβών
      • Ευκαιρίες για εξέλιξη και εκπαίδευση

Περιοχή: ΜΑΡΟΥΣΙ

Πληροφορίες εδώ

50 θέσεις εργασίας και με καλούς μισθούς