Η εταιρεία Ανάπτυξης Ακινήτων DIMAND AE, στο πλαίσιο διεύρυνσης της ομάδας της, αναζητά υπάλληλο για Γραμματειακή/ Διοικητική υποστήριξη των λειτουργιών της στα Κεντρικά Γραφεία μας
Συνοπτική περιγραφή:
Προγραμματισμός και υποστήριξη συναντήσεων (outlook calendar)
Υποδοχή και υποστήριξη στους συμμετέχοντες των συναντήσεων
Παροχή γραμματειακής υποστήριξης σε στελέχη της εταιρείας (αλληλογραφία, διαχείριση κλήσεων, διεκπεραίωση καθημερινών λειτουργιών του γραφείου)
Σύνταξη reports, δημιουργία παρουσιάσεων.
Καταχώρηση και επεξεργασία δεδομένων πελατών και λογαριασμών
Ψηφιοποίηση, έλεγχος και αρχειοθέτηση εγγράφων
H θέση αναφέρεται στην Office Manager
Ωράριο Εργασίας: 11.00-19.00 (5θήμερη)
Επιθυμητά προσόντα:
Εμπειρία σε καθήκοντα διοικητικής υποστήριξης, κατά προτίμηση με background στο Business Administration
Business Communication skills (εταιρική επικοινωνία)
Πτυχίο ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
Άριστη γνώση Office
Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
Εξοικείωση με συστήματα και λογισμικά καταχώρησης δεδομένων
Ταχύτητα και ακρίβεια στην πληκτρολόγηση, τυφλό σύστημα επιθυμητό
Οργανωτικές δεξιότητες
Εχεμύθεια
Παρέχονται:
Άριστο περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Ιδιωτική Ασφάλιση
ΠΕΡΙΟΧΗ: Μαρούσι