ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ αναζητά μια γραμματέα/personal assistant για πλήρη απασχόληση, 13:00-21:00.

Τα βασικά καθήκοντά της θα αφορούν:

1.Διαχείριση του γραφείου/κέντρου

-υποδοχή επισκεπτών/ασθενών και τηλεφωνικών κλήσεων

-διαχείριση αλληλογραφίας και εγγράφων/φακέλων γραφείου/ασθενών

-οργάνωση και διαχείριση προγράμματος ημερολογίου και συνεργατών

-επικοινωνία με ασθενείς,προμηθευτές, συνεργάτες, φορείς

-διαχείριση και επίλυση καθημερινών ζητημάτων που αφορούν τις εγκαταστάσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τους ασθενείς

2.Διοικητική υποστήριξη

-προετοιμασία επαγγελματικών εγγράφων, παρουσιάσεων, εκθέσεων

-συντονισμός συναντήσεων, εκδηλώσεων

-διαχείριση έργων και παρακολούθηση προθεσμιών

-σύνταξη αναφορών και στατιστικών στοιχείων

-επικοινωνία με λογιστήριο και άλλους εξωτερικούς συνεργάτες

-υποστήριξη στους καθημερινούς ρόλους της διεύθυνσης

-συλλογή και ανάλυση δεδομένων, δημιουργία αναφορών

3. Υποστήριξη προσωπικού

-υποστήριξη στο ιατρικό/ψυχοθεραπευτικό προσωπικό του κέντρου

-συμβολή στη διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων και δραστηριοτήτων

Ικανότητες:

-ευαισθησία και κατανόηση προς τους ασθενείς και τις ανάγκες τους

– multitasking και καλή διαχείριση χρόνου

– προσωπικότητα με έμφαση στη λεπτομέρεια

– εμπιστευτικότητα και επαγγελματισμός

-προσαρμοστικότητα

-δυναμική και φιλική συμπεριφορά

 

Απαιτούμενα προσόντα:

-προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση

-γνώση Η/Υ

-γνώση MS Office και λογισμικού “back-office” (π.χ. ERP)

-εξοικείωση με βασικές μεθόδους έρευνας και τεχνικές αναφοράς

-εξαιρετικές δυνατότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου

ΠΕΡΙΟΧΗ: ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.