ΚΕΝΤΡΟ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ αναζητά μια γραμματέα/personal assistant για πλήρη απασχόληση, 13:00-21:00.
Τα βασικά καθήκοντά της θα αφορούν:
1.Διαχείριση του γραφείου/κέντρου
-υποδοχή επισκεπτών/ασθενών και τηλεφωνικών κλήσεων
-διαχείριση αλληλογραφίας και εγγράφων/φακέλων γραφείου/ασθενών
-οργάνωση και διαχείριση προγράμματος ημερολογίου και συνεργατών
-επικοινωνία με ασθενείς,προμηθευτές, συνεργάτες, φορείς
-διαχείριση και επίλυση καθημερινών ζητημάτων που αφορούν τις εγκαταστάσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και τους ασθενείς
2.Διοικητική υποστήριξη
-προετοιμασία επαγγελματικών εγγράφων, παρουσιάσεων, εκθέσεων
-συντονισμός συναντήσεων, εκδηλώσεων
-διαχείριση έργων και παρακολούθηση προθεσμιών
-σύνταξη αναφορών και στατιστικών στοιχείων
-επικοινωνία με λογιστήριο και άλλους εξωτερικούς συνεργάτες
-υποστήριξη στους καθημερινούς ρόλους της διεύθυνσης
-συλλογή και ανάλυση δεδομένων, δημιουργία αναφορών
3. Υποστήριξη προσωπικού
-υποστήριξη στο ιατρικό/ψυχοθεραπευτικό προσωπικό του κέντρου
-συμβολή στη διοργάνωση εκπαιδευτικών σεμιναρίων και δραστηριοτήτων
Ικανότητες:
-ευαισθησία και κατανόηση προς τους ασθενείς και τις ανάγκες τους
– multitasking και καλή διαχείριση χρόνου
– προσωπικότητα με έμφαση στη λεπτομέρεια
– εμπιστευτικότητα και επαγγελματισμός
-προσαρμοστικότητα
-δυναμική και φιλική συμπεριφορά
Απαιτούμενα προσόντα:
-προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
-γνώση Η/Υ
-γνώση MS Office και λογισμικού “back-office” (π.χ. ERP)
-εξοικείωση με βασικές μεθόδους έρευνας και τεχνικές αναφοράς
-εξαιρετικές δυνατότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
ΠΕΡΙΟΧΗ: ΝΕΑ ΙΩΝΙΑ
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.