Την εκτίμηση ότι αυτό που προέχει σήμερα σε ό,τι αφορά την παραχώρηση του άξονα της Εγνατίας Οδού είναι να υπάρξει ένα «δίκαιο και εύλογο τίμημα» και «σωστή αποτίμηση της αξίας πώλησης του δικαιώματος» διατύπωσε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM» ο πρόεδρος της ομώνυμης εταιρείας, Απόστολος Αντωνούδης.

Ο κ. Αντωνούδης υπενθύμισε ακόμη την απόφαση εγκατάστασης άλλων έξι σταθμών διοδίων πάνω στον άξονα της Εγνατίας, εκ των οποίων οι τέσσερις αναμένεται να λειτουργήσουν πιο σύντομα, αλλά κατά πάσα πιθανότατα όχι πριν από την άνοιξη του 2017.

Ο κ. Αντωνούδης υπενθύμισε ότι η παραχώρηση είναι δέσμευση της ελληνικής κυβέρνησης, όχι μόνο της σημερινής, αλλά και προηγούμενων, επαναλαμβάνοντας: «Όταν μιλάμε για Εγνατία Οδό δεν εννοούμε την εταιρεία, δεν θα πουληθούν οι μετοχές. Η εταιρεία θα εξακολουθήσει να υπάρχει και να παράγει το έργο που παράγει. Αυτό που θα παραχωρηθεί είναι ο άξονας της Εγνατίας Οδού μαζί με τρεις κάθετους. Όταν λέμε παραχώρηση, λοιπόν, εννοούμε το δικαίωμα, τη συντήρηση κι εκμετάλλευση του δρόμου». Πρόσθεσε ότι αυτό που πρέπει να ενδιαφέρει πρώτα από όλα το ελληνικό Δημόσιο αλλά και την ελληνική κοινωνία είναι να βρεθεί ένα δίκαιο εύλογο τίμημα, να γίνει σωστή αποτίμηση της αξίας πώλησης αυτού του δικαιώματος.

Ερωτηθείς για τον σχεδιασμό σε σχέση με τη λειτουργία νέων σταθμών διοδίων επί της Εγνατίας, ο κ. Αντωνούδης απάντησε: «Αυτή τη στιγμή λειτουργούν […] επτά σταθμοί διοδίων πάνω στον άξονα, συν τον σταθμό του Προμαχώνα. Ήδη από την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) του 2014 αναμένεται να γίνουν άλλοι 11 […] εκ των οποίων οι έξι πάνω στον άξονα. Άμεσα μιλάμε για τέσσερις σταθμούς διοδίων, αλλά όταν λέω άμεσα, πριν από την άνοιξη του 2017 δεν νομίζω να το δούμε».

Σε σχέση με τα έσοδα που προέρχονται από όσους σταθμούς είναι ήδη σε λειτουργία, ο κ. Αντωνούδης υπενθύμισε ότι αυτά ανέρχονται σήμερα σε περίπου 67 εκατ., με τιμή χρέωσης τριών λεπτών ανά χιλιόμετρο, όταν πχ, στον ΠΑΘΕ η μέση τιμή χρέωσης είναι στα 6,9 ευρώ. «Αν υπολογίσουμε τους νέους σταθμούς διοδίων […] και μια μικρή αύξηση από τον παραχωρησιούχο, στα 5 λεπτά/χλμ., τα έσοδα θα ξεπερνάνε τα 150 εκατ. τον χρόνο. Τα έξοδα για τη συντήρηση της οδού είναι 40-50 εκατ. ευρώ, άρα η Εγνατία θα μπορεί άμεσα να εισφέρει στο ΤΑΙΠΕΔ ή στην εξυπηρέτηση του δημόσιου χρέους περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ/χρόνο. Καταλαβαίνετε πού φτάνει, λοιπόν, η αξία της παραχώρησης».

Σε ό,τι αφορά τη χρονική διάρκεια της παραχώρησης σημείωσε ότι «αυτή τη στιγμή μιλάνε για 30-35 χρόνια, αλλά ενδεχομένως να είναι και κάτω από αυτό το νούμερο». Ως ανοιχτό ζήτημα υπάρχει ακόμη «η ενδεχόμενη συμμετοχή στο νέο πρότζεκτ, της παραχώρησης, και της Εγνατίας Οδού» πρόσθεσε ενώ κατάληξε ότι «αυτά είναι ζητήματα που θα τα δούμε τους επόμενους μήνες».

Διαψεύδεται κατηγορηματικά από το ΤΑΙΠΕΔ, δημοσίευμα εφημερίδας με τίτλο «Έγκλημα στην… Εγνατία Οδό».

Σύμφωνα με το Ταμείο, οι ισχυρισμοί δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, καθώς η συζήτηση για το μοντέλο παραχώρησης της Εγνατίας Οδού δεν έχει καν ξεκινήσει.

Γίνετε φίλοι μας στη σελίδα μας στο Facebook για να μη χάνετε καμία ευκαιρία εργασίας. Κλικάρετε ΕΔΩ

πηγή

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ:

Η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης αγγελιών (Neuvoo)


Κλίκαρε για θέσεις εργασίας στην περιοχή σου
ΑΤΤΙΚΗ-ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΚΕΝΤΡΙΚΗ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ –ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ –ΗΠΕΙΡΟΣΘΕΣΣΑΛΙΑ –ΣΤΕΡΕΑ-ΕΛΛΑΔΑ – ΚΡΗΤΗ – ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ –  ΘΡΑΚΗ –ΚΕΡΚΥΡΑ –ΙΟΝΙΟ –ΚΥΚΛΑΔΕΣ –ΡΟΔΟΣ –ΑΙΓΑΙΟ – ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Δείτε άρθρα σχετικά με:
ΟΑΕΔ – ΑΣΕΠ – ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ – ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ