Ξενοδοχειακή μονάδα 4 * στην περιοχή των Κάτω Γουβών Ηρακλείου Kρήτης αναζητά να καλύψει τις θέσεις “Front Office Manager”, “Guest Relations Assistant” & Βραδινός Barman:

Η θέση «Front Office Manager» αναλαμβάνει τα εξής βασικά καθήκοντα:
-Υπεύθυνος για την έκδοση και τήρηση του πλάνου εργασίας των τμημάτων επίβλεψης του.
-Οργάνωση, κατανομή και έλεγχος των εργασιών που απαιτούνται για την σωστή και ομαλή διεξαγωγή των υπηρεσιών των τμημάτων επίβλεψης του.
-Υπεύθυνος για την επίτευξη των στόχων των τμημάτων επίβλεψης του.
-Επιβλέπει την έγκαιρη αποστολή τιμολογίων στα πρακτορεία.
-Έχει επαφή με τους πελάτες για την επίλυση ειδικών δυσκολιών.
-Βρίσκεται σε συνεχή επαφή με τα τμήματα των Κρατήσεων, Οροφοκομίας και Υποδοχής.
-Προτιμολόγηση και έλεγχος κρατήσεων
-Συνεργάζεται με τους Guides των τουριστικών γραφείων για οτιδήποτε αφορά την ομαλή διαμονή των πελατών.
-Επιβλέπει τις συνήθεις καθημερινές επαφές των υπαλλήλων υποδοχής με τους πελάτες (πληροφορίες, παράπονα).
-Ενημερώνει τη Διεύθυνση και το Book για τυχόν συμβάντα ή δυσκολίες.
-Ελέγχει τις αφίξεις της επόμενης ημέρας καθώς και κατανέμει τα δωμάτια ανάλογα με την κράτηση και την επιθυμία των  πελατών(allocation).
-Εισηγείται προσλήψεις και απολύσεις προσωπικού του τμήματος.
-Συνεργάζεται με τους άλλους προϊσταμένους και με την Animation σε ό,τι αφορά τη σωστή ενημέρωση των πελατών για τις εκδηλώσεις.
-Ελέγχει τις καταχωρήσεις στα προγράμματα EPITOME SYSCO.

Στόχος θέσης:
-Ομαλή και αποδοτική λειτουργία του τμήματος
-Εγκαθίδρυση και διατήρηση ομαδικού πνεύματος
-Επίτευξη παροχής υπηρεσιών υψηλού επιπέδου
-Ομαλή συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου.
-Παραγωγικότητα
-Εκπαίδευση προσωπικού
-Λειτουργία τμήματος με βάσει τα brand standards (ISO)
Απαραίτητα προσόντα:
– Πτυχίο ειδικότητας “Hospitality”ή παρεμφερής ειδικότητας
– Προϋπηρεσία 2-3 χρόνων σε ανάλογη θέση
– Πολύ καλή γνώση Αγγλικής & Γερμανικής Γλώσσας. Γνώση άλλης γλώσσας και δη Γαλλικής θα συνεκτιμηθεί.
– Άριστη γνώση Η/Y

Η θέση «Guest Relations Assistant» αναλαμβάνει, μεταξύ άλλων, τα βασικά καθήκοντα:

-Hotel “Guest” service. Συνεχής και προσωπική επαφή με τους επισκέπτες μας, κατά το δυνατόν στη γλώσσα τους. Χαιρετά, συστήνεται και ρωτάει αν μπορεί να φανεί κάπου χρήσιμη. Ακούει προσεκτικά και συλλέγει πληροφορίες προκειμένου να ικανοποιήσει τα αιτήματα των πελατών. Χειρίζεται τα παράπονα των πελατών πάντα σε συνεννόηση με τα εμπλεκόμενα τμήματα και τον Διευθυντή.
-Παροχή πληροφοριών και υπηρεσιών στους επισκέπτες. Προώθηση παρεχόμενων υπηρεσιών του ξενοδοχείου και πωλήσεις.
-Συλλέγει όλες τις πιθανές πληροφορίες που μπορεί να ζητήσει ο πελάτης για την περιοχή (μυθολογία, φεστιβάλ και πολιτιστικές εκδηλώσεις, αξιοθέατα, μουσεία και ώρες λειτουργίας τους, εφημερεύοντα βενζινάδικα και φαρμακεία, δελτία καιρού και χάρτες).
-Συμπλήρωση και καταχώρηση ερωτηματολογίων.
-Δημιουργεί κι ανανεώνει βάση δεδομένων – αρχείο με email πελατών.
Απαραίτητα προσόντα:
– Πολύ καλή γνώση Αγγλικής & Γερμανικής Γλώσσας. Γνώση άλλης γλώσσας και δη Γαλλικής θα συνεκτιμηθεί.
– Γνώση Η/Υ

Η θέση «Βραδινός Barman» αναλαμβάνει τα βασικά καθήκοντα:
-Έλεγχος τα μηχανημάτων του (καθαριότητα χώρου,, μηχανημάτων). Το stock του τη δική του mis-en-place και των σερβιτόρων του.
-Έλεγχος των ενδοδιακινήσεων.
-Φροντίδα για τη σωστή λειτουργία του τμήματος του κατά τη διάρκεια του service και μετά ελέγχει την αποθήκη, το service και κάνει τις παραγγελίες του.
Στόχοι:
-Ομαλή λειτουργία του τμήματος.
-Διασφάλιση ποιότητας και ικανοποίησης των πελατών.
-Έλεγχος επίτευξης στόχων
Απαραίτητα Προσόντα:
-Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση
-Γνώση Αγγλικής ή και Γερμανικής γλώσσας.

Email: hr@lavrishotels.com

Τηλέφωνο επικοινωνίας: 2897041101


Πηγή: ageliesergasias.gr

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, aggeliopolis, Skywalker, kariera κ.α.