Δείτε επίσης: ΑΣΕΠ: Προκήρυξη για μόνιμες προσλήψεις σε 18 φορείς. Επίδομα παιδιού: Πότε πληρώνεται η τελευταία δόση για το 2019
Τέλος μπαίνει μέσω εφαρμογής στο κινητό σε ένα από τα πιο σημαντικά προβλήματα των καταναλωτών: τους φουσκωμένους λογαριασμούς της ΔΕΗ που συχνά συνδέονται με την καταμέτρηση του ρολογιού όταν αυτή δεν γίνεται έγκαιρα. ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ
Τα προβλήματα πολλών καταναλωτών με τους φουσκωμένους λογαριασμούς της ΔΕΗ βαίνουν προς λύση μέσω μιας εφαρμογής στο κινητό τηλέφωνο. Η λανθασμένη ή συχνά μη έγκαιρη καταμέτρηση στο ρολόι της ΔΕΗ είναι συχνά αιτία για τους φουσκωμένους λογαριασμούς.
Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος», η ΔΕΗ επιχειρεί να λύσει το αλαλούμ μέσω εφαρμογής κινητού που ετοιμάζει.
Με την εφαρμογή αυτή θα δίνεται η δυνατότητα σε πελάτες να στέλνουν την ένδειξη του μετρητή ώστε να «δικαιολογούν» ή να ενίστανται για το ποσό που καλούνται να καταβάλουν.
Χιλιάδες περιπτώσεις με φουσκωμένους λογαριασμούς ΔΕΗ
Χιλιάδες είναι οι περιπτώσεις καταναλωτών που ο «πέλεκυς» ήταν πολύ μεγαλύτερος από την πραγματική κατανάλωση ρεύματος.
Και αυτό καθώς ο ΔΕΔΔΗΕ χρειαζόταν ακόμα και μήνες μέχρι να ελέγξει το ρολόι και έτσι ο «λογαριασμός έναντι» ήταν ιδιαίτερα τσιμπημένος.
Η ταλαιπωρία των πολιτών από τους φουσκωμένους λογαριασμούς είναι μεγάλη. Μεταβαίνουν στα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ και διαμαρτύρονται γιατί καλούνται να βάλουν το χέρι βαθιά στην τσέπη.
Τώρα, όλα αλλάζουν καθώς με την εφαρμογή που θα είναι έτοιμη το αμέσως επόμενο διάστημα, η ΔΕΗ εκτιμά ότι θα αποτρέψει και πιθανές ρευματοκλοπές – δεδομένου ότι θα γίνεται αντιληπτή οποιαδήποτε παρέμβαση.
Διακανονισμοί οφειλών στη ΔΕΗ
Στο μεταξύ, συνεχίζονται οι διακανονισμοί των οφειλών με τη ΔΕΗ. Από την 1η Οκτωβρίου έχουν πραγματοποιηθεί 140 χιλιάδες ρυθμίσεις ύψους 230 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα του «Ελεύθερου Τύπου», το 9% αφορά πελάτες με οφειλές κάτω των 500 ευρώ.
Το 26% αφορά πελάτες με οφειλές 500-1.000 ευρώ, το 39% περιλαμβάνει καταναλωτές με χρέη 1.000 – 3.000 ευρώ και το 30% πολίτες που χρωστούν από 3.000 έως 5.000 ευρώ.
Βεβαίως, οι στρατηγικοί κακοπληρωτές -με χρέη δηλαδή άνω των 10 χιλ. ευρώ- συνεχίζουν το ίδιο τροπάρι, αφού σε ρύθμιση έχει προχωρήσει μόλις το 5%.
Το νέο πρόγραμμα διακανονισμών τέθηκε σε εφαρμογή την 1η Οκτωβρίου. Προβλέπει χαμηλότερη προκαταβολή και έως 24 δόσεις για την εξόφληση των ληξιπρόθεσμων οφειλών.
Προκαταβολή και δόσεις
- Για χρέος έως 500 ευρώ προκαταβολή 10% και 5 μηνιαίες δόσεις.
- Από 500 ως 1.000 ευρώ, προκαταβολή 10% και 8 μηνιαίες δόσεις.
- Από 1.000 ως 2.000 ευρώ, προκαταβολή 15% και 12 μηνιαίες δόσεις.
- Από 2.000 ως 3.000 ευρώ, προκαταβολή 20% και 18 μηνιαίες δόσεις.
- Από 3.000 ευρώ και πάνω υπάρχουν δύο εναλλακτικές: προκαταβολή 20% και 18 μηνιαίες δόσεις ή προκαταβολή 30% και 24 μηνιαίες δόσεις.
Τι προβλέπει η ρύθμιση
- Απαραίτητη προϋπόθεση για να ισχύει η ρύθμιση είναι να εξοφλούνται εμπρόθεσμα οι δόσεις και οι τρέχοντες λογαριασμοί.
- Όποιος χάσει τη ρύθμιση, για να ενεργοποιηθεί εκ νέου θα πρέπει να καταβάλει τις ληξιπρόθεσμες δόσεις και τους τρέχοντες λογαριασμούς.
- Εφόσον ο πελάτης είναι συνεπής στην εξόφληση του διακανονισμού, δικαιούται και την έκπτωση συνέπειας στους τρέχοντες λογαριασμούς.
- Δικαίωμα ένταξης στη ρύθμιση έχουν και πελάτες που σήμερα είναι ενταγμένοι σε άλλη ρύθμιση, ώστε να επωφεληθούν από μεγαλύτερο αριθμό δόσεων.
Η διαδικασία έγκρισης είναι αυτοματοποιημένη και γίνεται άμεσα στα καταστήματα της ΔΕΗ με την υποβολή της αίτησης. Ο πελάτης θα χρειάζεται να προσκομίσει μόνο τον τελευταίο λογαριασμό του, την αστυνομική του ταυτότητα και τον ΑΦΜ του, στοιχεία που πρέπει να διαθέτει και κατά την τηλεφωνική διαδικασία ρύθμισης.
(πηγή)Δείτε επίσης: ΑΣΕΠ: Προκήρυξη για μόνιμες προσλήψεις σε 18 φορείς. Επίδομα παιδιού: Πότε πληρώνεται η τελευταία δόση για το 2019
ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ