Μία νέα θέση εργασίας ανακοίνωσε η Τράπεζα Πειραιώς. Πιο συγκεκριμένα, η συστημική τράπεζα αναζητά ένα άτομο για να εργαστεί ως «Servicers Governance Specialist», με υβριδικό καθεστώς εργασίας, ο οποίος θα λειτουργεί ως σύνδεσμος μεταξύ της Διεύθυνσης Ακίνητης Περιουσίας του Ομίλου και των Υπηρεσιών/Πωλητών, συντονίζοντας και παρακολουθώντας τα πλαίσια διακυβέρνησης και τις συμβατικές διαδικασίες.
Αρμοδιότητες
Ο servicers governance specialist θα αναλάβει τις εξής αρμοδιότητες:
- Παρακολούθηση της απόδοσης των Υπηρεσιών και των Προμηθευτών, διασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με τις συμβατικές και επιχειρησιακές υποχρεώσεις (SLA, Εγχειρίδια λειτουργίας & KPI)
- Παρακολούθηση αποτελεσματικότητας και τη σωστής εφαρμογής του μοντέλου λειτουργίας με τους Εξυπηρετητές. Παρέχετε διορθώσεις και προτάσεις για βελτίωση και περαιτέρω ανάπτυξη των Εγχειριδίων Λειτουργίας
- Συνεχής παρακολούθηση της κατάστασης λειτουργίας και υποστήριξη του ελέγχου ετοιμότητας των Εξυπηρετητών μέσω του συντονισμού και της συμμετοχής σε Δοκιμές Επιχειρησιακής Ετοιμότητας
- Ελέγξτε, επαληθεύστε και συμβιβάστε τα τιμολόγια για τα έξοδα μεταβίβασης και τα τέλη που χρεώνουν οι Υπηρεσίες
- Διαχείριση θεμάτων και αιτημάτων Εξυπηρετητών και Προμηθευτών, σε συνεργασία με εσωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη
- Υποστήριξη και συμμετοχή στην αξιολόγηση αιτημάτων για προσθήκη/αφαίρεση προμηθευτών και διεξαγωγή τακτικών ελέγχων σχετικά με την αποτελεσματικότητα των υφιστάμενων προμηθευτών
- Συμμετοχή στη βελτίωση του πλαισίου αναφοράς
Προσόντα
Ο ιδανικός υποψήφιος πρέπει να έχει:
- Πτυχίο Οικονομικών, Οικονομικών, Διοίκησης Επιχειρήσεων ή άλλο συναφές αντικείμενο (BSc, MSc)
- 3-5 χρόνια σχετικής επαγγελματικής εμπειρίας στον τομέα των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών, στη Διοίκηση Υπηρεσιών/Πωλητών ή στον τομέα του Real Estate
- Προχωρημένη γνώση MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
- Πολύ ισχυρές αναλυτικές δεξιότητες και νοοτροπία επίλυσης προβλημάτων
- Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας στα Αγγλικά
- Ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες, επικοινωνιακές και παρουσιάσεις
Παροχές
Στην Τράπεζα αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα η παροχή ενός σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος, όπου όλοι οι εργαζόμενοί της μπορούν να αποδώσουν και να αναπτυχθούν. Ως υπάλληλος της Τράπεζας Πειραιώς, θα είστε μέλος ενός οργανισμού που:
- Κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική οικονομία και διατηρεί ισχυρή παρουσία στην κοινότητα
- Ενσταλάζει μια κουλτούρα στο χώρο εργασίας που αγκαλιάζει την ανοιχτή επικοινωνία, το σεβασμό, την ένταξη και τις ίσες ευκαιρίες
- Προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και άλλες παροχές τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τις οικογένειές τους
- Παρέχει ένα απαιτητικό περιβάλλον εργασίας που εκτιμά την υπευθυνότητα και γιορτάζει την υψηλή απόδοση με την εφαρμογή κατάλληλων κινήτρων
- Ενισχύει την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και τη συνεχή μάθηση ενώ ενθαρρύνει τη δημιουργική σκέψη και την καινοτομία
- Παρέχει ένα πρόγραμμα ευημερίας αποκλειστικά για τις τράπεζες, προωθώντας πρωτοβουλίες που ενισχύουν τη σωματική, ψυχική και συναισθηματική υγεία
- Παρέχει ψηφιακές τεχνολογίες και εργαλεία που υποστηρίζουν πλήρως νέους τρόπους εργασίας και ευέλικτες επιλογές εργασίας, ενώ επικοινωνούν τακτικά και αποτελεσματικά
Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων «εκπνέει» τη Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024.
Αν σας ενδιαφέρει η παραπάνω θέση, μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας στη σελίδα της τράπεζας στο Linkedin. ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΔΥΠΑ: 131.500 θέσεις για ανέργους, τα προγράμματα κατάρτισης που έρχονται. Πάνω από 3.500 ανειδίκευτοι μόνιμοι στο δημόσιο. Επίδομα παιδιού: Πότε πληρώνεται