Μία νέα θέση εργασίας ανακοίνωσε η Τράπεζα Πειραιώς. Πιο συγκεκριμένα, η συστημική τράπεζα αναζητά ένα άτομο για να εργαστεί ως «Servicers Governance Specialist», με υβριδικό καθεστώς εργασίας, ο οποίος θα λειτουργεί ως σύνδεσμος μεταξύ της Διεύθυνσης Ακίνητης Περιουσίας του Ομίλου και των Υπηρεσιών/Πωλητών, συντονίζοντας και παρακολουθώντας τα πλαίσια διακυβέρνησης και τις συμβατικές διαδικασίες.

Αρμοδιότητες

Ο servicers governance specialist θα αναλάβει τις εξής αρμοδιότητες:

  • Παρακολούθηση της απόδοσης των Υπηρεσιών και των Προμηθευτών, διασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με τις συμβατικές και επιχειρησιακές υποχρεώσεις (SLA, Εγχειρίδια λειτουργίας & KPI)
  • Παρακολούθηση αποτελεσματικότητας και τη σωστής εφαρμογής του μοντέλου λειτουργίας με τους Εξυπηρετητές. Παρέχετε διορθώσεις και προτάσεις για βελτίωση και περαιτέρω ανάπτυξη των Εγχειριδίων Λειτουργίας
  • Συνεχής παρακολούθηση της κατάστασης λειτουργίας και υποστήριξη του ελέγχου ετοιμότητας των Εξυπηρετητών μέσω του συντονισμού και της συμμετοχής σε Δοκιμές Επιχειρησιακής Ετοιμότητας
  • Ελέγξτε, επαληθεύστε και συμβιβάστε τα τιμολόγια για τα έξοδα μεταβίβασης και τα τέλη που χρεώνουν οι Υπηρεσίες
  • Διαχείριση θεμάτων και αιτημάτων Εξυπηρετητών και Προμηθευτών, σε συνεργασία με εσωτερικά ενδιαφερόμενα μέρη
  • Υποστήριξη και συμμετοχή στην αξιολόγηση αιτημάτων για προσθήκη/αφαίρεση προμηθευτών και διεξαγωγή τακτικών ελέγχων σχετικά με την αποτελεσματικότητα των υφιστάμενων προμηθευτών
  • Συμμετοχή στη βελτίωση του πλαισίου αναφοράς

Προσόντα

Ο ιδανικός υποψήφιος πρέπει να έχει:

  • Πτυχίο Οικονομικών, Οικονομικών, Διοίκησης Επιχειρήσεων ή άλλο συναφές αντικείμενο (BSc, MSc)
  • 3-5 χρόνια σχετικής επαγγελματικής εμπειρίας στον τομέα των Χρηματοοικονομικών Υπηρεσιών, στη Διοίκηση Υπηρεσιών/Πωλητών ή στον τομέα του Real Estate
  • Προχωρημένη γνώση MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • Πολύ ισχυρές αναλυτικές δεξιότητες και νοοτροπία επίλυσης προβλημάτων
  • Άριστες δεξιότητες προφορικής και γραπτής επικοινωνίας στα Αγγλικά
  • Ισχυρές διαπροσωπικές δεξιότητες, επικοινωνιακές και παρουσιάσεις

Παροχές

Στην Τράπεζα αποτελεί κορυφαία προτεραιότητα η παροχή ενός σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος, όπου όλοι οι εργαζόμενοί της μπορούν να αποδώσουν και να αναπτυχθούν. Ως υπάλληλος της Τράπεζας Πειραιώς, θα είστε μέλος ενός οργανισμού που:

  • Κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική οικονομία και διατηρεί ισχυρή παρουσία στην κοινότητα
  • Ενσταλάζει μια κουλτούρα στο χώρο εργασίας που αγκαλιάζει την ανοιχτή επικοινωνία, το σεβασμό, την ένταξη και τις ίσες ευκαιρίες
  • Προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης υγείας και άλλες παροχές τόσο για τους εργαζόμενους όσο και για τις οικογένειές τους
  • Παρέχει ένα απαιτητικό περιβάλλον εργασίας που εκτιμά την υπευθυνότητα και γιορτάζει την υψηλή απόδοση με την εφαρμογή κατάλληλων κινήτρων
  • Ενισχύει την προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη και τη συνεχή μάθηση ενώ ενθαρρύνει τη δημιουργική σκέψη και την καινοτομία
  • Παρέχει ένα πρόγραμμα ευημερίας αποκλειστικά για τις τράπεζες, προωθώντας πρωτοβουλίες που ενισχύουν τη σωματική, ψυχική και συναισθηματική υγεία
  • Παρέχει ψηφιακές τεχνολογίες και εργαλεία που υποστηρίζουν πλήρως νέους τρόπους εργασίας και ευέλικτες επιλογές εργασίας, ενώ επικοινωνούν τακτικά και αποτελεσματικά

Η προθεσμία υποβολής των αιτήσεων «εκπνέει» τη Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024.

Αν σας ενδιαφέρει η παραπάνω θέση, μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας στη σελίδα της τράπεζας στο LinkedinΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: ΔΥΠΑ: 131.500 θέσεις για ανέργους, τα προγράμματα κατάρτισης που έρχονται. Πάνω από 3.500 ανειδίκευτοι μόνιμοι στο δημόσιο. Επίδομα παιδιού: Πότε πληρώνεται