Το Πανεπιστήμιο Αιγαίου προσφέρει 116 Εξ αποστάσεως Διδακτικές Ενότητες Δια Βίου Μάθησης οι οποίες πρόκειται να ξεκινήσουν το έτος 2016.
Οι ενότητες είναι οι παρακάτω:
“ Marketing Επικοινωνιών ”
“O Μύθος στην Αρχαία Ελληνική Τέχνη”
“Αναγνώσεις της Αρχαιότητας: Εξιδανίκευση και Απομυθοποίηση”
“Ανάλυση Οικονομικών Καταστάσεων”
“Ανάπτυξη και εφαρμογή του συστήματος HACCP”
“Ανάπτυξη Προηγμένων Κινητών Εφαρμογών στην πλατφόρμα Android”
“Αξιοποίηση των ψηφιακών εργαλείων της Apple για την παραγωγή πολυμεσικού ψηφιακού υλικού”
“Αξιοπρέπεια στον Χώρο Εργασίας: Ηθική παρενόχληση και εργασιακός εκφοβισμός”
“Απορρόφηση ,Κατανομή, Αποθήκευση, Βιομετατροπή και Απέκριση Τοξικών ουσιών”
“Αρχές διοίκησης του ανθρώπινου δυναμικού”
“Αρχές Διοίκησης: Ανάπτυξη Διοικητικών-Ηγετικών Ικανοτήτων στις επιχειρήσεις-Διοίκηση Πληροφοριακών Συστημάτων ”
“Αρχές Managment”
“Αρχές Χρηματοοικονομικής”
“Βασικές αρχές της διατροφής του ανθρώπου”
“Βασικές αρχές τοξικολογίας-Αξιοποίηση και διαχείριση επικινδυνότητας τοξικών ουσιών”
“Βασικές έννοιες Λογιστικής”
“Βασική Χρηματοοικονομική και Λογιστική”
“Βία και κρατική συγκρότηση στη Δυτική Ευρώπη και τα Βαλκάνια”
“Βιοδραστικά Συστατικά λειτουργικών τροφίμων και προαγωγή Υγείας”
“Διαδικτυακά εργαλεία και υπηρεσίες της Google στην καθημερινή ζωή”
“Διαδικτυακό Marketing”
“Διασφάλιση της ποιότητας των εκπαιδευτικών μονάδων”
“Διατροφή και πρόληψη χρόνιων ασθενιών”
“Διαχείριση κινδύνου και παράγωγα”
“Διαχείριση συγκρούσεων και διαπραγματεύσεις”
“Διδακτικές προσεγγίσεις για την συμμετοχή και τη δράση στην κοινότητα και τη δια βίου μάθηση. Εφαρμογές στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία”
“Διδακτικές προσεγγίσεις για το σχολείο και τη δια βίου μάθηση: Εφαρμογές στην εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία ”
“Διδακτική αξιοποίηση του Mathematica ”
“Διεθνής Χρηματοοικονομική”
“Διοίκηση Αλλαγών ”
“Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στην Εκπαίδευση ”
“Διοίκηση ανθρώπινων πόρων”
“Διοίκηση έργου”
“Διοίκηση εφοδιαστικής αλυσίδας ”
“Διοίκηση ολικής ποιότητας στην εκπαίδευση”
“Διοίκηση μάρκας”
“Διοίκηση πωλήσεων και λιανική πώληση”
“Διοικητική επιστήμη”
“Διοικητική λογιστική”
“Δυτικός Μεσαίωνας και Βυζάντιο: Στασιμότητα και παρακμή;”
“Ειδικά θέματα διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού”
“Ειδικά θέματα εταιρικής διακυβέρνησης”
“Ειδικά θέματα Χρηματοοικονομικής διοίκησης”
“Ειδικά θέματα Χρηματοοικονομικής Λογιστικής-Διεθνή Λογιστικά πρότυπα”
“Εισαγωγή στα Λειτουργικά τρόφιμα”
“Εισαγωγή στην Ανάπτυξη κινητών εφαρμογών στην πλατφόρμα Android”
“Εισαγωγή στο Μαθηματικό Λογισμικό”
“Εισαγωγή στο Marketing”
“Εισαγωγή στους μικροοργανισμούς και στην μικροβιολογία τροφίμων”
“Εκπαίδευση για το περιβάλλον και την αειφορία. Βασικές παιδαγωγικές αρχές και χαρακτηριστικά”
“Εκπαιδευτικός σχεδιασμός ηλεκτρονικών μαθημάτων”
“Ελεγκτική”
“Ελληνική φορολογική πρακτική”
“Ελληνικό πλαίσιο διαλειτουργικότητας”
“Ενεργειακή σχεδίαση πλοίου”
“Επιχειρησιακή αντιπαλότητα και θέματα πολιτικής ανταγωνισμού”
“Η διάσταση του φύλου στο εκπαιδευτικό περιβάλλον ”
“Η συμβολή της πνευματικότητας και του συναισθήματος στην παιδαγωγική σχέση και τον συμβουλευτικό ρόλο των εκπαιδευτικών”
“Θεωρήσεις της τεχνολογίας από τον 19ο αιώνα έως σήμερα”
“Θρησκεία, ιερά κείμενα και ερμηνευτική”
“Θρησκεία, Λογοτεχνία και εκπαίδευση”
“Θρησκευτική αγωγή σε ειδικές ομάδες μαθητών”
“Θρησκευτική ομογενοποίηση και κοινωνική πειθάρχηση στους πρώιμους και νεότερους χρόνους”
“Ιστορία της Νεότερης Ελληνικής ιστοριογραφίας ”
“Ιστορία των γλωσσικών θεωρίων. Από τον Κρατύλο στην σύγχρονη εποχχή”
“Ιστορία των οικονομικών θεωριών και η έννοια της ευημερίας”
“Κοινωνικές και ιδεολογικές αλλαγές ο ρόλος τους στη διαμόρφωση της αρχαιολογικής σκέψης και η σύγχρονη αρχαιολογία”
“Λειτουργικά τρόφιμα και πρόληψη ασθενειών”
“Marketing”
“Μέθοδοι ανάλυσης στην έρευνα αγοράς με χρήση στατιστικού πακέτου”
“Μέθοδοι βελτίωσης των Λειτουργιών/Υπηρεσιών /Επιχειρήσεων/Οργανισμών”
“Μέθοδοι και τεχνικές βελτίωσης της απόδοσης των επιχειρήσεων/οργανισμών”
“Μέθοδοι λήψης αποφάσεων”
“Μέθοδοι χαρακτηρισμού Νανοσωματιδίων”
“Μεθοδολογία έρευνας”
“Μεθοδολογία έρευνας στη διοίκηση και την αγορά”
“Μορφές οικιακής οργάνωσης και συγγενικές σχέσεις στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια”
“Νανοτεχνολογία- Βασικές αρχές”
“Νομικά θέματα στην διοίκηση ανθρώπινων πόρων”
“Νανοτεχνολογία στην επιστήμη τροφίμων και γεωργία”
“Νανουλικά”
“Νέες εναλλακτικές μη θερμικές μέθοδοι ελέγχου μιρκοοργανισμών στα τρόφιμα”
“Νέες Πηγές –Νέες Τεχνολογίες”
“Νομικά θέμα στη διοίκηση ανθρώπινων πόρων (Ενότητα κατεύθυνσης)”
“Ο ρόλος των μεγάλων ανασκαφών, των μεγάλων μουσείων και η συμβωολή του Βίνκελμαν”
“Ο/Η Εκπαιδευτικός ως επαγγελματίας”
“Ο.Η Εκπαιδευτικός στο πλαίσιο της σχολικής μονάδας”
“Ο/Η Εκπαιδευτικός στο πλαίσιο της σχολικής τάξης”
“Οι πόλεμοι της μνήμης και η Δημόσια Ιστορία”
“Οικονομική των Σύγχρονων επιχειρήσεων”
“Οργανωσιακή συμπεριφορά”
“Παπυρικά κείμενα της Ελληνορωμαϊκής Αιγύπτου”
“Περιηγητές, συλλέκτες, αρχαιοδίφες και αρχαιολατρία”
“Πηγές, Τεκμήρια και Πρακτικές”
“Πλαίσιο πράσινης ναυτιλίας”
“Πληροφοριακά συστήματα διοίκησης”
“Πνευματική φροντίδα και Συμβουλευτική. Ψυχοπνευματική Αξιολόγηση και μέριμνα”
“Προστασία ανάπτυξης και εφαρμογής συστήματος HACCP”
“ Πρότυπα ISO9001:2008 και ISO22000:2005, Ευρωπαϊκή Νομοθεσία περί υγιεινής τροφίμων – Πιστοποίηση ασφάλειας τροφίμων”
“Στρατηγική διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού”
“Στρατηγική Διοίκηση”
“Στρατηγική Διοίκηση Παραγωγικών Συστημάτων ”
“Στρατηγική Λήψης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις / Οργανισμούς”
“Στρατηγικός σχεδιασμός Εκπαιδευτικών μονάδων”
“Συμπεριφορά Καταναλωτή”
“Τεχνικές επικοινωνίας και διαχείρισης συγκρούσεων στο εκπαιδευτικό περιβάλλον”
“Το λογισμικό CourseLab και η ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων”
“Το οικονομικό περιβάλλον της επιχείρησης”
“Το σύστημα διαχείρισης μάθησης Moodle”
“Τραπεζική”
“Τρισδιάστατα Εκπαιδευτικά παιχνίδια «Σοβαρά παιχνίδια»”
“Τροφιμογενή μικροβιακά νοσήματα”
“Υλοποίηση κινητών εφαρμογών επαυξημένης πραγματικότητας στην πλατφόρμα Android”
“Φυσιολογία Γαστρεντερικού Συστήματος”
“Χημική Καρκινογένεση- Περιβαλλοντικοί ρυπαντές ”
“Χρηματοοικονομική Ανάλυση”
“Χρηματοοικονομική Διοίκηση”