Η ΕΥΔΑΠ υπενθυμίζει ότι προσφέρει διπλάσια ποσότητα δωρεάν νερού με το Νέο Έκτακτο Ειδικό Τιμολόγιο (ΕΕΤ), το οποίο επεκτείνεται στους δικαιούχους του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης (ΚΕΑ).

Συγκεκριμένα, η ΕΥΔΑΠ από την 1 Ιουλίου 2017 προσφέρει σε όσους δικαιούχους έχουν υπαχθεί στο Ν. 4389/2016 (δικαιούχους ΚΕΑ):

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

  1. Δωρεάν ποσότητα νερού 2 m3 ανά μήνα ανά μέλος νοικοκυριού.
  2. Δωρεάν ποσότητα νερού 3 m3 ανά μήνα, για κάθε μέλος με αναπηρία άνω του 67%, η οποία θα προκύπτει από έγκυρο πιστοποιητικό ΚΕΠΑ.
  3. Την εφαρμογή του ΕΕΤ, στην παροχή νερού της κύριας (ιδιόκτητης ή μισθωμένης) κατοικίας, στην οποία διαμένει ο δικαιούχος.
  4. Την εφαρμογή του ΕΕΤ και στους δικαιούχους οι οποίοι διαμένουν μόνιμα σε δωρεάν παραχωρημένη κατοικία ή φιλοξενούνται.
  5. Την εφαρμογή του ΕΕΤ και στους εκτός δικτύου ύδρευσης πελάτες, που τιμολογούνται από την ΕΥΔΑΠ, με δικαιώματα χρήσης αποχέτευσης.
  6. Την εφαρμογή του ΕΕΤ και για τους πελάτες στους οποίους έως σήμερα χορηγείται το ΕΕΤ, εφόσον πληρούν τα κριτήρια υπαγωγής τους στο Ν. 4389/16 και υποβάλουν νέα αίτηση στην ΕΥΔΑΠ ΑΕ από 1/7/2017 έως 31/7/2017.
  7. Την εφαρμογή του ΕΕΤ σε λογαριασμούς οι οποίοι έχουν εκδοθεί από 1/7/2017 και εφεξής και αφορούν σε καταναλώσεις που έχουν πραγματοποιηθεί από 1/5/2017 και μετά και σε κάθε περίπτωση από την έκδοση του επόμενου λογαριασμού από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης από το δικαιούχο.

Επιπλέον οι δικαιούχοι που λαμβάνουν ήδη μειωμένο ειδικό τιμολόγιο από την ΕΥΔΑΠ (πολύτεκνοι, υπερήλικες) έχουν το δικαίωμα να επιλέξουν το τιμολόγιο με τους ευνοϊκότερους όρους. Οι δικαιούχοι του ΕΕΤ θα ελέγχονται ως προς την τήρηση των κριτηρίων υπαγωγής ανά τακτά διαστήματα. Το ΕΕΤ θα βρίσκεται σε ισχύ με την παραπάνω μορφή, μέχρι την υλοποίηση της ΚΥΑ 132275/19.05.2017 (ΦΕΚ 1751Β’/22.05.2017), η οποία αφορά σε κανόνες τιμολόγησης και κοστολόγησης υπηρεσιών παροχής νερού.

Σε ποιους κακοπληρωτές κόβει το νερό η ΕΥΔΑΠ

Μετά από δημοσιεύματα που αφορούν σε διακοπές υδροδότησης για ληξιπρόθεσμες οφειλές, η ΕΥΔΑΠ προχωρά στις παρακάτω διευκρινίσεις.

Οι διακοπές υδροδότησης αφορούν σε δύο κατηγορίες:

−Ακίνητα που κατοικούνται από τους ιδιοκτήτες τους και παρουσιάζουν υψηλή οφειλή, μεγαλύτερη των 500,00 ευρώ, που κατά κανόνα έχει διαμορφωθεί σε ένα βάθος χρόνου, και

−Μισθωμένα ακίνητα τα οποία παρουσιάζουν οφειλή μεγαλύτερη από 100,00 ευρώ. Ειδικά αυτή η κατηγορία αντιπροσωπεύει μόνο το 0,5% των καταναλωτών της EYΔAΠ και αφορά κυρίως σε ασυνεπείς πελάτες, οι οποίοι δεν έχουν γνωστοποιήσει στην Εταιρεία τεκμηριωμένη αδυναμία πληρωμής του λογαριασμού και δεν έχουν προβεί σε ρύθμιση οφειλών. Η EYΔAΠ, με βάση το καταστατικό της, συμβάλλεται με τον εκάστοτε ιδιοκτήτη του ακινήτου, ο οποίος είναι και υπόλογος για οποιαδήποτε οφειλή στην Εταιρεία.

Συνεπώς, υπάρχει η υποχρέωση από την πλευρά της EYΔAΠ να προστατέψει τους ιδιοκτήτες από τους ασυνεπείς ενοικιαστές. Η διακοπή της υδροδότησης δεν γίνεται ποτέ απροειδοποίητα, καθώς έχει προηγηθεί τουλάχιστον μία ειδική επιστολή που αποστέλλεται στην ταχυδρομική διεύθυνση του υδροδοτούμενου ακινήτου, ενώ για τους καταναλωτές που έχουν δηλώσει e-mail ή κινητό τηλέφωνο, γίνεται ταυτόχρονη αποστολή μηνύματος e-mail ή sms.(πηγή) ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ