Δείτε επίσης: Κοινωνικό τιμολόγιο και επιδόματα: Παρελθόν για χιλιάδες δικαιούχους. ΕΛΤΑ: Όλες οι προσλήψεις για το εποχικό προσωπικό

Ο εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ Όμηρος Τσάπαλος, αναφέρθηκε στα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι πολίτες που προσπαθούν να εξυπηρετηθούν από την υπηρεσία. ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Ο κ. Τσάπαλος, μιλώντας στο MEGA, υποστήριξε αρχικά ότι «την Τρίτη ο υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης απέστειλε στον ΕΦΚΑ 10 ακραίες περιπτώσεις ταλαιπωρίας πολιτών.

Σε κάποια υποκαταστήματα υπάρχει έλλειψη προσωπικού αλλά δεν δέχομαι αυτή την δικαιολογία για περιπτώσεις ακραίες. Υπάρχει μια μειοψηφία υπαλλήλων που δεν κάνει καλά τη δουλειά του» τόνισε ο εκπρόσωπος Τύπου του ΕΦΚΑ.

Σύμφωνα με τον ίδιο, σε αυτή τη φάση υπάρχουν χιλιάδες περιπτώσεις που εκκρεμούν και οι πολίτες προσπαθούν καθημερινά να ενημερωθούν.

Σε ό,τι αφορά το νέο πενταψήφιο τηλεφωνικό αριθμό του ΕΦΚΑ ο Όμηρος Τσάπαλος είπε ότι η κλήση στο νούμερο αυτό θα είναι δωρεάν και θα λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες τη βδομάδα.

Ο ΕΦΚΑ υπολογίζει ότι το τηλεφωνικό κέντρο θα εξυπηρετεί έως 30.000 κλήσεις και πως θα τεθεί σε λειτουργία το καλοκαίρι.

Πηγή: dikaiologitika.grΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Δείτε επίσης: Κοινωνικό τιμολόγιο και επιδόματα: Παρελθόν για χιλιάδες δικαιούχους. ΕΛΤΑ: Όλες οι προσλήψεις για το εποχικό προσωπικό