Από τις αρχές Δεκεμβρίου θα ξεκινήσει η απαιτούμενη διαδικασία σε ειδική ιστοσελίδα που θα αναπτυχθεί από την ΕΔΕΤ για το πρόγραμμα Ψηφιακή Αλληλεγγύη όπου θα παρέχει σε χιλιάδες δικαιούχους του κοινωνικού μερίσματος κατοίκους των οκτώ Περιφερειών της χώρας δωρεάν λαπτοπ ή ταμπλετ αλλά και σύνδεση στο internet για διάρκεια ενός έτους.
Οι δικαιούχοι του Κοινωνικού Μερίσματος κάτοικοι των οκτώ Περιφερειών της χώρας που θα συμμετάσχουν στο πρόγραμμα θα μπαίνουν σε ειδική ιστοσελίδα με τους κωδικούς του Taxisnet θα επιλέγουν το πακέτο με τον εξοπλισμό αλλά και την παροχή Internet που επιθυμούν και θα προμηθεύονται το κουπόνι χωρίς κάποια αίτηση. Ο οδηγός του προγράμματος αναλύει όλη την διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουν οι δικαιούχοι της δράσης «Ψηφιακή Αλληλεγγύη»
Το κουπόνι θα αντιστοιχεί σε κάθε ωφελούμενο [δικαιούχο του κοινωνικού μερίσματος] και θα περιλαμβάνει έναν μοναδικό αριθμό. Το συνολικό κόστος του κουπονιού είναι το άθροισμα του κόστους και των 3 παροχών (πρόσβαση στο διαδίκτυο, εξοπλισμός , υποστήριξη) καθεμιά από τις οποίες θα είναι διακριτά προκοστολογημένη. Δεν θα επιτρέπεται η μεταφορά ποσού από τη μία κατηγορία δαπάνης στην άλλη. Ο κάθε ενδιαφερόμενος θα μπορεί, μέσω της ιστοσελίδας της δράσης και με χρήση των συνθηματικών (username/password) του TAXISNET να δει αν είναι επιλέξιμος ωφελούμενος της δράσης ή όχι Θα μπορεί να τυπώνει το μοναδικό κωδικό του κουπονιού που του αντιστοιχεί ή να το λάβει στο mail του ή στο κινητό του. Στη συνέχεια θα μπορεί να επισκέπτεται το Web Site του προγράμματος (που δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη) και να αναζητήσει Παρόχους που έχουν κατάστημα στην περιοχή του και να εντοπίζει τις Προσφορές «Πακέτα» που τον ενδιαφέρουν.
Στο κατάστημα ο Δικαιούχος πολίτης προσέρχεται με το προσωπικό του κουπόνι που θα έχει εκτυπώσει (ή θα το έχει στο κινητό του) και με την αστυνομική του ταυτότητα. Ο υπάλληλος του Παρόχου θα μπορεί μέσα από το ΠΣ του Κουπονιού να ελέγξει τα στοιχεία του ωφελούμενου καθώς και αν το ηλεκτρονικό κουπόνι είναι ενεργό ή έχει χρησιμοποιηθεί. Ο Δικαιούχος πολίτης επιλέγει Συσκευή, Σύνδεση και Υποστήριξη/Συμβουλευτική Ενημέρωση (προαιρετικά). Το κατάστημα καταχωρεί την προμήθεια του πελάτη μαζί με όλα τα απαραίτητα στοιχεία (π.χ. Serial Number συσκευής) στην εφαρμογή της Δράσης. Εν συνεχεία ο Πάροχος θα πρέπει από το μηχανογραφικό του σύστημα να κόψει το φορολογικό παραστατικό (Δελτίο Αποστολής – Τιμολόγιο) που θα συνοδεύει την προμήθεια του πακέτου (αφορά τον εξοπλισμό). Το παραστατικό, εκτός από τα προβλεπόμενα από το Νόμο στοιχεία της προμήθειας, θα πρέπει να περιλαμβάνει σε εμφανές σημείο και τον μοναδικό Κωδικό Κουπονιού του ωφελούμενου. Ο Κωδικός Κουπονιού θα αναγράφεται στο παραστατικό μέσα από το μηχανογραφικό σύστημα του Παρόχου πριν την εκτύπωσή του ή μετά την εκτύπωση όπου θα αναγράφεται χειρόγραφα. Θα υπάρχει δυνατότητα διασύνδεσης του μηχανογραφικού συστήματος του Παρόχου με την εφαρμογή της δράσης (μέσω web service), ώστε να ελέγχεται η ορθότητα εισαγωγής του κωδικού από τον χειριστή του μηχανογραφικού συστήματος του Παρόχου.
Πριν την ολοκλήρωση της διαδικασίας ο δικαιούχος θα πρέπει να υπογράψει όλα τα απαραίτητα έγγραφα που θα εκδοθούν και τυπωθούν από το πληροφοριακό σύστημα της Δράσης.
Πηγή: www.dikaiologitika.gr