Προκήρυξη θέσης εργασίας Διοικητικού Υπαλλήλου στο Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων της ΑΡΣΙΣ στους Ταγαράδες Θεσσαλονίκης
Το Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων Ταγαράδων στην Θεσσαλονίκη προκηρύσσει 1 θέση Διοικητικού Υπαλλήλου.
Η διάρκεια πρόσληψης θα είναι για δύο μήνες με δυνατότητα ανανέωσης.
Μία θέση Διοικητικού Υπαλλήλου πλήρους απασχόλησης
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Πτυχίο της Αγγλικής ή Γαλλικής γλώσσας
- Γνώση χειρισμού Η/Υ (επεξεργασία κειμένων, υπολογιστικών φύλλων και υπηρεσιών διαδικτύου)
- Συναφής επαγγελματική εμπειρία (τουλάχιστον ενός έτους) **
Επιθυμητά προσόντα:
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών αντίστοιχου κλάδου με το αντικείμενο της θέσης
- Εμπειρία στην αναζήτηση πόρων και την προσέλκυση χορηγών
- Άδεια οδήγησης ΙΧ αυτοκινήτου
Συνεκτιμημένα προσόντα:
- Προηγούμενη απασχόληση στο μεταναστευτικό / προσφυγικό και εμπειρία με ευάλωτες ομάδες
- Εθελοντική εργασία.
Καθήκοντα:
- Διαχείριση Διεξαγωγή κάθε ενέργειας που ανάγεται στη διοικητική, γραμματειακή και διαχειριστική υποστήριξη της δομής.
- Έχει την ευθύνη των παραγγελιών και των προμηθειών του Ξενώνα σε συνεργασία με το τμήμα Προμηθειών.
- Αναπαραγωγή εγγράφων και διακίνηση της αλληλογραφίας
- Παραλαβή προμηθειών και παραστατικών στοιχειών και αρχειοθέτηση.
- Διαχείριση του ταμείου της δομής για χαρτζιλίκια, μικρές δαπάνες, εισιτήρια κ.α.
- Καταγραφή αναγκών της δομής σε συνεργασία με τον Συντονιστή και τον Οικονομικό διαχειριστή του έργου.
- Συμμετέχει στην ικανοποίηση των υποχρεώσεων προς τους φορείς χρηματοδότησης με την έγκαιρη κατάθεση των εκθέσεων προόδου φυσικού και οικονομικού αντικειμένου.
- Συμμετέχει στην έκδοση της αξιολόγησης.
- Αναλαμβάνει την απογραφή των ειδών και προμηθειών.
- Συμμετέχει στις ενέργειες προσέλκυσης χορηγιών.
- Συνοδεύει τους φιλοξενούμενους εκτός δομής εφόσον χρειαστεί.
- Υποστηρίζει την δημοσιότητα του έργου.
- Συντάσσει το πρόγραμμα των βαρδιών του προσωπικού το οποίο ελέγχεται από τη συντονίστρια
- Συμμετέχει υποχρεωτικά στις ομάδες προσωπικού, τις εποπτείες και στις εκπαιδεύσεις που κρίνει απαραίτητες η Οργάνωση.
Ώρες απασχόλησης (εβδομαδιαίως): 40
Οι ενδιαφερόμενες/οι καλούνται να αποστείλουν μέσω email στο arsis.staff@gmail.com έως τις 13/09/2023, τα κάτωθι, με τίτλο «Προκήρυξη για την θέση Διοικητικού- Ταγαράδες».
- Βιογραφικό Σημείωμα
- Επιστολή Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη συγκεκριμένη θέση (Βιογραφικά που θα αποσταλούν χωρίς επιστολή εκδήλωσης ενδιαφέροντος, δεν θα θεωρηθούν έγκυρα και δεν θα συμπεριληφθούν στην διαδικασία αξιολόγησης)
Αν κληθούν σε συνέντευξη, οι υποψήφιοι θα πρέπει να προσκομίσουν προς επίδειξη τα κάτωθι:
- Φωτοαντίγραφο του / των τίτλων σπουδών
- Φωτοαντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας.
- Φωτοαντίγραφο του / των Μεταπτυχιακών σπουδών (αν υπάρχει)
- Φωτοαντίγραφο Πτυχίων Ξένων Γλωσσών
- Φωτοαντίγραφο Πιστοποίησης Η/Υ (αν υπάρχει)
- Συστατικές επιστολές από προηγούμενους εργοδότες, εφόσον υπάρχουν
Υποψήφιοι που θα κληθούν και θα προσέλθουν στη συνέντευξη, χωρίς τα παραπάνω έγγραφα, δεν θα συμπεριληφθούν στην τελική διαδικασία αξιολόγησης.
Η ΑΡΣΙΣ εξετάζει κάθε αίτηση με βάση τα προσόντα που ζητούνται για κάθε θέση, τα οποία αποτελούν και τα κριτήρια αξιολόγησης του δυνητικού προσωπικού, και με βάση την αρχή των ίσων ευκαιριών. Κατά την εξέταση των βιογραφικών θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.
Τα βιογραφικά θα αξιολογηθούν μέχρι τις 15/09/2023 και οι υποψήφιοι που θα περάσουν στη δεύτερη φάση αξιολόγησης (συνεντεύξεις), θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικά ή ηλεκτρονικά στις 18/09/2023.
Οι συνεντεύξεις θα πραγματοποιηθούν online ή δια ζώσης από τις 19/09/2023 έως τις 21/09/2023.
Κατά τη συνέντευξη μπορεί να σας ζητηθούν πρόσθετα στοιχεία επιβεβαίωσης των προσόντων σας, τα οποία θα πρέπει να προσκομίσετε.
Κατά την πρόσληψη θα ζητηθούν από την ΑΡΣΙΣ τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από την νομοθεσία για την εγγραφή των εργαζομένων στο Μητρώο Μελών ΜΚΟ. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να μην έχει καταδικαστεί ο (υποψήφιος/α) εργαζόμενος/η για οποιοδήποτε ποινικό αδίκημα ( εξαιρούνται οι παραβάσεις του ΚΟΚ) και η αντίστοιχη προσκόμιση ποινικού μητρώου.
** Προϋπηρεσία σε θέση Διοικητικού Οικονομικού ΠΕ ή ΤΕ στις προμήθειες, παραλαβές, καταγραφές- απογραφή ειδών και προμηθειών, ταμειακά, πιστωτικά, καθώς και γραφειοκρατικά έγγραφα και υπηρεσίες.
*Τα βιογραφικά και τα προσωπικά σας δεδομένα δε διαβιβάζονται σε τρίτους και χρησιμοποιούνται αποκλειστικά για να διερευνηθεί η προοπτική της μελλοντικής επαγγελματικής συνεργασίας μας. Κάθε επεξεργασία προσωπικών δεδομένων πραγματοποιείται σύμφωνα με τις επιταγές του Νόμου 2472 /97 περί προστασίας του ατόμου από την επεξεργασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και κάθε υποψήφιος διατηρεί δικαίωμα ενημέρωσης, πρόσβασης και αντίρρησης, όπως ο ως άνω νόμος ορίζει.