Μπορεί στην Ελλάδα την έλευση του Black Friday και τον «χορό να τον έσυραν» οι αλυσίδες τεχνολογίας όμως στην χώρα που γεννήθηκε, την Αμερική το παιχνίδι το κάνουν οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και συγκεκριμένα αυτές που διαθέτουν hyper markets με πρώτη και καλύτερη την Walt Mart.
Στην Ελλάδα η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ που έδειξε να να έχει εμπορικά αντανακλαστικά στο Black Friday είναι η Lidlη οποία για τις 24 Νοεμβρίου έχει ήδη προγραμματίσει να κάνει εκπτώσεις σε 11 προϊόντα της, κυρίως ηλεκτρικές συσκευές και μηχανήματα ενώ δεν λείπουν και τα τρόφιμα.
Το μέγεθος των εκπτώσεων που αφορούν μόνο την συγκεκριμένη ημέρα ξεκινάει από 28% και φτάνει έως 43% και σε τρόφιμα και σε απορρυπαντικά.
ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ
Πέρα όμως από τα Lidl και όποιες προσφορές κάνουν και οι υπόλοιπες αλυσίδες που διαθέτουν φυσικά καταστήματα στο παιχνίδι της Black Friday έχουν μπει και τα ηλεκτρονικά καταστήματα σούπερ μάρκετ τα οποία με αυτό τον τρόπο θέλουν να κερδίσουν μερίδιο.
Στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ οι προσφορές για την Black Friday αφορούν κυρίως καθαριστικά και απορρυπαντικά, με έμφαση στις μεγάλες συσκευασίες ή στις πολυσυσκευασίες. Παράλληλα υπάρχουν αρκετές προσφορές – όπως όμως και τις υπόλοιπες ημέρες – όπου για κάθε προϊόν προσφέρεται ένα ακόμη δωρεάν. Πηγή: News247