Η ισχύς εν τη ενώση φαίνεται ότι αποτελεί τη νέα στρατηγική για την ανάπτυξη του σούπερ μάρκετ ΑΒ Βασιλόπουλος
Το γνωστό σούπερ μάρκετ μετά τις συνεργασίες για την συγκατοίκηση με τη Holland & Barrett του ομίλου Φουρλή και τη πολωνική αλυσίδα ειδών ένδυσης και σπιτιού Pepco, δρομολογεί συμφωνίες με αλυσίδες εστίασης -κυρίως γρήγορου φαγητού, όπως σουβλάκι, πίτσα- που θα λειτουργούν εντός των μεγάλων σούπερ μάρκετ.
Η αρχή σχεδιάζεται να γίνει στο υπέρ μάρκετ που άνοιξε η αλυσίδα στα τέλη του περασμένου Νοεμβρίου στη περιοχή του Αμαρουσίου, στο Δαχτυλίδι.
Σύμφωνα με την Καθημερινή, μέσα σε αυτή την κίνηση η ΑΒ Βασιλόπουλος φιλοδοξεί να προσελκύσει πελάτες και μάλιστα περισσότερες ώρες στο συγκεκριμένο κατάστημα, ο οποίο γειτνιάζει κυρίως με κτίρια γραφείων, καθώς και να κρατήσει τους πελάτες για μεγαλύτερη διάρκεια μέσα στο κατάστημα. Με άλλα λόγια, ένας εργαζόμενος θα μπορεί να επισκέπτεται το σούπερ μάρκετ για να αγοράσει φαγητό και επιπλέον να κάνει τις απαιτούμενες αγορές ειδών παντοπωλείου για το σπίτι του.
Η τάση αυτή, γνωστή και ως grocerant (από τη σύνθεση των λέξεων groceries=παντοπωλείο, σούπερ μάρκετ και restaurant=εστιατόριο) έχει αναπτυχθεί από την προηγούμενο δεκαετία στις ΗΠΑ, αλλά γίνεται ακόμα πιο έντονη δεδομένου ότι συνολικά το έτοιμο φαγητό που γνωρίζει παγκοσμίως ισχυρή ανάπτυξη καθώς οι νεότερες γενιές μαγειρεύουν όλο και λιγότερο.
Οι άλλες δύο κινήσεις στις οποίες δίνει έμφαση φέτος η διοίκηση της ΑΒ Βασιλόπουλος είναι η συνέχιση των προσφορών που συνδέονται με την επιβράβευση των καταναλωτών με τις περίφημες δωροεπιταγές αξίας 6 ευρώ. Αυτό που κάνει η αλυσίδα είναι να βάζει σε προσφορά τα προϊόντα μιας μεγάλης κατηγορίας, διαφορετικής κάθε εβδομάδας, και με αγορές αξίας 20 ευρώ και άνω οι πελάτες να κερδίζουν μία εξάευρη επιταγή. (dnews.gr)