Σπασμωδικές κινήσεις και προχειρότητα. Με αυτές τις λέξεις θα μπορούσε να χαρακτηρίσει κανείς την προσπάθεια του υπουργείου Υγείας να εφαρμόσει το νέο σύστημα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (ΠΦΥ) και τον θεσμό του οικογενειακού γιατρού. ”Σε τοίχο” πέφτουν οι πολίτες στην αναζήτηση του οικογενειακού γιατρού.

Από τα μέσα Ιουνίου η κάθε συνταγή που εκτυπώνει ο γιατρός για εξετάσεις ή φάρμακα «συνοδεύεται» με τη γραπτή παρότρυνση του υπουργείου προς τους πολίτες να εγγραφούν σε οικογενειακό γιατρό – ο οποίος, όμως, σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχει.

Το υπουργείο για να καλύψει τα κενά –ή αλλιώς, για να γίνει αντιστοίχιση οικογενειακών γιατρών με τον πληθυσμό– έχει συμπεριλάβει στις λίστες με τους οικογενειακούς και παθολόγους, γενικούς γιατρούς και παιδιάτρους των κέντρων υγείας και των μονάδων ΠΕΔΥ.

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ

Χωρίς ωστόσο να έχει ενημερώσει για τις διαδικασίες τους εμπλεκομένους.

Πολύ χαρακτηριστική είναι η καταγγελία που έκανε στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 84χρονος ο οποίος αποπειράθηκε να ακολουθήσει τις οδηγίες του υπουργείου Υγείας προκειμένου να εγγραφεί σε οικογενειακό γιατρό, για να ακούσει τελικά την υπάλληλο πίσω από ένα γκισέ πληροφοριών κέντρου υγείας να του λέει «δεν έχουμε ενημέρωση για το τι πρέπει να κάνουμε. Ψαχνόμαστε και εμείς».

Από τα μέσα Ιουνίου η κάθε συνταγή που εκτυπώνει ο γιατρός για εξετάσεις ή φάρμακα «συνοδεύεται» με τη γραπτή παρότρυνση του υπουργείου προς τους πολίτες να εγγραφούν σε οικογενειακό γιατρό – ο οποίος, όμως, σε πολλές περιπτώσεις δεν υπάρχει.

Το υπουργείο για να καλύψει τα κενά –ή αλλιώς, για να γίνει αντιστοίχιση οικογενειακών γιατρών με τον πληθυσμό– έχει συμπεριλάβει στις λίστες με τους οικογενειακούς και παθολόγους, γενικούς γιατρούς και παιδιάτρους των κέντρων υγείας και των μονάδων ΠΕΔΥ.

Χωρίς ωστόσο να έχει ενημερώσει για τις διαδικασίες τους εμπλεκομένους.

Πολύ χαρακτηριστική είναι η καταγγελία που έκανε στην ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 84χρονος ο οποίος αποπειράθηκε να ακολουθήσει τις οδηγίες του υπουργείου Υγείας προκειμένου να εγγραφεί σε οικογενειακό γιατρό, για να ακούσει τελικά την υπάλληλο πίσω από ένα γκισέ πληροφοριών κέντρου υγείας να του λέει «δεν έχουμε ενημέρωση για το τι πρέπει να κάνουμε. Ψαχνόμαστε και εμείς».

Τι πρέπει να κάνουν οι πολίτες για να αποκτήσουν οικογενειακό γιατρό
(πηγή) ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ