Τα νέα χαρακτηριστικά της πλατφόρμας, αλλάζουν όσα ξέραμε για το διαδίκτυο.
Σε μια ακόμη στρατηγική κίνηση προχώρησε το Facebook, σε μια προσπάθεια να κρατάει τους χρήστες αποκλειστικά στη πλατφόρμα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, οι χρήστες θα μπορούν πλέον κατευθείαν μέσα απ’ τις Facebook Pages να παραγγέλνουν φαγητό μέσα απ’ το Delivery.com και το Slice, να κλείνουν ραντεβού μέσω του MyTime, και να κλείνουν εισιτήρια απ’ το Ticketmaster και το EventBrite χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν το Facebook και να επισκεφτούν τις αντίστοιχες ιστοσελίδες.
Το κομμάτι των εισιτηρίων θα αποτελέσει το «μεγάλο στοίχημα» για το Facebook αφού πάνω από 650 εκατ. χρήστες χρησιμοποιούν την υπηρεσία του Facebook Events, αλλά όταν έρχεται η στιγμή να κλείσουν εισιτήρια αναγκάζονται να επισκεφτούν άλλες πλατφόρμες.
Αν καταφέρει με κάποιο τρόπο να το αποτρέψει αυτό, το Facebook θα εδραιώσει τη θέση του και οι event promoters θα μπορέσουν να ενδυναμώσουν επιπλέον τις διαφημίσεις τους, αφού θα ξέρουν που να απευθυνθούν.
Αν τώρα χρειάζεστε κάποιες προτάσεις απ’ τους φίλους σας σχετικά με το τι να κάνετε στη πόλη ή tips για ταξίδια, η νέα υπηρεσία του «Recommendations». Κάθε φορά που ανεβάζεται ένα status ζητώντας συμβουλές, το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης θα το αναγνωρίζει και θα ενεργοποιείται. Εφόσον το επιθυμείτε μια μεγάλη λίστα προτάσεων θα εμφανίζεται στο News Feed και τα σχόλια των φίλων σας θα μπαίνουν σαν «πινέζες» στον «προτεινόμενο σας χάρτη» που θα είναι εύκολα προσβάσιμος.
Σε μια ακόμη στρατηγική κίνηση προχώρησε το Facebook, σε μια προσπάθεια να κρατάει τους χρήστες αποκλειστικά στη πλατφόρμα.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, οι χρήστες θα μπορούν πλέον κατευθείαν μέσα απ’ τις Facebook Pages να παραγγέλνουν φαγητό μέσα απ’ το Delivery.com και το Slice, να κλείνουν ραντεβού μέσω του MyTime, και να κλείνουν εισιτήρια απ’ το Ticketmaster και το EventBrite χωρίς να χρειάζεται να εγκαταλείψουν το Facebook και να επισκεφτούν τις αντίστοιχες ιστοσελίδες.
Το κομμάτι των εισιτηρίων θα αποτελέσει το «μεγάλο στοίχημα» για το Facebook αφού πάνω από 650 εκατ. χρήστες χρησιμοποιούν την υπηρεσία του Facebook Events, αλλά όταν έρχεται η στιγμή να κλείσουν εισιτήρια αναγκάζονται να επισκεφτούν άλλες πλατφόρμες.
Αν καταφέρει με κάποιο τρόπο να το αποτρέψει αυτό, το Facebook θα εδραιώσει τη θέση του και οι event promoters θα μπορέσουν να ενδυναμώσουν επιπλέον τις διαφημίσεις τους, αφού θα ξέρουν που να απευθυνθούν.
Αν τώρα χρειάζεστε κάποιες προτάσεις απ’ τους φίλους σας σχετικά με το τι να κάνετε στη πόλη ή tips για ταξίδια, η νέα υπηρεσία του «Recommendations». Κάθε φορά που ανεβάζεται ένα status ζητώντας συμβουλές, το σύστημα τεχνητής νοημοσύνης θα το αναγνωρίζει και θα ενεργοποιείται. Εφόσον το επιθυμείτε μια μεγάλη λίστα προτάσεων θα εμφανίζεται στο News Feed και τα σχόλια των φίλων σας θα μπαίνουν σαν «πινέζες» στον «προτεινόμενο σας χάρτη» που θα είναι εύκολα προσβάσιμος.
Τα νέα αυτά χαρακτηριστικά θα εξεταστούν πρώτα στην Αμερική και αν δουλέψουν θα είναι διαθέσιμα και στις υπόλοιπες χώρες.
Κι αν όλα πάνε όπως τα έχουν προγραμματίσει, το Facebook θα καταφέρει να κερδίσει ένα μερίδιο από αντίπαλες πλατφόρμες όπως Google, Yelp, Fandango, και πλατφόρμες για online παραγγελίες. (πηγή)