Το ΑΣΕΠ δημοσίευσε 9 προκηρύξεις για την πλήρωση 2.094 θέσεων και παρέλαβε 56.506 αιτήσεις υποψηφίων καθώς και 15.003 θέσεις εποχικού προσωπικού το 2015 σύμφωνα με την έκθεση πεπραγμένων που εξέδωσε. Παράλληλα η έκθεση αναφέρεται και στο πρόβλημα που προέκυψε με την Ολομέλεια, η οποία δεν μπορούσε να συνεδριάζει και να λαμβάνει αποφάσεις λόγω μη κάλυψης των θέσεων δύο μελών

Η έκθεση αναφέρεται στη λειτουργία του ΑΣΕΠ κατά το ημερολογιακό έτος 2015 και περιλαμβάνει πληροφορίες και στοιχεία που αφορούν στη θεσμική μορφή και στις αρμοδιότητές του, την οργάνωση και λειτουργία του και, κυρίως, στη δραστηριότητά του κατά το περσινό έτος όσον αφορά στις διαδικασίες επιλογής και πρόσληψης προσωπικού και τις αποφάσεις των οργάνων του σώματος.

Στην έκθεση περιλαμβάνονται επίσης διαπιστώσεις για τα σημαντικότερα θέματα που προέκυψαν κατά την άσκηση των αρμοδιοτήτων του το 2015, καθώς και σχετικές προτάσεις.

Όσον αφορά τα ποσοτικά μεγέθη, το ΑΣΕΠ κατά το 2015:
• προέβη διά των συλλογικών του οργάνων (Μείζονος και Ελάσσονος Ολομέλειας και Τμημάτων) στην έκδοση 560 αποφάσεων
• ολοκλήρωσε για όλους τους διαγωνισμούς (ΑΣΕΠ και φορέων) τις διαδικασίες πλήρωσης 1.996 θέσεων τακτικού και ειδικού επιστημονικού προσωπικού και 15.003 θέσεων εποχικού προσωπικού’
• εξέδωσε 9 προκηρύξεις για την πλήρωση 2.094 θέσεων και παρέλαβε 56.506 αιτήσεις υποψηφίων
• έλεγξε για όλες τις διαδικασίες που διεξάγουν οι φορείς τις προκηρύξεις/ανακοινώσεις 1.338 διαγωνισμών (για την πλήρωση 16.586 θέσεων)’
• έκρινε 1.237 ενστάσεις και 79 αιτήσεις θεραπείας’
• προέβη σε 660 αναπληρώσεις επί συνόλου 12.466 θέσεων που είχαν αρχικά καλυφθεί με την ολοκλήρωση των σχετικών διαδικασιών, λόγω μη αποδοχής διορισμού/πρόσληψης, παραίτησης κτλ.
• έλεγξε 2 προκηρύξεις φορέων για την πλήρωση 215 θέσεων τακτικού προσωπικού και έκρινε 2 ενστάσεις’
• έλεγξε 69 συμβασιούχους (επί αιτημάτων επανε-ξέτασης, δικαστικών αποφάσεων ή ελέγχων κατόπιν πορισμάτων του Σ.Ε.Ε.Δ.Δ.) ως προς τις προϋποθέσεις μετατροπής των συμβάσεων τους σε αορίστου χρόνου βάσει του Π.δ. 164/2004′
• όρισε 16 Συμβούλους του μέλη σε επιτροπές επιλο-γής προσωπικού φορέων που είτε από το νόμο υποχρε-ούνται να συμπεριλάβουν μέλος του ΑΣΕΠ στις οικείες επιτροπές είτε με δική τους πρωτοβουλία ζήτησαν τον ορισμό Συμβούλου στη σύνθεση των επιτροπών αυτών
• περάτωσε 12 επιθεωρήσεις και συνέταξε θετικά ή αρνητικά πορίσματα (αρχείο).

Αναφορικά με τη δραστηριότητα του έτους 2015 σύμφωνα με την έκθεση πεπραγμένων, αξίζει ακόμη να επισημανθεί πως το ΑΣΕΠ, στο πλαίσιο της διαρκούς προσπάθειας του για αναβάθμιση των υπηρεσιών του με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, έχει αξιοποιήσει την πληροφορική και την τεχνολογία για την πλήρη μετάβαση στις ηλεκτρονικές αιτήσεις, στη δημιουργία ειδικών ηλεκτρονικών αιτήσεων για την επικαιροποίηση των στοιχείων και των προσόντων των αδιάθετων υποψηφίων, την ενσωμάτωση της δυνατότητας χρήσης του ηλεκτρονικού παραβόλου στις ηλεκτρονικές αιτήσεις.

Πέρα από τα παραπάνω, το 2015 προέκυψε ένα διοικητικό ζήτημα που αφορά στη λειτουργία της Ολομέλειας του ΑΣΕΠ.

Συγκεκριμένα, η Ολομέλεια της Αρχής λειτούργησε μέχρι τις 29.10.2015, ημερομηνία αυτοδίκαιης αποχώρησης ενός (1) Αντιπροέδρου και δέκα (10) Μελών του Συμβουλίου. Μετά την ως άνω ημερομηνία, η Ολομέλεια της Αρχής δεν μπορούσε να συνεδριάζει και να λαμβάνει αποφάσεις για θέματα της αρμοδιότητας της. Η εκκρεμότητα αυτή, παρά τις προσπάθειες που καταβλήθηκαν από την Αρχή, όπως ήταν επόμενο, προκάλεσε κάποια ανάσχεση που αφορούσε μόνο στα θέματα λήψης αποφάσεων αρμοδιότητας της Ολομέλειας ενώ κατά τα λοιπά τα Τμήματα και οι γραμματειακές υπηρεσίες της Αρχής λειτούργησαν κανονικά με έμφαση στην ολοκλήρωση των διαδικασιών που βρίσκονταν σε εξέλιξη και στην προετοιμασία νέων συναφών δραστηριοτήτων και παράλληλα αντιμετωπίστηκαν όλα τα τρέχοντα θέματα λειτουργίας της, καθώς και όποια επείγοντα ζητήματα ανέκυψαν στο διάστημα αυτό. Η διοίκηση της Αρχής κατέβαλε συστηματική προσπάθεια για να αντιμετωπιστούν οι προαναφερόμενες εκκρεμότητες και ειδικότερα το ζήτημα της συγκρότησης της Ολομέλειας του Συμβουλίου από τη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής, ώστε να καταστεί δυνατή η εύρυθμη λειτουργία της Αρχής για την εκπλήρωση της συνταγματικά κατοχυρωμένης αποστολής της.

Όσον αφορά τις νομοθετικές ρυθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά το 2015, η πλέον σημαντική ήταν η ψήφιση του νόμου 4325/2015 (Φ.Ε.Κ. 47/Α/11.05.2015), με τον οποίο ανατίθεται στο ΑΣΕΠ ως αρμοδιότητα η δημιουργία και η τήρηση ηλεκτρονικού αρχείου (μητρώου) υποψηφίων, στο οποίο θα καταχωρούνται στοιχεία και τυχόν δικαιολογητικά α) ενδιαφερομένων που θα ανταποκριθούν σε σχετική πρόσκληση του ΑΣΕΠ ασχέτως συμμετοχής σε κάποια προκήρυξη,

β) όλων των υποψηφίων που θα συμμετάσχουν στο εξής σε διαδικασίες αρμοδιότητας ΑΣΕΠ και

γ) ορισμένων κατηγοριών παλαιών υποψηφίων που θα επιλεχθούν από το ΑΣΕΠ γιατί πιθανολογείται γι’ αυτούς ότι θα επανέλθουν σε επόμενες διαδικασίες. Κατ’ αυτόν τον τρόπο καθιερώνεται η ηλεκτρονική υποβολή, μία μόνο φορά, των δικαιολογητικών τεκμηρίωσης των προσόντων των υποψηφίων χωρίς να απαιτείται πλέον επανυποβολή τους σε κάθε μελλοντική διαδικασία. Συγχρόνως, δημιουργείται αντίστοιχο μητρώο για τους υπαλλήλους φορέων που συνεργάζονται με το ΑΣΕΠ και παρέχεται εξουσιοδότηση στην Ολομέλεια του ΑΣΕΠ για ρύθμιση θεμάτων που αφορούν στο χρόνο τήρησης του αρχείου/μητρώου, την εγγραφή σε αυτό και λοιπά σχετικά θέματα. Πρόκειται, κατ’ ουσίαν, για δομική αλλαγή στη λειτουργία και οργανωτική λογική της Αρχής, με στόχο την αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες.

Γίνετε φίλοι μας στη σελίδα μας στο Facebook για να μη χάνετε καμία ευκαιρία εργασίας. Κλικάρετε ΕΔΩ

πηγή

ΒΡΕΣ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΔΩ:

Η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης αγγελιών (Neuvoo)


Κλίκαρε για θέσεις εργασίας στην περιοχή σου
ΑΤΤΙΚΗ-ΑΘΗΝΑ – ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ – ΚΕΝΤΡΙΚΗ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ –ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ –ΗΠΕΙΡΟΣΘΕΣΣΑΛΙΑ –ΣΤΕΡΕΑ-ΕΛΛΑΔΑ – ΚΡΗΤΗ – ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ – ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ –  ΘΡΑΚΗ –ΚΕΡΚΥΡΑ –ΙΟΝΙΟ –ΚΥΚΛΑΔΕΣ –ΡΟΔΟΣ –ΑΙΓΑΙΟ – ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ

Δείτε άρθρα σχετικά με:
ΟΑΕΔ – ΑΣΕΠ – ΣΤΗΡΙΞΗ ΑΝΕΡΓΩΝ – ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΓΙΑ ΑΝΕΡΓΟΥΣ