ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Βοηθός Λογιστή / Γραμματειακή Υποστήριξη

Περιοχή: Λαγκαδάς Θεσσαλονίκης

Περιγραφή θέσης / Αρμοδιότητες:

  • Εμπορική διαχείριση (έκδοση και καταχώρηση τιμολογίων εσωτερικού, εξωτερικού)
  • Παραγγελιοληψία μέσω τηλεφώνου και emails
  • Σύνταξη προσφορών σε συνεργασία με το τμήμα πωλήσεων
  • Συμφωνία υπολοίπων πελατών, προμηθευτών, τραπεζών
  • Προετοιμασία μηνιαίων στατιστικών στοιχείων
  • Καταχώρηση και ορθή τήρηση λογιστικών εγγράφων στα πλαίσια του ΚΦΑΣ,ΕΛΓΣ, και των λοιπών φορολογικών και ασφαλιστικών υποχρεώσεων
  • Σύνταξη, υποβολή, παρακολούθηση και συμμόρφωση των οικονομικών καταστάσεων και δηλώσεων, σύμφωνα με την ελληνική, φορολογική, εργατική, εταιρική νομοθεσία
  • Αρχειοθέτηση
  • Έλεγχος ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και αποστολή emails

Απαραίτητα προσόντα:

  • Απόφοιτος ΑΕΙ ή ΤΕΙ (Λογιστικής ή Χρηματοοικονομικής κατεύθυνσης), γνώση ΚΒΣ, ΕΓΛΣ
  • Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτός & προφορικός λόγος)
  • Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ, ERP (επιθυμητό SoftOne),
  • Άριστη γνώση MS OFFICE (Outlook, Word, Excel) και Internet applications.
  • Προϋπηρεσία 3 χρόνια σε αντίστοιχη θέση θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
  • Ικανότητες οργάνωσης, προγραμματισμού, λήψης αποφάσεων
  • Ευχέρεια στην επικοινωνία
  • Ομαδικό πνεύμα, προσαρμοστικότητα, συνέπεια, εχεμύθεια, ευγένεια
  • Επιθυμητή ηλικία έως 40 ετών
  • Εκπληρωμένες οι στρατιωτικές υποχρεώσεις (για άνδρες υποψηφίους)

Επιθυμητά προσόντα:

  • Γνώση Εργατικών/Ασφαλιστικών και χειρισμού λογισμικών Μισθοδοσίας
  • Ικανότητα ανταπόκρισης σε προθεσμίες.
  • Ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα

Η εταιρία προσφέρει:

Φιλικό περιβάλλον εργασίας, ανταγωνιστικές αποδοχές, διαρκή επιμόρφωση, δυνατότητα εξέλιξης.

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων,
θα επικοινωνήσουμε με τους υποψήφιους που ανταποκρίνονται
στις απαιτήσεις της θέσης για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

[Για να στείλετε βιογραφικό κάντε κλικ εδώ]

Πηγή

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ