Ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός goLearn ενδιαφέρεται να εντάξει στην ομάδα του συνεργάτες για το τμήμα γραμματειακής υποστήριξης – Βack Οffice με βασικές αρμοδιότητες την παροχή γραμματειακής υποστήριξης, την οργάνωση των πληροφοριών και την εξυπηρέτηση πελατών και επιμορφούμενων.

Τα καθήκοντα

Ο κατάλληλος υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τα παρακάτω :

  • Παροχή διοικητικής υποστήριξης, οργάνωση γραφείου, ταξινόμηση εγγράφων
  • Πραγματοποίηση εξερχομενων κλήσεων
  • Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Οργάνωση πληροφοριών, καταχώρηση ζήτησης και εγγραφών στα επιμορφωτικά προγράμματα
  • Επικοινωνία (δια ζώσης και τηλεφωνική) με επιμορφούμενους για ενημέρωσή τους

Τα απαιτούμενα προσόντα

Οι υποψήφιοι πρέπει να κατέχουν τα εξής απαιτούμενα προσόντα:

  • Προϋπηρεσία σε ΚΕΠ
  • Απόφοιτος ΑΕΙ – ΤΕΙ – ΙΕΚ
  • Εργασιακή προϋπηρεσία (2 χρόνια και άνω)
  • Άριστη γνώση MS Office (Ιδιαίτερα στο excel)
  • Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
  • Συνδυαστική σκέψη
  • Τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
  • Ικανότητα απόδοσης υπό πίεση

Προαιρετικά προσόντα που θα συνεκτιμηθούν:

  • H εμπειρία σε υλοποίηση προγραμμάτων κατάρτισης θα εκτιμηθεί επιπρόσθετα.
  • Θα εκτιμηθεί η εμπειρία χρήσης εμπορολογιστικών προγραμμάτων (όπως SoftOne)

Ικανότητες και δεξιότητες

  • Οργανωτικότητα με άριστες ικανότητες προτεραιοποίησης
  • Ομαδικό πνεύμα
  • Ευγένεια, ευελιξία, υπομονή

Η εταιρεία προσφέρει:

  • Σταθερό πακέτο αποδοχών
  • Σταθερή εργασία  σε ένα δομημένο κι ευχάριστο περιβάλλον
  • 8ωρη απασχόληση (Δευτ-Παρ)

Κυλιόμενο ωράριο.

Απαραίτητη είναι η προϋπηρεσία σε ΚΕΠ.

Περιοχή: Αθήνα – Πλατεία Κάνιγγος

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.