Ο Εκπαιδευτικός Οργανισμός goLearn ενδιαφέρεται να εντάξει στην ομάδα του συνεργάτες για το τμήμα γραμματειακής υποστήριξης – Βack Οffice με βασικές αρμοδιότητες την παροχή γραμματειακής υποστήριξης, την οργάνωση των πληροφοριών και την εξυπηρέτηση πελατών και επιμορφούμενων.
Τα καθήκοντα
Ο κατάλληλος υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τα παρακάτω :
- Παροχή διοικητικής υποστήριξης, οργάνωση γραφείου, ταξινόμηση εγγράφων
- Πραγματοποίηση εξερχομενων κλήσεων
- Διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων και ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Οργάνωση πληροφοριών, καταχώρηση ζήτησης και εγγραφών στα επιμορφωτικά προγράμματα
- Επικοινωνία (δια ζώσης και τηλεφωνική) με επιμορφούμενους για ενημέρωσή τους
Τα απαιτούμενα προσόντα
Οι υποψήφιοι πρέπει να κατέχουν τα εξής απαιτούμενα προσόντα:
- Προϋπηρεσία σε ΚΕΠ
- Απόφοιτος ΑΕΙ – ΤΕΙ – ΙΕΚ
- Εργασιακή προϋπηρεσία (2 χρόνια και άνω)
- Άριστη γνώση MS Office (Ιδιαίτερα στο excel)
- Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου
- Συνδυαστική σκέψη
- Τήρηση χρονοδιαγραμμάτων
- Ικανότητα απόδοσης υπό πίεση
Προαιρετικά προσόντα που θα συνεκτιμηθούν:
- H εμπειρία σε υλοποίηση προγραμμάτων κατάρτισης θα εκτιμηθεί επιπρόσθετα.
- Θα εκτιμηθεί η εμπειρία χρήσης εμπορολογιστικών προγραμμάτων (όπως SoftOne)
Ικανότητες και δεξιότητες
- Οργανωτικότητα με άριστες ικανότητες προτεραιοποίησης
- Ομαδικό πνεύμα
- Ευγένεια, ευελιξία, υπομονή
Η εταιρεία προσφέρει:
- Σταθερό πακέτο αποδοχών
- Σταθερή εργασία σε ένα δομημένο κι ευχάριστο περιβάλλον
- 8ωρη απασχόληση (Δευτ-Παρ)
Κυλιόμενο ωράριο.
Απαραίτητη είναι η προϋπηρεσία σε ΚΕΠ.
Περιοχή: Αθήνα – Πλατεία Κάνιγγος
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.