Εμπορική εταιρεία τροφίμων που προμηθεύει αλυσίδες S/M, αναζητά υπάλληλο γραφείου για ανάπτυξη πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατολογίου και διεκπεραίωση παραγγελιών.
Κύριες αρμοδιότητες:
-Έλεγχος και παρακολούθηση παραγγελιών των πελάτων μας
-Επαφή με τις μεταφορικές για τη διασφάλιση της ομαλής μεταφοράς των εμπορευμάτων στους πελάτες
-Έκδοση των παραστατικών διακίνησης και ενδοδιακίνησης (Τιμολόγια-Δελτία Αποστολής)
Απαραίτητα Προσόντα:
- 5ετή προϋπηρεσία
- πολύ καλή γνώση αγγλικών,
- γνώση διαδικασιών διακίνησης, τιμολόγησης
- γνώση χρήσης ERP κατά προτίμηση softone
Παροχές:
Μόνιμη πενθήμερη πλήρης απασχόληση.
Περιοχή: Αθήνα – Κάτω Πετράλωνα
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.