Εμπορική εταιρεία τροφίμων που προμηθεύει αλυσίδες S/M, αναζητά υπάλληλο γραφείου για ανάπτυξη πωλήσεων, εξυπηρέτηση πελατολογίου και διεκπεραίωση παραγγελιών.

Κύριες αρμοδιότητες:

-Έλεγχος και παρακολούθηση παραγγελιών των πελάτων μας

-Επαφή με τις μεταφορικές για τη διασφάλιση της ομαλής μεταφοράς των εμπορευμάτων στους πελάτες

-Έκδοση των παραστατικών διακίνησης και ενδοδιακίνησης (Τιμολόγια-Δελτία   Αποστολής)

Απαραίτητα Προσόντα:

  • 5ετή προϋπηρεσία
  • πολύ καλή γνώση αγγλικών,
  • γνώση διαδικασιών διακίνησης, τιμολόγησης
  • γνώση χρήσης ERP κατά προτίμηση softone

Παροχές:

Μόνιμη πενθήμερη πλήρης απασχόληση.

Περιοχή: Αθήνα – Κάτω Πετράλωνα

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.