Η DOCA είναι μια ελληνική εταιρεία που δραστηριοποιείται επιτυχώς στη βιομηχανία της μόδας από το 1989. Δημιουργεί και προσφέρει in-house σχεδιασμένες ολοκληρωμένες συλλογές αποτελούμενες από γυναικείες τσάντες, ρούχα, παπούτσια, κοσμήματα και αξεσουάρ.
Θέλεις να γίνεις και εσύ μέλος της ομάδας μας ; Αναζητούμε υπάλληλο γραφείου – διαχειρίστρια/-στης E – SHOP για πλήρη απασχόληση στα κεντρικά γραφεία της.
Αρμοδιότητες
- Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών και δημιουργία σχέσης εμπιστοσύνης μαζί τους
- Διαχείριση e -shop
- Διαχείριση ιστοσελίδας
- Τηλεφωνικές παραγγελίες, τιμολόγηση, περίγραφες προϊόντων, αρχειοθέτηση
Απαραίτητα Προσόντα
- Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών στις πωλήσεις ειδών τσάντας, ένδυσης και υπόδησης
- Άριστη χρήση Η/Υ
- Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας και επιθυμητή τρίτη γλώσσα
- Υπευθυνότητα και συνέπεια
Δεξιότητες
- Επικοινωνιακές δεξιότητες
- Ικανότητα πειθούς και διαπραγμάτευσης
- Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
- Ευελιξία, Παρατηρητικότητα, Αντίληψη
Περιοχή: Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.