Το κτηματομεσιτικό γραφείο Lionbridge αναζητά άτομο για την στελέχωση του τμήματος γραμματειακής υποστήριξης και διαχείρισης πελατών.

Ως Γραμματέας θα αναλάβετε το καθήκον της γραμματειακής και διοικητικής υποστήριξης προκειμένου να βελτιστοποιήσετε τις διαδικασίες ροής εργασιών στο γραφείο.

Θα βοηθήσετε συναδέλφους και στελέχη υποστηρίζοντάς τους στο σχεδιασμό και τη διανομή πληροφοριών.

Θα είστε το σημείο αναφοράς για όλες τις απορίες, αιτήματα ή ζητήματα και θα είστε αναπόσπαστο μέρος του εργατικού δυναμικού της εταιρείας.

Ευθύνες

  • Απάντηση σε τηλεφωνικές κλήσεις και γραμματειακή υποστήριξη
  • Διαχείριση της καθημερινής/εβδομαδιαίας/μηνιαίας ατζέντας και δημιουργία νέων συναντήσεων και ραντεβού
  • Αρχειοθέτηση και ενημέρωση στοιχείων επικοινωνίας εργαζομένων, πελατών, προμηθευτών και εξωτερικών συνεργατών
  • Ανάπτυξη και διατήρηση συστήματος αρχειοθέτησης

Απαιτήσεις και δεξιότητες

  • Εξοικείωση με τεχνικές οργάνωσης γραφείου και βελτιστοποίησης
  • Υψηλός βαθμός πολλαπλών εργασιών και ικανότητα διαχείρισης χρόνου
  • Άριστες δεξιότητες γραπτής και προφορικής επικοινωνίας
  • Ακεραιότητα και επαγγελματισμός
  • Γνώση στο MS Office
  • Απολυτήριο λυκείου
  • Γνώση Αγγλικών

Θα προτιμηθούν άτομα με κάρτα ανεργίας.

Ωράριο εργασίας 13:00-21:00.

Περιοχή: Αργυρούπολη Αττικής

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.