ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ εταιρεία που δραστηριοποιείται στην κατασκευή και ανακαίνιση πολυτελών κατοικιών, γραφειακών χώρων, καταστημάτων κλπ. αναζητεί υπάλληλο γραφείου για την κάλυψη της θέσης  Γραμματειακής υποστήριξης.

Day to Day Tasks:

  • Διαχείριση και
  • δρομολόγηση εισερχόμενων και εξερχόμενων κλήσεων, εγγράφων, email και μηνυμάτων με ακρίβεια.
  • Follow up ημερήσιων εργασιών και τήρηση ημερολογίου (υπενθυμίσεων προς τη διοίκηση, εκκρεμοτήτων κλπ.).
  • Διαχείριση και προγραμματισμός ραντεβού εντός και εκτός εταιρείας.
  • Υποστήριξη της διοικητικής ομάδας.
  • Παρακολούθηση και ενημέρωση αρχείων και αναφορών.
  • Προγραμματισμός ταξιδιών και συναντήσεων.
  • Παραγγελίες προμηθειών γραφείου και διαχείριση των αποθεμάτων μέσω προγράμματος αποθήκης.
  • Διεκπεραίωση εξωτερικών εργασιών.

Απαραίτητες Προϋποθέσεις:

  • Πτυχίο AEI / TEI
  • 2+ χρόνια προϋπηρεσίας σε αντίστοιχη θέση.
  • Πολύ καλή γνώση MS Office word και excel (και Web Browsers).
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (προφορική και γραπτή επικοινωνία).
  • Επικοινωνιακός χαρακτήρας με ευχέρεια λόγου.
  • Έμφαση στην λεπτομέρεια και τη σωστή οργάνωση.
  • Υπευθυνότητα και συνέπεια.

Περιοχή: Αθήνα – Ερυθρός

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.