Description

Η εταιρεία μας αναζητά έναν Υπάλληλο γραφείου, άνδρα 30 ετών και άνω, για την θέση Υποστήριξης Γραφείου και Διαχείριση Παραγγελιών, προκειμένου να ενισχύσει την ομάδα μας και να συμβάλει στην ομαλή λειτουργία της επιχείρησης.

Αρμοδιότητες

  • Γενική υποστήριξη γραφείου όπως διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και αλληλογραφίας
  • Καταχώριση παραγγελιών στο σύστημα διαχείρισης (ERP)
  • Παρακολούθηση της διαδικασίας εκτέλεσης παραγγελιών.
  • Συντονισμός με τους προμηθευτές για την παραλαβή προϊόντων.
  • Επικοινωνία με πελάτες για διευκρινίσεις σχετικά με τις παραγγελίες τους.
  • Διαχείριση σχετικών εγγράφων και αρχείων.
  • Ανάλυση και αναφορά δεδομένων που σχετίζονται με τις παραγγελίες.
  • Υποστήριξη της ομάδας πωλήσεων σε θέματα δημοσίων σχέσεων.
  • Καταχώρηση εγγράφων στο ERP

Requirements

 

  • Σοβαρότητα και Υπευθυνότητα
  • Εμπειρία σε θέση γραφείου ή διαχείρισης παραγγελιών.
  • Πολύ καλή γνώση υπολογιστικών προγραμμάτων και συγκεκριμένα το πακέτο MS Office και το Outlook
  • Άνεση στην χρήση των Windows και την ψηφιακή αρχειοθέτηση
  • Εμπειρία στην χρήση social media (Facebook, TikTok κλπ)
  • Εμπειρία στην δημιουργία και διαχείριση διαφημιστικών πακέτων στο google και facebook
  • Άριστες επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες.
  • Προσοχή στη λεπτομέρεια και ακρίβεια στην εργασία.
  • Ικανότητα εργασίας υπό πίεση και προθεσμίες.

Περιοχή: ΤΑΥΡΟΣ

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.