ΕΤΑΙΡΕΙΑ που δραστηριοποιείται στον τομέα της λιανικής &

διαχειρίζεται τη λειτουργία καινοτόμων περιπτέρων – mini market ζητεί εργαζόμενο για υποστήριξη γραφείου (back office).

Αρμοδιότητες:

  • Γραμματειακή υποστήριξη (αλληλογραφία, διαχείριση κλήσεων κ.ά.)
  • Έκδοση & καταχώρηση Παραστατικών
  • Συμφωνία και παρακολούθηση υπολοίπων
  • Πληρωμές μισθοδοσίας – Διαχείριση κάρτας
  • Λοιπές εργασίες Υποστήριξης γραφείου

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Απόφοιτος λυκείου
  • Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε θέση υπαλλήλου γραφείου
  • Άριστη γνώση στον χειρισμό Η/Υ & καλή διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
  • Άριστες οργανωτικές ικανότητες, υπευθυνότητα & μεθοδικότητα

Σύμβαση αορίστου χρόνου.

Άμεση πρόσληψη.

Μισθός 800€ (καθαρός μισθός).

Περιοχή: Ήμερος Πεύκος Αττικής

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.