ΕΤΑΙΡΕΙΑ που δραστηριοποιείται στον τομέα της λιανικής &
διαχειρίζεται τη λειτουργία καινοτόμων περιπτέρων – mini market ζητεί εργαζόμενο για υποστήριξη γραφείου (back office).
Αρμοδιότητες:
- Γραμματειακή υποστήριξη (αλληλογραφία, διαχείριση κλήσεων κ.ά.)
- Έκδοση & καταχώρηση Παραστατικών
- Συμφωνία και παρακολούθηση υπολοίπων
- Πληρωμές μισθοδοσίας – Διαχείριση κάρτας
- Λοιπές εργασίες Υποστήριξης γραφείου
Απαραίτητα Προσόντα:
- Απόφοιτος λυκείου
- Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε θέση υπαλλήλου γραφείου
- Άριστη γνώση στον χειρισμό Η/Υ & καλή διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας
- Άριστες οργανωτικές ικανότητες, υπευθυνότητα & μεθοδικότητα
Σύμβαση αορίστου χρόνου.
Άμεση πρόσληψη.
Μισθός 800€ (καθαρός μισθός).
Περιοχή: Ήμερος Πεύκος Αττικής
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.