Γραμματειακή υποστήριξη σε γυναικολογικό ιατρείο για τρία απογεύματα (Τρ-Τε-Πε) και τηλεφωνική διαχείριση ραντεβού για 5 μέρες την εβδομάδα 9πμ.-9μμ. Ηλεκτρονική συνταγογράφηση. Διασφάλιση καθαρού και τακτικού χώρου πριν και κατά τη διάρκεια της λειτουργίας του ιατρείου. Καταγραφή ελλείψεων υλικών και προμήθεια αναλωσίμων. Αποστολή δειγμάτων/επικοινωνία με κούριερ. Ιδιαίτερη έμφαση στην καλή επικοινωνία με τις πελάτισσες.
Τύπος απασχόλησης: Μερική, με φυσική παρουσία
Εκπαίδευση: Απολυτήριο Λυκείου
Σχετική εργασιακή εμπειρία: 5-10 έτη
Γλώσσες: Αγγλικά (Επαγγελματικό)
Δεξιότητες: Αίσθηση ευταξίας, multitasking, αισιοδοξία, ακεραιότητα, ανάληψη πρωτοβουλιών, αξιοπιστία, αυτοέλεγχος, διαπροσωπικές δεξιότητες, διπλωματία, εμπιστοσύνη, ενθουσιασμός, ενσυναίσθηση, εντιμότητα, εξυπηρέτηση πελατών, επαγγελματισμός, επικοινωνιακές δεξιότητες, εργασία υπό πίεση, ευγένεια, ζήλος για εργασία, θετικό πνεύμα, ικανότητα διαπραγμάτευσης, οργανωτικές δεξιότητες, πελατοκεντρική προσέγγιση, προσοχή στη λεπτομέρεια, σεβασμός, συγκροτημένη σκέψη, συμμόρφωση στους κανόνες, συνέπεια, τήρηση των κανόνων δημόσιας υγείας, υπευθυνότητα, υπομονή
ΠΕΡΙΟΧΗ: Μαρούσι – Ανάβρυτα
Πληροφορίες εδώ
Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.