Εταιρεία: IKEA

Κύριες Αρμοδιότητες:

  • Συνεργασία με εσωτερικούς και εξωτερικούς συνεργάτες για την εξασφάλιση της άριστης λειτουργίας των υπηρεσιών IKEA
  • Εξασφάλιση ανταγωνιστικής προσφοράς υπηρεσιών σε όλα τα κανάλια πωλήσεων
  • Παρακολούθηση της ποιότητας των υπηρεσιών των εξωτερικών παρόχων με βάση τη νοοτροπία “πρώτα ο πελάτης”
  • Διασφάλιση ορθής καταγραφής και παρακολούθησης των δεδομένων που αφορούν τις σχέσεις με τους πελάτες
  • Υλοποίηση και παρακολούθηση όλων των νέων υπηρεσιών και ενεργειών βελτίωσης του Δείκτη Ευτυχίας Πελατών (Customer Happy Score)

Απαραίτητα Προσόντα:

  • Πτυχίο πανεπιστημίου, κατά προτίμηση στη Διοίκηση Επιχειρήσεων ή τα Logistics
  • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας και MS Office
  • Εργασιακή εμπειρία 1-3 χρόνια σε τομείς με κεντρικό άξονα τον πελάτη (π.χ. λιανική πώληση, εξυπηρέτηση πελατών, logistics)
  • Ικανότητες εστίασης στη λεπτομέρεια, οργάνωσης, επίλυσης προβλημάτων, και εργασίας υπό πίεση

Επιθυμητά προσόντα (Θεωρούνται επιπλέον προσόν):

  • Γνώση της αγοράς λιανικής

Τηλεργασία: Δυνατότητα εργασίας από απόσταση κάποιες ημέρες

Τοποθεσία: Παιανία
Επίπεδο εμπειρίας: Με κάποια εμπειρία (1-3 χρόνια)
Τύπος απασχόλησης: Πλήρης απασχόληση
Κατηγορία θέσης: Λιανεμπόριο

Πληροφορίες εδώ

Δείτε εδώ και άλλες αγγελίες με επιλογές από Χρυσή Ευκαιρία, Skywalker, Kariera, Jobfind κ.α.